Mommybloggerstopic #4

Klopt zij staat met haar persoonlijke verhaal op MW, maar in haar tekst staat er niks over.

Ik vond de video’s overigens wel inhoudelijk mooi en bijdragen aan een goed doel. Zonde ook dat die persoonlijke verhalen eigenlijk zo misbruikt zijn om met een omweg de test de verkopen.

5 likes

Die mommybloggers die haar naam niet durven te noemen, zijn gewoon hielenlikkers.

6 likes

Toen ze er mee naar buiten kwamen en alle vragen verwijderd werden, is er nog wel gevraagd naar bronnen van wetenschappelijk onderzoek.
:joy:

4 likes

Ik weet geloof ik ongeveer over welk onderzoek van het EMC ze hebben. Daar komen deze onverwachte aanbevelingen uit:

• 2 stuks fruit eten
  • veel groenten
  • geen alcohol/drugs
  • voldoende bewegen

Mis ik toch die wandeling bij volle maan in het lijstje :new_moon_with_face:

39 likes

Ah er is veel aan te merken op de tekst, maar dit is niet bedoelt als één zin zo te zien: die eerste “wetenschappelijk bewezen” lijkt een een kopje te moeten zijn, “In” staat ook met hoofdletter. Gewoon een geval enter vergeten haha

1 like

Groente? Vagina stomen natuurlijk, groente is zo’n omweg.

Zie je het voor je, dat de gynaecoloog naar binnen gluurt en zegt: ja, tjee, nou… uw baarmoeder is ook wel erg koud hoor! Meer pepers eten.

6 likes

Het aantal likes op Mamaworden:

Eerste post 548 likes
Laatste post 36 likes

4 likes

Maar als ik het goed begrijp, heeft ze nu die test en die bijbehorende consulten overgeheveld naar een andere site op haar eigen naam? Hoe kun je na zoveel kritiek nog steeds zo clueless (en harteloos) zijn.

24 likes

Ja, dat heeft ze.

Ze heeft zelfs de prijs omhoog gegooid, door er een alles-in-1 van te maken.

edit: ik lees ff op de bloedtest-pagina, maar jezus. het is nog erger dan op mw. volgens mij.

5 likes

de hele annic collectie in de sale? :eek: alle maten nog beschikbaar? :eek: :eek:

12 likes

Wat een walgelijk mens

1 like

Duurder? :hushed: Ik ga even spieken

1 like

Sorry, ik ben nu helemaal afgeleid door die Duitse beschrijvingen van die schoenen die heel hard in mijn hoofd klinken.

26 likes

Nouja, op mw kon je nog ‘’ alleen’’ een test bestellen, en nu alles-in-1, maar ‘startprijs’ is dus wel hoger.

Oh, en los kan blijkbaar ook, maar die is ook duurder want je koopt meteen hun fantastische e-book erbij. (Diagnostic Manual / gebruiksaanwijzing :joy: :joy:)

laat je niet afleiden door de taal, let op de prijs en sla je slag

3 likes

Voor mamaworden verkocht ze ze ook al via haar eigen site, geloof ik.

Oh ja tuurlijk, want Annic had zo’n test gedaan toch?

Net gekeken… ik vind het echt frustrerend dat ze hiermee wegkomt. Ik had een random volger van mamaworden een dm gestuurd en verteld over de site kwakzalverij en de aflevering van boos. Ze wist van niks maar het leek haar ook niet te boeien. Ik vind Annic nu niet eens zo boeiend meer. Dat ze een schijterd is, prima haar probleem. Maar het probleem is dat er altijd wel mensen hier in zullen trappen. Niet iedereen krijgt altijd alles mee en zien wat ze willen zien. Of ze nu bevriend zijn met Linda of Annic of niet.

6 likes

Oeh dat weet ik niet meer, maar klinkt wel aannemelijk ja

@Lula ja:

Daar kwam de parasiet uit. Na een tijdje voelde ze zich veel beter, en ik denk zelf dat het door de kuur van de orthomoleculair arts kwam en niet doordat ze daarna is gestopt met alcohol en “heel gezond geleefd” heeft. Prachtig inzicht wat ze echt 100% aan de test te danken heeft en niet aan de levensstijlverandering die letterlijk elke arts je zou aanraden!

3 likes