Ja dat zal die stagiaire ook gedacht hebben die al die screenshots moest maken.
Oh wauw dit is echt treurig
Whoaaa. Wtf
Goed gedaan @Luzarl!
Echt bizar dat je met je big smile zoân website/onderneming durft op te zetten en je NERGENS durft te verantwoorden. En als ze dit forum nog meelas, wist ze dat dit eraan zat te komen. Alle tijd om iets voor te bereiden en je nog enigszins sterk over te laten komen. Och och
Dan neem je je werk als advocaat wel héél serieus of niet? Spannend zaakje voor ze zeg. Pfoeh!
Hahhahh hulde voor deze aanpak Jammer dat we het hoofd van Royke niet konden zien toen hij de mailtjes van @Nescio terug kreeg
Bedoel je Anna - mijn baas Annic was de ultieme bitch - Nooshin?
Het zit hem in de naam! Hallo ik ben meester Royce en ik maak screenshots van een vrouwen forum om mijn zaak te bepleiten.
Hallo meester Royce!!! En hebt u de zaak gewonnen?
âŠ
The tea is HOT tonight!
Goed hoe jullie gereageerd hebben!
Haha ja idd⊠ff een rekening van een paar honderd (of met pech duizend) want die vrouwen van het forum blijven bijdehand terug mailen dan klopt het gedeelte van de manager: het heeft Annic alleen maar geld gekost
Annic heeft nu in ieder geval minder volgers. Was 91.800 is nu 90.300
Haha ik ook! Dus die rekening loopt dan hard op. Vooral als hij het forum moest door spitten tussen de bomen knuffel verhalen van tien en al het andere door op zoek naar smaad en laster.
Heerlijk dit! Hulde voor jullie!
En @Luzarl snap niet waarom je zo onzeker was! Je hebt het super goed gedaan!
Heb ook echt genoten van de heerlijke plaatjes in de video
Vergeet niet al die keren dat hij getagd werd in het boulevard topic omdat zijn vader weer iets had gezegd
Vraag me nog steeds af of hij zijn meldingen bij een nieuwe reply uiteindelijk heeft uitgeschakeld of niet.
Ooh ja er was hier ineens een lid met zijn naam!
Hoop dat ie van harte heeft kunnen lachen om de usernames.
Lijkt me toch wel treurig, ben je na X aantal jaar eindelijk advocaat⊠Ga je fora (laten) doorspitten
Hahaha snap nu ineens waarom Peter R. zân functie als directeur van dat advocatenkantoor heeft neergelegd.
P: âEn Royce, heb je nog een beetje een productieve dag gehad?â
R: âJa pap, ik heb lekker de hele dag een suf forum van een stel zure kantoortrutten doorgespit. In opdracht van A. ten Duis, weet je wel, die influencer uit 't Gooi. Is niet pro deo, betaalt zo lekker.â
Wel echt hulde aan degenen die hier werk van gemaakt hebben. Hier was ze anders gewoon mee weggekomen.
Ik ben heel benieuwd of dit ter sprake gaat komen in haar vlog. Zou ze er iets over vertellen of âheerlijke zomer met de allerliefste en de knappe dochter?â
Tijdens de aflevering zei ik dat ook al in de chat. Ik vond t echt lijken op de stem van annic