Mommybloggerstopic #4

Ik weet niet of jij dat bent die dit heeft gepost. Maar mensen zouden er alsnog makkelijk achter kunnen komen. Dit topic is vgm niet members only

Ja ben ik! Maakt niet zoveel uit, ik tag alleen maar mensen!

1 like

Eeeh goede, ja! Toch maar weggehaald, hierzo.

Niet dat iemand wat met mn lege insta kan, maar toch

1 like

Zal het even weghalen, maar hoop dat meer mensen nu gaan taggen!

Denken jullie dat andere mommyinfluencers haar alleen maar blijven volgen omdat ze bang zijn voor nadelige schade voor hunzelf? Want wat ik ook zat te denken is dat dit platform ook wel past bij de trend van edelstenen en de stand van de maan etc. die nu mega gaande is. Dus dat sommige influencers ook echt ‘geloven’ in sommige bullshit die op die website staat, of in ieder geval denken ‘baat het niet dan schaadt het niet’ terwijl er voor al die dingen geen enkel wetenschappelijk bewijs is. Het valt me namelijk echt op hoe veel influencers je hoort over de werking van edelstenen, LAO, stand van de maan etc. Mascha, Romy Boomsma, Elise van de tweeling, Esmee Noelle en echt nog veel meer. Denk dat ik dat nog erger vind (in de zin van schadelijker als steeds meer mensen in alternatieve shit gaan geloven) dan dat ze haar blijven volgen omdat ze bang zijn dat ze anders boze Annic op hun dag krijgen.

Edit: bedoel btw niet zo zeer de bloedtesten, maar meer al die andere onzin tips die erop staan

8 likes

Vooral als je al kinderen hebt mogen krijgen op een “natuurlijke” manier (waarmee ik bedoel dat het je gegund is dat er geen medische bemoeienis nodig was om zwanger te worden en te blijven), zou het best kunnen ja dat ze er in geloven

1 like

onder de vlog van vanmorgen

9 likes

Je hoort ze ook als het allemaal geweldig en prachtig en heel mooi is. Waarom nu dan niet? Ik wil vooral weten wat ze er nu van vinden.

3 likes

Ja ik vind dat ook raar
 alsof zij de baas is van alle media bureaus en alle samenwerkingen verdeeld. Zelfs al zouden ze haar training ehm excuse me coaching hebben gedaan dan nog kunnen ze gewoon hun mond open trekken.

Ik denk dat zij dat wel degelijk kan door haar bereik.
Denk dan nog altijd aan YOUP en Buckler.

De allerliefste zijn profiel staat nu op privé

8 likes

Vind het gewoon apart dat alles maar bij elkaar tot in de hemel wordt geprezen (gezegde vergeten), maar (bijna) nooit ‘rectificeren’.
Misschien meer een petpeeve dingetje. Weet heus wel dat influencers zich niet thuis geven.

Nee maar wil&tien zijn ook niet groot als Heineken. Maar in de verhouding wel

Dus ik denk dat zij wel degelijk angst hebben om in een vlog te komen van Annic die dan huilend verteld hoe erg die meiden haar bedrogen hebben blablabla

Ik denk dat we helaas niet meer kunnen verwachten van de concullega’s. Ze zijn alleen maar bezig met hun eigen hachje en smullen allemaal stiekem mee van wat hier besproken wordt. Wat schieten ze er ook mee op om zich nu uit te spreken?

3 likes

Maar heeft ze niet ‘macht’ omdat ze de coach/adviseur/strateeg/businessbabe is van bepaalde influencers zoals Wil en Tien? Het lijkt dat die wel moeite hebben om zich dan negatief uit te laten over haar.

1 like

Ik denk dat Mascha een beter bereik heeft dan Annic, Annic zou bang moeten zijn voor Mascha.

3 likes

Ah ja, ik dacht dat zij echt voor haar werkten. Maar alsnog helemaal mee eens hoor, het betekent niet dat je het dan niet zou kunnen afkeuren. Zou het juist vanuit mensen die met haar hebben gewerkt alleen maar toffer vinden als ze zich juist wel zouden durven uitspreken.

1 like

Onpopulaire mening volgens mij, maar ik vind alle influenza’s die zich nu ineens uitspreken echt vies schijnheilig. Alsof je dit niet vanaf seconde 1 wist, een platform hebt wat overlap heeft met het hare, niet meekreeg wat hier gebeurde, en minimaal net zoveel invloed had gehad als Boos om hier tegen op te staan.

37 likes

Nee, dat zeg ik ook niet! Ik hoop wel dat ze eens kritisch durven te zijn.

@Lula kunnen jullie al zien of het forum opeens veel meer lezers heeft? Want het forum is weer overbelast :joy:

2 likes