Ik ben reuze benieuwd naar haar eigen (nieuwe) projecten die er in september aankomen. Zal ze hiervoor weer met volle maan een businessmodelletje in elkaar hebben geflanst?
Ah Shirley van Mommyhood zegt er nu iets over in haar stories!
Het is 2 september volle maan dus we weten het snel genoeg
Dan komt t volgende businessplan?
Edit: oeps niet gelezen sorry
Ik denk dat dit haar echt wel geld gaat kosten hoor. En haar reputatie doet dit natuurlijk ook geen goed. YT en instagram is volgens mij een vrij klein wereldje, dus dit gaat als een lopend vuurtje bij iedereen langs.
Alleen hopen dat het zich ook uit in minder volgers, zodat samenwerkingen wellicht ook minder worden. Mag ze fijn pilootvrouwtje zijn.
Ik bedoel ook niet stalken. Maar normaal als iemand niet meewerkt dan deelt ie net meer info. Het verhaal versterken op een andere manier.
Ze wordt nog gevolgd door Linda, niet door Annic… Hoe lang nog?
Snap één ding niet, en dat is dat ze niet naar de ‘prikdagen’ van Linda zijn gegaan?
Dat zijn ze zeker maar er was toen niemand en ook Linda niet. Helemaal naar Friesland gereden
Oooh oké!
Ik zag die dingen op insta voorbij komen en dacht ‘‘ah, perfect moment voor Boos.’’ Jammer dat 't niet gelukt is zeg, had wel een confrontatie willen zien. Ze komen er makkelijk mee weg, maar dat vindt Boos ook, gelukkig
Goed gedaan trouwens!
Wie zwijgt, stemt toe is het gezegde.
NAV van die YouTube comment (@Foefjeisthuis) ben ik wel benieuwd haha.
Maar ook dat ze dan wel dezelfde manager hebben… verbaasd me dan best wel
Je hebt het super gedaan vind ik! En respect dat jij het durfde.
Michelle Bollen heeft ook iets in haar story gezet over Mamaworden, o.a. die quote die iemand hier ook al deelde m.b.t. miskramen voorkomen.
Top!
Ik ben reuze benieuwd
Ja! Hier heb ik nog wel eens aan gedacht: Annic en Rachel gingen samen video’s maken en opeens was er 0 contact.
Ja ik ben ook benieuwd. Maar zelfde manager kan wel, want je zit niet bij elkaar bij meetings etc dat is gescheiden van elkaar. Tenzij de manager ook bij dat gedeelte betrokken was, maar dat lijkt mij sterk dat je haar dan houdt als manager.
Luzarl dit is het enige niet duidelijk positieve commentaar wat er op je geleverd wordt en zelfs deze kun je opvatten hoe je wilt. Valt allemaal.gelukkig dus heel erg mee. Top!
hahaha ik was ook wel flink aan het ratelen