Ik verbaas me over hoe mensen het weten te verkopen? Van hele verhalen over verjaardagen tot zwangerschap en dan ineens 180gr draaien, andere wending en Dirk spon huh
Van Bonnie snap ik t nog wel want die heeft al jaren lang ongeveer elke week een boodschappen shoplog van de Dirk
Klopt haha voor haar vind het wel echt leuk en Passen!
Hahaha ja echt een hele snelle switch
Ik vind haar ook heel sympathiek maar het wordt wel heel erg single mom hier en single mom daar, het is geen Serena maar hoop dat ze dat niet meer gaat doen. Ze heeft t qua werk volgens mij ook aardig goed voor elkaar, net zoveel maanden Womenâs Health eindredactie en wel meer tijdschriften daarvoor.
Edit: bedoel voor mezelf he, ik ga er dan niet meer naar kijken. Snap dat single moms er wel inspiratie uit halen
Martine haar anti-groen toekomstige beton tuin argumenten op een rijtje:
- Ze vindt het heel jammer zo veel kritiek te hebben gekregen want ze vindt het juist heel leuk om een voor en een na te delen
- Joh ze snapt het met de opwarming van de aarde maar ze denkt, jij gaat niet elke 3 dagen bij haar in de tuin gras maaien toch? Nou dan.
- Groen is gewoon niks voor haar en jor
- Haar moeder zei het is een bejaardentuin. Er stonden OvErAL veRsChiLLeNdE sTrUiKen. 3/4 deel was GRAS(!!!), BOMEN (!!!) weet zij het allemaal wat. een HAAG(!!!) al dat soort âshitâ
- Er liep een enorme doornenstruik LANGS DE SLOOT waardoor je er nooit ging zitten (er langs of er in?)
- Heel eerlijk, in de 3 jaar dat ze er wonen kun je het op 1 hand tellen hoe vaak ze buiten hebben gezeten. âgewoonâ omdat het enorm snel overwoekerde.
- Ze houden alle 2 niet van dat hardcore-tuinieren, waarbij je elke 3 dagen er in staat te ploeteren. Dan moet je dat gewoon niet doen.
- Dit is al het tweede huis waarbij ze een tuin met onder andere gras (!!!) hebben, en dat ging ook al niet goed.
- Het is gewoon niks voor jor en haar.
- Voor de mensen die haar uitfluiten om wat ze met haar tuin gaat doen: ze vindt het zo idioot sorry hoor waar gaat het over
Dus JA ze laten alles betegelen en NEE het betekent niet dat er geen groen meer voor terug komt. Het komt zeker terug. Maar meer in de vorm van dakmoerbeien. En plantenbakken met bloemen en planten die goed zijn voor de natuur (en die hoeven geen water blijkbaar). Maar GEEN gras.
En ze gaan naar tegels kijken die niet te veel warmte weerkaatsen en dat soort dingen.
Ze is er heel blij mee.
En als je je nu aangesproken voelt om nog een of andere reactie achter te laten over wat ze met haar tuin gaat doen die negatief is, ja sorry maar dan verwijdert ze hem gewoon.
Ze is echt een beetje fel, sorry daarvoor, het komt omdat ze inmiddels al honderden reacties heeft gehad. Daar heeft ze gewoon geen zin meer in.
Ze heeft echt zoiets van: tips vindt ze leuk om te krijgen, maar pfff oordelen? nee dank je.
Ben je het met Martines argumenten eens?
- ja
- nee
0 stemmers
Wel grappig dat 100en reacties onze nummervrouw niets doen, maar zodra er ergens een 3 staat is het een geheim signaal van het universum.
Ik snap best dat je geen âzinâ hebt in een wilde tuin. Ik heb zelf ook een intense hekel aan struiken en het aller ergste wat we nu hebben: hoge hortensiaâs die telkens als het regent over het pad hangen etc etc âŚ
Maar er bestaat meer dan hoge planten en struiken toch ?! Lavendel enzo, dat is fijn laag, lief voor bijtjes, beetje kleur etc!
Jammer dat een hovenier haar niet goed geĂŻnformeerd heeft over een meer onderhoudsarme en tĂłch groene tuin!
Hoe kan je tuin âoverwoekerdâ raken van gras ? Ik kan me mijn tuin niet voorstellen met alleen tegels
âŚ
Het mooiste vind ik nog dat er dan in de reacties iets staat van waar bemoeien mensen zich mee, wat maakt die ene betegelde tuin in Groningen nou voor verschil. Ja chick dat is het probleem he, het is niet die ene betegelde tuin in Groningen.
Ja ik vind zelf de vlogs/blogs/insta(stories) ook kwalijker dan de spon. Ik vind er op zich niet zo veel mis mee om je kind reclame te laten maken, mits kind het zelf ook leuk vind. Vind het alleen heel wat anders of je als ouder je onbekende kind inzet voor een reclamespotje, fotoshoot oid of dat je kind zân gehele leven online staat met fotoâs, videoâs en beschrijvingen. Vind het best een creepy idee dat ik zoveel weet van een heleboel kinderen van mommyvloggers en dat die kinderen al bekend zijn voordat ze daar zelf enige keuze in hebben. Maar goed als je toch al die keuze maakt om je kind zo online te gooien (waar ik dus niet achter sta), vind ik het niet per se nog kwalijker wanneer je je kind inzet voor spon.
10+ voor het overbrengen van de toon
Elke drie dagen je gras maaien ??
Wat een dramaqueen⌠En ik heb nog nooit zoveel kulargumenten (elke 3 dagen ploeteren in de tuin??)gelezen. Ik heb verre van groene vingers, heb een hekel aan in de tuin werken en toch komt het niet in mijn hoofd op om zoiets te doen (toevallig net de recent de tuin opnieuw laten aanleggen).
En zelfs tegen geen zin is tegenwoordig wat te doen
Dat is inderdaad bewust een middelvinger opsteken.
Typisch een âleuk, doe ik lekker niks mee.â
Ze overdrijft ook wel heerlijk met haar tuinierargumenten. Als ze om de natuur gaf, had ze wel uitgezocht of aan de hovenier/tuinarchitect gevraagd welke planten weinig onderhoud vragen.
Oh, en warmtewerende tegels⌠Sure. Je kan ook gewoon bomen neerzetten zodat de gevoelstemperatuur een stuk lager is.
Ik vind inderdaad dat ze het te makkelijk afdoet als kul. Joe hallo, je klaagt dat het zo warm is in huis en je doet er alles aan om dat erger te maken? Het is echt niet alsof je gras elke drie dagen hoeft te maaien, die struiken kan je er gewoon uit (laten) halen en vervangen door iets onderhoudarms: klaar is kees! Het is gewoon teringslecht voor de biodiversiteit, hitteprobleem in wijken EN de waterafvoer. Ik zou haar niet als buurvrouw hoeven hoor.
Is dit dezelfde Martine die een paar weken geleden jankend een boom stond te omhelzen?
Blijkbaar is de natuur alleen helend als deze niet in je eigen tuin staatâŚ
Maar wel het getal DRIE hè jongens.
3⌠honderd tegels in de tuin
Het enige wat nog ontbrak in haar rant is MiJN tUyN mYn leeFuH