Mommybloggerstopic #4

Elise Joanne heeft er ook over gepost op insta!

9 likes

Heeft iemand een URL om de aflevering terug te kijken? :heart_eyes:

Edit: gevonden https://www.youtube.com/watch?v=zrsx-aFMcj4
voor degenen die hem ook wilden

2 likes

Staat op het YouTube kanaal van boos, maar hier:

6 likes

Hier kwam ik net ook achter, haha. Herkende de buurt meteen

Verder goed dat hier aandacht voor is, dit soort praktijken moeten stoppen! En laf van die twee dat ze niet in beeld willen🤢

1 like

Racheltjuh en love2bemama ook

8 likes

In haar vlog zal ze wel doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Ze heeft een fantastische zomer met haar liefste en dochter gehad en een prachtig project (Mamaworden) neergezet.

6 likes

Een manager van niks. Zo’n indruk krijg ik van haar.

4 likes

Mama worden post ondertussen gewoon door op insta

2 likes

Ja ze kwam echt niet lekker uit haar woorden in dat telefoongesprek. Ook die vergelijking met rimpelcreme… come on

4 likes

Ik zit de mensen die dat bericht liken de link door te sturen

12 likes

In april keek haar manager nog uit naar HAAR NIEUWSTE PROJECT, want dat zou baanbrekend en life changing worden. hahhahaha

48 likes

Hahaha baanbrekend is het zeker geworden :joy::joy:

10 likes

Haha ja die vergelijking met rimpelcrème inderdaad ! Soort redenering a la “We weten allemaal dat dat onzin is, en dat is OK, dus wij moeten ook gewoon onzin kunnen verkopen” ?

23 likes

Het was in ieder geval wel baanbrekend voor haar reputatie :sweat_smile:

4 likes

Staan de comments open? Zo ja, Let’s go!

2 likes

Echt fucking frustrerend eigenlijk dat ze het gewoon negeren en elke vorm van dialoog totaal uit de weg gaan, losers die het zijn.

6 likes

Hahahah trouwens de manager van Annic is ook de manager van de familie Meiland. Wat voor drama statement was dat ook met die Aliexpress kledinglijn en toen ze op dezelfde dag 20 spon foto’s achter elkaar hadden.

23 likes

Eigenlijk erkende ze er inderdaad mee dat het pure onzin is! Meuiii

4 likes

Ik ben trots op ons :heart: Trots op de massale verontwaardiging van het forum die meteen ontstond toen de site online kwam. Tots op de forummers die ondanks het gezeik met de advocaten gewoon zijn doorgegaan of zijn teruggekomen. Trots op @Luzarl die een podium opzocht en haar standpunt zo duidelijk haar standpunt kon neerzetten. En trots op het resultaat: Annic die haar bereik niet meer inzet voor kwakzalverpraktijken, waardoor hun bereik minimaal is geworden.

124 likes

Baal echt dat ik ooit schoenen uit haar Manfield collectie heb gekocht :face_vomiting:

2 likes