Mommybloggerstopic #4

Het zijn gewoon knock-offs van klassieke chanel en tod’s modellen

3 likes

Ja, dit zag ik ook

Ja i know, maar ik vind het raar dat ze die dan blijkbaar om de zoveel jaar opnieuw verkopen!

De tering wie koopt dit hahahaha

2 likes

Ze hoeft alleen nog maar “link in bio” in elke post te zetten. Kwalitatief uitermate teleurstellende vrouw.

2 likes

Ik denk dat het voor sommige juist al een stap is om dit te plaatsen… Maar snap jou ook.
Ik zal t verwijderen want nu gaat t over iemand die helemaal niet weet dat ik dit hier plaats

1 like

“Een stap”. Alsof ze letterlijk een dictator moeten confronteren die hun hoofd erafhakt als ze negatief over haar durven zijn.
Dit is toch belachelijk! Expose die vrouw collectief alsjeblieft, met naam ja.

2 likes

Maar het zegt toch genoeg dat als influencers de situatie maar niet haar naam durven te benoemen? Ze zijn bang voor haar denk ik dan en ik baseer dat niet op niks, die Annic durft haar gezicht ZELF niet eens te laten zien in deze situatie, ze heeft er geen woord over gezegd, dus dan durven eventuele kennissen van haar het al helemaal niet omdat ze bang zijn voor HAAR oordeel.
Sorry, maar ik ben niet rustig.

Nieuwe post op ma.ma.worden.

Slappe hap, maar ze gaan de test niet meer verkopen.

29 likes

Wat hebben ze “godverdetyfus we zijn gesnapt en kunnen onze kwakzalverij niet meer aan onschuldige kwetsbare vrouwen verkopen” leuk verpakt in “goh 't is geen goeie match”

30 likes

Voor nu. Ik ga er nog steeds vanuit dat ze het weer gaan verkopen zodra de aandacht niet meer op hun/haar gevestigd is.

Verder, wat een lulverhaal. Even nog een poging tot wetenschappelijk doen door het Erasmus MC te noemen. Therapeut is ook zo’n nikszeggende term, want niet beschermd.

Aaaaargh.

En dit staat gewoon in de t profiel van onze “fertiliteitsexepert” : https:/www.lindareinhardt.nl/product/emb-bloedtest-persoonlijk-advies-consult-e-book-28-augustus-2020-amsterdam/

5 likes

Vond haar sowieso al een hele verfrissende mommyblogger met een eigen (duurzame en waldorf inspired) stijl!

On topic: super fijn dat mama worden (voor nu) stopt met de verkoop, maar jammer dat ze de deur op een kier houden door het een mismatch te noemen (om vervolgens beide 0 accountability te nemen en Linke Linda verkoopt het nog wel gewoon onder haar eigen naam).

6 likes

Waarom houden ze mamaworden in de lucht als er zoveel negatieve publiciteit is? Zouden ze daar echt weer van die testen gaan verkopen ?

Mis de link tussen “zo gezond mogelijk” en de waarde van de bloedtest daarin.

(Sorry voor de dubbel post)

Het lijkt mij dat het gewoon een doorsluis route is voor potentiële klanten voor Linda - als iemand niks heeft meegekregen van de commotie over een paar weken/maanden op deze pagina kijkt en de post over de bloedtest stop staat er per abuis niet meer op, lijkt het een legitieme pagina met heel veel volgers (of er nu zichtbaar geadverteerd wordt voor de bloedtest of niet, kunnen ze makkelijker doorlinken naar LL)-.

3 likes

Ze hebben die test er toch als eens eerder vanaf gehaald. Die gaat er als de rust is weerder gekeerd gewoon weer op hoor.

3 likes

Zij staat zelf toch ook op de YouTube van mam.aworden. Gaat ze dat ook laten verwijderen?

(Sorry als dat in die lap tekst staat. Te lui om het helemaal te lezen)

Edit: Ze staat er nog steeds. https://youtu.be/ZdXB6u4Ikmg

1 like

Oh wat leest dat Engels en Nederlands taalgebruik door elkaar verschrikkelijk zeg. Ik heb verder ook nog nooit van haar gehoord

28 likes

Ja wie is dit? Zat zij niet ook in zo’n mama worden promo filmpje??

En over een paar weken ‘we kregen zoveel vragen dus voor jullie, op veler verzoek, zijn ze terug :drum:: de bloedtest die precies niks uitwijst! Op = op dus haal m snel’

8 likes