Mommybloggerstopic #4

Ik hoop het ook! Als moeder zijnde lijkt het me super eng omdat je helaas weet dat het iets is wat bij anderen een vervelende reactie uit kan lokken. Hopelijk gaat hij een toptijd hebben.

Ja zo knap van haar ! Volg haar ook. Ik hoop ook dat hij op school word geaccepteerd. Kinderen kunnen nog al hard zijn.

Hee zij postte vroeger ook mee op egf!

Ik kende haar niet, maar dit vind ik nou pas inspirerend. Ouders die hun kind laten zijn wie hij of zij wil zijn. Helaas nog steeds geen fan van het zo tentoonstellen van je kids op social media (incl zwemfoto’s) maar verder, geweldig!

5 likes

Ze heeft er ook een hele mooie blog over geschreven vond ik: https://www.madebymalou.nl/lenn-en-zijn-jurkjes/

18 likes

Prachtige blog idd deel haar visie helemaal, alleen qua privacy vind ik 't nogal heftig dat dit allemaal zo 't internet gegooit wordt voor 't kind.

2 likes

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Sowieso deelt zij heel veel, net als veel andere bloggers. Denk wel dat het goed is dat er over dit soort dingen wordt geschreven en gedeeld, ook voor het grotere bewustzijn want hoe breng je een verandering teweeg in perceptie als je er nooit iets over leest/ziet. Maar idd de privacy van je kind is nu wel helemaal weg, op een heel gevoelig en fragiel onderwerp. Beter als dit soort dingen anoniemer worden gedeeld, maar waarschijnlijk zou haar bereik veel kleiner zijn als ze niet zoveel zou delen van haar kids…

2 likes

Oh ik volgde haar vroeger altijd maar op de een of andere manier ineens niet meer op IG. Ze heeft een hele leuke schrijfstijl maar deelt idd veel persoonlijke dingen over haar kids.

Was zij het ook dat mensen comments over het uiterlijk van haar kinderen gingen achterlaten? Dat vond ik toen zo naar om te lezen

Helemaal eens!

Tien: ‘Misschien sowieso wel leuk om te laten zien wat ik op mijn wasmachine heb staan.’ Hun degelijkheid heeft een nieuw hoogtepunt bereikt.

Blijkt het ook nog spon te zijn.

17 likes

Mommyblogger/vlogger balance.your.health 🤦🏻 Nou echt 1,5 meter dit hoor… zucht…

30 likes

Als ik dit soort foto’s zie vraag ik me altijd af of zulke mensen überhaupt wel een eigen identiteit durven te hebben.

5 likes

Is deze Boos aflevering al een keer gepost? https://www.youtube.com/watch?v=gkWVaXvOUHM&t=448s

Incl. uitleg van Erik Scherder.

1 like

Van Mariët weet ik dat ze hier meeleest, maar ik weet ook zeeeeeeeeeeeker dat TBSM lurkt. Al wel vaker gehad dat dingen die hier op het forum werden besproken heel kort daarna bij hen voorbij komen.

Coincidence? I think not.

12 likes

Mag niet outen :poop:

1 like

The Best Social Media

1 like

Die komt bij mij uit de buurt. Volgens mij zaten zij en haar man eerst ook diep in de herbalife (scam) dus erg serieus neem ik zulke mensen niet. Lekker dom om zo’n foto op je insta te knallen. Zie sowieso iemand er kritisch op reageren, nice.

1 like

Ze staat er gewoon anders in, en dat mag natuurlijk. :roll_eyes:

4 likes

Ik scroll door instagram zie ik dat esmee.noelle een spon post heeft met Dir.k de supermarkt…
Er gaat op zo’n moment echt werkelijk van alles door mij heen. De conclusie was: dat zal de plaatselijke Bakkum- camping supermarkt wel zijn.

1 like

Dat kind van 20 maanden en 56 campagnes is dat dan Hunter van IVVJ?

1 like