My bad, Kon zijn dat ze later op de dag nog een update hadden geplaatst
De insta van Linda is nu lindareinhardt.nl. Bestaat mw.nl nog? Ben geblokkeerd, dus zie ze sowieso niet.
My bad, Kon zijn dat ze later op de dag nog een update hadden geplaatst
De insta van Linda is nu lindareinhardt.nl. Bestaat mw.nl nog? Ben geblokkeerd, dus zie ze sowieso niet.
Jep staat nog steeds online. Verwacht ook niet dat ze die zo snel offline zullen halen eigenlijk
Die linda reinhardt heeft me geblokt volgens mij … kan dr niet vinden op insta. Volg nog wel annic voor de juice sorry
.
Annic ondertussen gezakt naar 89.400 volgers
Ik kan haar ook niet meer zien! Denk dat haar account weg is.
Oh huh, inderdaad! Ik klikte steeds via het laatste bericht van Annic naar haar toe en deze doet het ineens niet meer.
Ze heeft haar insta handle gewijzigd geloof ik.
Ja, klopt. Ik ging kijken en hij versprong naar de nieuwe handle toen ik hem opende (vanuit eerdere zoekopdrachten).
Zoals ik zag was het eerst lindareinhardt_ oid en nu lindareinhardt.nl
Het zijn gewoon knock-offs van klassieke chanel en tod’s modellen
Ja, dit zag ik ook
Ja i know, maar ik vind het raar dat ze die dan blijkbaar om de zoveel jaar opnieuw verkopen!
De tering wie koopt dit hahahaha
Ze hoeft alleen nog maar “link in bio” in elke post te zetten. Kwalitatief uitermate teleurstellende vrouw.
Ik denk dat het voor sommige juist al een stap is om dit te plaatsen… Maar snap jou ook.
Ik zal t verwijderen want nu gaat t over iemand die helemaal niet weet dat ik dit hier plaats
“Een stap”. Alsof ze letterlijk een dictator moeten confronteren die hun hoofd erafhakt als ze negatief over haar durven zijn.
Dit is toch belachelijk! Expose die vrouw collectief alsjeblieft, met naam ja.
Maar het zegt toch genoeg dat als influencers de situatie maar niet haar naam durven te benoemen? Ze zijn bang voor haar denk ik dan en ik baseer dat niet op niks, die Annic durft haar gezicht ZELF niet eens te laten zien in deze situatie, ze heeft er geen woord over gezegd, dus dan durven eventuele kennissen van haar het al helemaal niet omdat ze bang zijn voor HAAR oordeel.
Sorry, maar ik ben niet rustig.
Nieuwe post op ma.ma.worden.
Slappe hap, maar ze gaan de test niet meer verkopen.
Wat hebben ze “godverdetyfus we zijn gesnapt en kunnen onze kwakzalverij niet meer aan onschuldige kwetsbare vrouwen verkopen” leuk verpakt in “goh 't is geen goeie match”