Mommybloggerstopic #4

Voor nu. Ik ga er nog steeds vanuit dat ze het weer gaan verkopen zodra de aandacht niet meer op hun/haar gevestigd is.

Verder, wat een lulverhaal. Even nog een poging tot wetenschappelijk doen door het Erasmus MC te noemen. Therapeut is ook zo’n nikszeggende term, want niet beschermd.

Aaaaargh.

En dit staat gewoon in de t profiel van onze “fertiliteitsexepert” : https:/www.lindareinhardt.nl/product/emb-bloedtest-persoonlijk-advies-consult-e-book-28-augustus-2020-amsterdam/

5 likes

Vond haar sowieso al een hele verfrissende mommyblogger met een eigen (duurzame en waldorf inspired) stijl!

On topic: super fijn dat mama worden (voor nu) stopt met de verkoop, maar jammer dat ze de deur op een kier houden door het een mismatch te noemen (om vervolgens beide 0 accountability te nemen en Linke Linda verkoopt het nog wel gewoon onder haar eigen naam).

6 likes

Waarom houden ze mamaworden in de lucht als er zoveel negatieve publiciteit is? Zouden ze daar echt weer van die testen gaan verkopen ?

Mis de link tussen “zo gezond mogelijk” en de waarde van de bloedtest daarin.

(Sorry voor de dubbel post)

Het lijkt mij dat het gewoon een doorsluis route is voor potentiële klanten voor Linda - als iemand niks heeft meegekregen van de commotie over een paar weken/maanden op deze pagina kijkt en de post over de bloedtest stop staat er per abuis niet meer op, lijkt het een legitieme pagina met heel veel volgers (of er nu zichtbaar geadverteerd wordt voor de bloedtest of niet, kunnen ze makkelijker doorlinken naar LL)-.

3 likes

Ze hebben die test er toch als eens eerder vanaf gehaald. Die gaat er als de rust is weerder gekeerd gewoon weer op hoor.

3 likes

Zij staat zelf toch ook op de YouTube van mam.aworden. Gaat ze dat ook laten verwijderen?

(Sorry als dat in die lap tekst staat. Te lui om het helemaal te lezen)

Edit: Ze staat er nog steeds. https://youtu.be/ZdXB6u4Ikmg

1 like

Oh wat leest dat Engels en Nederlands taalgebruik door elkaar verschrikkelijk zeg. Ik heb verder ook nog nooit van haar gehoord

28 likes

Ja wie is dit? Zat zij niet ook in zo’n mama worden promo filmpje??

En over een paar weken ‘we kregen zoveel vragen dus voor jullie, op veler verzoek, zijn ze terug :drum:: de bloedtest die precies niks uitwijst! Op = op dus haal m snel’

8 likes

Als ze nu ook de site uit de lucht halen, dan geven ze indirect toe dat hun claim “ we willen alleen maar vrouwen helpen en geen geld verdienen” een dikke vieze leugen is.

4 likes

als zelfs wil en tien ze krijgen toegestuurd dan weet je zeker dat ze ze aan de straatstenen niet kwijt kon

2 likes

Lieve Facebook vrienden… Op Instagram :joy::joy: God wat slecht weer :sweat_smile:
Is een gesponsord bericht trouwens. Maar valt net weg op de foto

22 likes

Dit omdat het niet de juiste match is gebleken omdat dit onderwerp rondom een kinderwens zo gevoelig ligt.

Wat wordt hier nou gezegd joh… Gaat iets mis met de logica in je argumenten, Linda!!!

Inderdaad, geld verdienen aan vrouwen met een kinderwens door ze letterlijk onzin te verkopen ligt gevoelig, maar dat zullen ze dan wel weer niet bedoelen :crazy_face: :woozy_face:

(los van de onzinreden wel helemaal top dat de test van de site is :clap:)

15 likes

Sowieso is die hele tekst om te janken, zo slecht geschreven. “Deze test helpen al jaren tienduizenden mensen.” En dat aanhalen van wetenschappelijk onderzoek zonder het te specificeren vind ik ook zo kut en makkelijk.

2 likes

Kan iemand dit screenen? Ben geblokt

2 likes

He, heeft ze nu @mamaworden.nl uit dr Bio gehaald?

11 likes

‘Wetenschappelijk bewezen in wetenschappelijk onderzoek.’ :exploding_head:

22 likes

:roll_eyes:

1 like

Ik vind het zo heerlijk dat die manager van Annic zegt ‘je moet jezelf niet belangrijker maken dan je bent’ tegen Tim Hofman. De man die echt invloed heeft en connecties heeft in zowel politiek als media.

39 likes