Mommybloggerstopic #4

Geen idee wie het is haha, maar ze lijkt niet echt op Serena vind ik

1 like

Nee het is Leslie van echte gooische meisjes/moeders maar verder eigenlijk wel met je eens @TanteBetje

1 like

Behalve dat die hele bloedtest onzin is
 “gezonder eten” eh ja, das altijd goed.

Oh, en naschrift op VtdK

NASCHRIFT 21 augustus 2020:
Annic ten Duis weigert te reageren bij BOOS

De laatste aflevering dit seizoen van het wekelijkse internetprogramma BOOS van Tim Hofman (BNNVARA) besteedt aandacht aan de website Mamaworden.nl en aan een van haar initiatiefnemers ‘influencer’ Annic ten Duis. De uitzending is 20 augustus op YouTube gezet.

Hofman gaat in de uitzending met cameraploeg naar haar huis om commentaar te vragen over de werking van de bloedtest die Ten Duis aanprijst op Mamaworden.nl. Hofman komt echter niet verder dan een hoog hek voor een villa. Hij krijgt nul op het rekest van haar communicatiemevrouw die (toevallig?) net bij het huis komt aanrijden. Deze meldt dat Annic ten Duis geen commentaar wil geven, net als overigens mede-initiatiefnemer Linda Reinhardt die ook - letterlijk - geen thuis geeft. De vele onzinteksten op de gewraakte website komen uit de pen van deze orthomoleculaire verpleegkundige.

9 likes

De story van elisemilou is er nog

Ik zie m ook niet :woman_shrugging:t3:

2 likes

Oh stom, nee je hebt gelijk. Keek verkeerd haha

1 like

Ja vreemd inderdaad
 raar wereldje is het ook

2 likes

Of gedreigd met een mooie brief van Royke

2 likes

Iemand in de comments vroeg of die test die de vriendin van Tim promoot anders is. Zij zijn zich nu helemaal aan het verdedigen haha.

22 likes

Vast heel onpartijdig :joy::joy::joy:

2 likes

Vind ik variabel.

6 likes

Tuuuuuuurlijk gaat het in die stories direct over boeken als Krabben van Deelen en Borrel. As if kritische reactie op Annic ook maar iets te maken heeft met dat Annic een succesvolle vrouw is (tbh ik moet Annic niet, maar zolang ze normale dingen doet leef en laat leven).

Daarnaast ook nul aandacht voor de overeenkomst die Grip en Annic wel hebben: het maakbaar maken van iets dat per definitie niet maakbaar is en daaraan verdienen. Wat naar mijn maatstaven zeer ongewenst is. Waarin ik Grip minstens net zo erg vind omdat het gaat om het planningsaspect. Meest vieze aan Grip? Het activistische verhaaltje (vrouwen informatie geven waar ze recht op hebben, want zo schokkend, leed voorkomen). Als je dat écht wilt veranderen start je een beweging, ga je praten met medici en verzekeraars en start je vooral geen BV.

16 likes

Had haar gesierd als ze dat dus out and in the open had gedaan nog voor het gisteren opeens overal los ging of beter nog rechtstreeks haar ongenoegen had uitgesproken naar de persoon om wie het gaat. Dit is precies wat ik met hypocriet bedoel. We noemen dit ook wel zieltjes winnen over de rug van een ander.

4 likes

De man van Annic heeft zn insta nu op privé staan, was vanmorgen niet zo. Beetje non nieuws, maar toch :smile:

10 likes

Die is gewoon lekker aan het vliegen :stuck_out_tongue:

1 like

En Viva heeft een artikel geplaatst: https://www.viva.nl/mama/influencer-annic-verkoopt-onzin/

Verder niet opgepikt door de media volgens mij. Had dit best een item voor Linda gevonden.

31 likes

Wat goed van Viva! Hun doelgroep valt ook voor een groot deel onder de mama worden doelgroep. Hopelijk gaan meer media er over berichten.

14 likes

Hier lees ik volgens mij dat Royke ook de vereniging tegen kwakzalverij aangeschreven heeft. Ik weet eigenlijk niet of dat destijds al bekend was?

1 like

Hebben ze em geĂŒpdatet?

Viva artikel? Die is van vandaag dus lijkt me up to date?