Mascha heeft Annie nu ook ontvolgd. Ben benieuwd of ze er iets over gaat zeggen in een vlog!
Wil en Tien hebben haar ook ontvolgd.
Nee hoor⊠Ik zie dat ze haar nog steeds volgenâŠ
Update 
Status IG nu: 89.200 volgers
Status Youtube nu: 53K
En mamaworden is ook sinds gister met 260 omlaag gegaan.
Ben ik de enige die wie wie nog volgt op insta echt een futiliteit vind?
Welke tool gebruik jij Kaasvlinder?
Vind jij dat Annic âermee weg komtâ? Ik totaal niet! Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat het bedrijf niet meer bestaat of dat iemand anders de eigenaar is van de naam. Het verbaast me dat zoveel mensen hier zeggen dat ze ermee weg komt door haar mediastilte. Even een polletje.
- Nee, natuurlijk niet, het bedrijf is mega hard geflopt en ze trekken beide hun handen van mamaworden.nl af. Dit is wat je niet voorspelt als je een onderneming opstart en investeert. Hier is veel verlies gedraaid.
- Ja, door te zwijgen hoeven ze niet te dealen met de consequenties en kunnen ze gewoon doorgaan met hun leventje.
0 stemmers
Beide, bedrijf flopt ja, en dat is top want het is moreel hartstikke verwerpelijk. Is Annic er zelf door gekrenkt? Nee, denk niet dat zij er erg mee zit verder.
Vraag uit interesse, denken jullie dat er door Linda of Annic al (veel) geld is verdiend aan de site / samenwerking? Of juist een verlies? Vergeleken met de investeringen dus. En wat zouden de grootste investeringen zijn geweest (behalve tijd)? Weet niet super veel af van ondernemen dus ben benieuwd naar jullie inschattingen
Ik denk overigens dat dit bedrijf flopt, maar dat Annicâs leven gewoon doorgaat. Je rekent er niet op dat een bedrijf flopt, maar dat is wel ondernemersrisico.
De schade aan haar reputatie is veel erger. Jammer dat grotere media het niet oppikken, want die berichten blijven veel langer bestaan en kun je niet zo maar negeren.
Fanpagina Karma 
We gebruiken het voornamelijk voor het management van de social kanalen, maar je kan er ook bijv concurrentie mee in de gaten houden 
Ze gaat er ook mee door, dat is wel duidelijkâŠ
Ik ken iemand die recentelijk nog de test heeft besteld en heeft teruggestuurd. Zij gaat haar geld terug eisen.
Hopelijk doen meer vrouwen dat.
Maar kan dat wel dan? Wettelijk gezien heb je volgens mij 14 dagen de tijd maar dan lijkt me dat je de test ongebruikt moet terugsturen.
Waarschijnlijk wettelijk niet, maar ik geloof dat er echt vrouwen zijn die zich opgelicht voelen.
Misschien kan Alberto Stegeman ermee verder gaan⊠
Wiersma is wel een bekende in het orthomoleculaire wereldje. Spreekt ook op congressen enzo. Die wordt al jaren af en toe âaangepaktâ door mensen die er anders over denken. Is niet âpiramideachtigâ verder
Het maakt mij niet eens zo uit of ze er âmee weg komtâ, iets wat ik veel belangrijker vind dan die ene persoon, en een doel waarvan ik zeker weet dat het bereikt is : dat influencers hierna wel twee keer nadenken voordat ze geld proberen te verdienen aan kwakzalverij. Want ik weet zeker dat als dit concept geslaagd was, er meer mensen uit haar kringetje dit soort shit waren gaan aanbieden.
Wat dat betreft is er in ieder geval een heel belangrijk signaal afgegeven 
Zeg dan gewoon ff wat precies