Mommybloggerstopic #4

Niet zo onpopulair want dat zei ik een halfuur geleden ook alleen dat een beetje anders. :joy:

2 likes

Dit kan alsnog twee dingen betekenen toch? Jammer dat ze niet naar buiten kwam, laffe meid die ze is of jammer dat ze niet naar buiten kwam om ‘haar kant’ van het verhaal te doen.

@grace Ik heb altijd het idee dat zij invloed heeft omdat niemand uit de vloggerswereld zich negatief lijkt uit te spreken, behalve BOOS dan. (Ja en nu durven er ineens een paar.) Maar goed misschien betekent het gewoon dat ze totaal oninteressant is voor iedereen, dat kan ook.

1 like

Alleen lopen al die anderen wel steeds te kirren over wat een inspirerende dingen ze van haar leren, maar dat is ook wel gewoon influenza-eigen, dat overdrijven over alles hoe Ă©nig alles is en hoe inspirĂ©rend en dat ze er zĂł blĂ­j van worden :’)

6 likes

Moet je je eens voorstellen dat je dit continue bij je eigen collega’s zou doen. Op alle mails en ideeĂ«n reageren met hartjes, glitter en unicorn emojis :joy:

20 likes

Elise joanne was in een dm naar mij niet positief over Annic :rofl::clap:t2:

11 likes

Ja dit denk ik ook. Je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt en laten we eerlijk zijn; eigen hachje en moneys staan bij ze allemaal voorop. En ze willen natuurlijk ook wel straks allemaal gratis haar nieuwe Manfieldschoenen he :wink:

5 likes

Ik denk ook dat dat het is, en ook dat de meeste influencers weten dat als ze die ‘code’ breken, ze zelf wel eens als volgende aan de beurt kunnen zijn.
Niet dat het allemaal topcriminelen zijn :stuck_out_tongue: maar afhankelijk van hoe je het bekijkt zijn ze allemaal wel ergens op te pakken zoals nu bij Annic gebeurt, mocht het tij zich tegen hen keren.

De manier waarop ze reclame maken, hoe eerlijk ze zijn, of ze hun kinderen inzetten om reclame/content te maken en hun privacy niet beschermen, schimmige coachingconstructies, onzinproducten op de markt brengen en voor veel geld verkopen, cursussen geven over zaken waar je amper verstand van hebt, boeken schrijven over zaken waar je amper verstand van hebt, dropshipping, omgaan met kritiek, onzinverklaringen zoals LOA verkondigen over hoe ze aan hun succes komen en jij ook zo succesvol kunt worden

Dat van Annic is misschien erger dan sommige voorbeelden hierboven, maar als een platform als BOOS zo’n onderwerp oppikt kan dat heel vervelend worden. Je er niet over uiten is een stukje bescherming van de community en daarmee jezelf.

12 likes

Maw ze hebben geen van allen principes waar ze voor durven te staan. Slappe zakken hooi zijn het wat dat betreft ook.

En inderdaad, stel dat je een sponreisje naar oekoeboekoe mist
 So what? Dat zou je dan toch niet eens moeten willen?

Influencen is volgens mij ook een piramidespel

8 likes

Huisarts kan ook prima met eczeem omgaan. :tipping_hand_woman:t2: Is nog goedkoper ook.

Oh, en lactose intolerantie ook. Das hun vak, zeg maar.

Jeezus wat zijn influencers eigenlijk kut, joh.

45 likes

Wie is dit? :sweat_smile:

46 likes

Ik vind het wel een net antwoord eigenlijk. Ze zegt dat ze zelf wat aan Linda heeft gehad (wat zij zo ervaart, dus het zou ook stom zijn als ze nu door alle ophef ineens zou doen alsof het niet zo was) maar dat het betreft zwangerschap niet zo simpel ligt/ze daar voorzichtiger mee zou zijn. Ze had zich steviger tegen dat laatste deel uit kunnen spreken maar zij is ook geen expert dus ik vind dit antwoord goed genoeg eigenlijk.

*Het is gewoon duidelijk dat zij wel in die voedingsadviezen gelooft dus dan zou een super kritische reactie een beetje nep zijn.

16 likes

Ja, nouja, ik ben misschien ook wel te veel achter “staan voor en achter je principes”.

Maar goed, ik zou dan ook nooit de privacy m’n kind online verkopen. :joy:

Edit: Draadje over het piramidespel waarbij coaches coaches coachen https://twitter.com/antionette_69/status/1295852211646406657?s=19

1 like
Kon geen DM sturen dus maar even zo

Ahw, dat klinkt alsof ik word herkend, lief! ‘Het leven na het forum’, gaat goed!

Het was wel even wennen en in het begin heb ik ook nog wel eens meegegluurd. Bij deze geweldige actie van Boos moest ik wel even van me laten horen want ik wist natuurlijk dat jullie erachter zaten en ik was toch wel heel erg trots!

Maar, verder probeer ik de impuls te onderdrukken om nu weer actief mee te forummen en alles van afgelopen maanden bij te lezen. :see_no_evil:

Lief dat je ernaar vroeg!

8 likes

Omg hoe is het leven zonder ons? Heb je veel tijd over?

1 like

Eli.seMil.ou

Inderdaad heel slap antwoord

Samenvatting

Haha, wilde net uitloggen en door met werken en dan reageer je zo leuk.

Het leven zonder jullie, nou: jullie zijn aanweziger dan jullie denken! Ik ben zoveel meer woke geworden en denk misschien wel dagelijks: wat zou het forum hier van vinden? (Het komt ook echt voor dat ik dingen zeg tijdens een online workshop of schrijf op m’n blog en dan bijvoorbeeld bevestiging vraag aan een forummer die ik op Instagram heb. Puur om te checken ‘of ik het nog wel goed doe’ en geen dingen over het hoofd zie waar jullie altijd slimme dingen over zeggen.

Maar, het scheelt inderdaad best wel wat tijd en voor mij soms toch ook wel wat stress en onzekerheid. (En plezier, dat ook. Zoveel biechten die ik nu niet heb kunnen biechten en zoveel memes die ik niet heb gezien, dat soort dingen.)

Dus het is een soort combinatie van innerlijke rust, voor altijd in mijn hart en FOMO. :relieved:

25 likes

Je kunt natuurlijk zelf positief zijn over voedingsadviezen op basis van een bloedtest, maar het afkeuren dat er een businessmodel wordt gebouwd op de onzekerheid van kwetsbare vrouwen.

Mijn verontwaardiging is de juist dit businessmodel, en dan de melding dat Annic dit doet uit haar goedheid om vrouwen te helpen, de lariekoek. En dat had Leslie best kunnen zeggen in plaats van dit slappe geouwehoer dat het “gevoelige onderwerp”.

Edit: het is niet Serena, maar Leslie, die ik overigens niet ken

4 likes

Dat is serena (verbon) toch niet, of is er nog een serena ?

Oh, ik dacht op de foto Serena te herkennen, is het haar niet? Wie dan wel?

1 like