Goede story"s Hopelijk gaan meer influencers dit doen.
Loopt er al een wedje hoe lang de social media break van annic deze keer gaat duren?
Volgers op mamaworden gaan langzaam omlaag!
Ja zag em ook en wou em ook al hier posten!
Shirley van mommytobe heeft ook al story gewijd aan deze BOOS aflevering.
Hey meiden, ik wil jullie even een veer in de reet steken voor het feit dat jullie je zo in het onderwerp van mamaworden hebben vastgebeten. Niet zonder slag of stoot, ik las mee. Maar de aanhouder wint (hoop ik). En BOOS heeft mooi werk geleverd en gaat daar nu uiteraard met de eer vandoor maar jullie verdienen ook zeker credits. Dus. Well done.
Vind dit trouwens ook echt iets voor Mascha om te delen, hopelijk doet ze dat!
Ik hoop het ook! Wordt echt tijd dat er een beetje weerstand komt vanuit “het wereldje” zelf.
Tot noch toe was het enkel Mascha met een semi kritische vraag
Iemand heeft alweer een linkje naar het forum geplaatst
Ik snap echt niet waarom er per se naar de buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet worden gelinkt. Heeft niets te maken met de onzin die ze verkopen.
Nee joh. Je deed het top
Vrouw ook echt🥰
Heb hem ff verwijderd want m’n foto was zichtbaar haha maar een andere comment was ook
“Wa teen fijn mens de boze vrouw van deze week! Dat ze zich gewoon aanmeldt ter bescherming van kwetsbare vrouwen die mogelijk gedupeerd kunnen worden. Top! :D”
Al die influencers die Annic in de loop der jaren voor het hoofd heeft gestoten, zullen vast niet te beroerd zijn om dit te posten op hun social media. Als de verhalen waar zijn uiteraard.
Nee is nog steeds haar manager!
Nee is de manager, zij zegt ook van “Annic wil niet over dit onderwerp met je in gesprek” ofzoiets.
Ik heb het zonet met een brede glimlach zitten bekijken. Jammer dat Annic of Linda niet in beeld kwam, maar alsnog is de wereld vandaag een klein beetje beter geworden.
@Luzarl Super goed gedaan!
Maakt Annic nog steeds vlogs? Niet dat ik verwacht dat ze er ook maar iets over gaat zeggen
Overigens, wat jullie niet weten, is dat wij destijds ook een brief van Royce hebben ontvangen. Nu maakt het toch niet meer zoveel uit. Met zo’n 30 pagina’s aan screenshots van posts die we moesten verwijderen want anders! Uiteraard hebben we helemaal niks verwijderd. Sterker nog, @Nescio heeft tot in den treure terug gemaild dat we per post een uitleg wilden waarom dit wettelijk gezien niet zou mogen. Uiteindelijk hebben ze het maar gewoon opgegeven haha.
echt schoften