O inderdaad! Als ik de namen intyp staat er niets en ineens verschijnen ze toch in beeld. Wat slecht!!
Jaa. En ik zie dat er nog heeeel veel mommybloggers zijn die zich én niet uigesproken hebben en niet ontvolgd hebben. Waaronder mensen die ook een miskraam hebben gehad (shifra) zou toch mooi zijn als die tenminste nog even wat posten hierover!
Dit is nog eens een topreactie van een influencer, lekker duidelijk.
Sanny, esmee Noëlle, sarah Rebecca, Mascha, elise joanne, Willemijn, Manon, Marlieke Koks, kim Jacobs, style&sugar… allemaal volgen ze haar nog.
Een meisje met een naam die begint met de J vraagt wat Mas er van vond, daar reageert ze op
Volgens mij werd hier een keer gepost dat Shifra enthousiast had gepost over mamaworden toen er dik reclame voor werd gemaakt, dus die zal juist helemaal in de goedheid van Annic en haar supplementen geloven lol
Ugh
Ook Kim Jacobs, Kelly Caresse, Saar Koningsbrugge, IVVJ, Laviesanne, Paulien…
Edit: wel goed om te zien dat mamaworden in ieder geval door een stuk minder wordt gevolgd. Maar oa wel door Kim Jacobs.
Maar toch…
Niet helemaal ontopic maar omdat het hier laatst weer over kinderen in beeld brengen ging. Ik ben dus eigenlijk tegenstander van kinderen in beeld brengen op openbare accounts maar ik volg wel greyandmama op tiktok (dat schattige jongetje dat eten krijgt en dan ‘thank you mama’ zegt). Zegt mijn vriend; ‘Ja dat kind kan niet zelf toestemming geven he om op tiktok te staan.’
Zonder mij wist je niet eens dat dat niet ok is en nu gebruik je het TEGEN mij…
Ik vind het ergens wel typisch dat andere mommyfluencers er niks over zeggen.
Is dat misschien een mommy ding of heeft Annic zoveel invloed.
Want qua andere dingen (coaches en blm bijv) wijzen ze wel snel met vingertjes als een ander iets niet goed doet.
Er zijn wel een aantal die Annic gewoon taggen. Zag het net onder andere bij D.aily.lin (niet echt influencer, wel 9000 volgers).
Ik vraag me heel erg af hoe dat allemaal op diepere lagen zit. Want Annic zal veel geld / klanten in het laatje brengen voor menig bedrijf.
Als je als influencer iets zegt over een collega, wat vind jouw mediabureau daarvan? Dat media bureau, heeft profijt bij zoveel mogelijk trouwe volgers bij Annic. Dus geen profijt als jij hun “pareltje” door t slijk haalt.
Dus kan dat zo maar? Zonder consequenties? Of is dat bijv een reden waarom ze er 3x over nadenken…?
Heb ik ook met zo’n moeder en schattig meisje waarbij de moeder dingen doet die dat kind normaal doet en dan filmt ze de reactie. Ik vind het zooo schattig, maar eigenlijk is het niet oké.
Ik ga toch een partij goed op Harry Potter achtige referenties
We zouden onder post van Tim natuurlijk iedereen kunnen gaan taggen. Er zijn namelijk anderen die vrienden taggen om ze te waarschuwen.
Ben niet thuis in welke influencers nou bij annic hebben geslijmd in april / mei, maar ik wil ze met het grootste genoegen taggen
Ik vind het vooral typisch dat er een aantal waren die hun ongenoegen na de aflevering al snel deelden op insta maar Annick Duis () al die tijd wel braaf hebben gevolgd en dat nog steeds doen. Wel klaar zitten voor die aflevering maar al die weken daarvoor doen alsof je van niks weet. Dat vind ik vooral hypocriet.
dat is vreemd, ik weet honderd procent zeker dat ik vroeger (als in: 15 jaar geleden ofzo) schoenen van manfield had die PRECIES hetzelfde uitzagen als die bovenste schoenen (dont judge me, dit kan mss beter in het biechttopic)
zouden ze gewoon oude ontwerpen hergebruiken?