Mommybloggerstopic #4

Vast heel onpartijdig :joy::joy::joy:

2 likes

Vind ik variabel.

6 likes

Had haar gesierd als ze dat dus out and in the open had gedaan nog voor het gisteren opeens overal los ging of beter nog rechtstreeks haar ongenoegen had uitgesproken naar de persoon om wie het gaat. Dit is precies wat ik met hypocriet bedoel. We noemen dit ook wel zieltjes winnen over de rug van een ander.

4 likes

De man van Annic heeft zn insta nu op privé staan, was vanmorgen niet zo. Beetje non nieuws, maar toch :smile:

10 likes

Die is gewoon lekker aan het vliegen :stuck_out_tongue:

1 like

En Viva heeft een artikel geplaatst: https://www.viva.nl/mama/influencer-annic-verkoopt-onzin/

Verder niet opgepikt door de media volgens mij. Had dit best een item voor Linda gevonden.

31 likes

Wat goed van Viva! Hun doelgroep valt ook voor een groot deel onder de mama worden doelgroep. Hopelijk gaan meer media er over berichten.

14 likes

Hier lees ik volgens mij dat Royke ook de vereniging tegen kwakzalverij aangeschreven heeft. Ik weet eigenlijk niet of dat destijds al bekend was?

1 like

Hebben ze em geüpdatet?

Viva artikel? Die is van vandaag dus lijkt me up to date?

My bad, Kon zijn dat ze later op de dag nog een update hadden geplaatst :blush:

De insta van Linda is nu lindareinhardt.nl. Bestaat mw.nl nog? Ben geblokkeerd, dus zie ze sowieso niet.

Jep staat nog steeds online. Verwacht ook niet dat ze die zo snel offline zullen halen eigenlijk

1 like

Die linda reinhardt heeft me geblokt volgens mij :joy:… kan dr niet vinden op insta. Volg nog wel annic voor de juice sorry :joy:.

Annic ondertussen gezakt naar 89.400 volgers

6 likes

Ik kan haar ook niet meer zien! Denk dat haar account weg is.

1 like

Oh huh, inderdaad! Ik klikte steeds via het laatste bericht van Annic naar haar toe en deze doet het ineens niet meer.

Ze heeft haar insta handle gewijzigd geloof ik.

Ja, klopt. Ik ging kijken en hij versprong naar de nieuwe handle toen ik hem opende (vanuit eerdere zoekopdrachten).

1 like

Zoals ik zag was het eerst lindareinhardt_ oid en nu lindareinhardt.nl