Mommybloggerstopic #4

:roll_eyes: :roll_eyes:

Tsjah Martine, een verhaal heeft inderdaad 2 kanten. Daarom hebben ze haar uitgebreid de kans gegeven baar kant te vertellen en te reageren. Heeft het maanden geduurd vanaf de eerste opnames. Maar feit dat je jouw kant niet wilt delen, je handen ervan aftrekt en wast in onschuld zegt wel wat he?

15 likes

“Hoho, niet met zulke goede argumenten komen hoor. Dat is heul wel agressief.”

• TienvanWil, waarschijnlijk.
17 likes

Ze zal wel door haar familienaam en de status die eraan kleeft als een soort parasiet zichzelf in allerlei netwerken hebben kunnen wurmen.
Ik denk dat ze (ik vul dit echt voor mezelf in want ‘I don’t know her’) heel goed kan manipuleren en omdat ze al privileged is een soort van aanzien heeft. En ze lijkt me heel intimiderend.
Maargoed, zoals Serena al postte
Karma.

11 likes

Ze was de oprichter/eigenaar van I love fashion news, dat was een tijdje een best grote website. Daarna heeft ze een boek geschreven over ondernemen (heb ik helaas gekocht en vond de toon in het boek vreselijk) en ze is ondernemers gaan ‘coachen’.

2 likes

En hostte zij ook niet met Hella dat powervrouwen diner? Of was dat José?

https://youtu.be/7_mrhoMsoK4

Gespot! Annic (@ powervrouwendiner) aan het woord op 5:33.

3 likes

Hella tats mannetje doet ook al iets met powervrouwen? Damn.

Kon het niet laten, ahahah

Kamiar!!! Ze willen me KAPOT

6 likes

Ja klopt! Daar zat annic, elise (haar zusje), mascha, hella, josh en nog 1 of 2 dames bij

Ja dat werd steeds gekker en gekker toch? Ik weet nog dat Josh het een keer organiseerde, gekkenhuis! Wat een geld moet daarin gezeten hebben joh

3 likes

Hahaha Mascha deed er altijd zo eerbiedig over, alsof het heeeeeel bijzonder was. En dan die speeches filmen met zo’n dankbare blik erbij en iedereen laten zien.

Maar dat vind ik bij Mascha ook altijd ergens wel aandoenlijk, dat ze vaak overkomt als iemand die haar geluk niet op kan, ook al is het event echt heel lame.

32 likes

Nee kan me ook niet voorstellen dat Mascha bewust mensen zou afzetten/oplichten.

Ondanks alle kritiek op haar levensstijl vind ik haar in de kern wel echt een oprecht en aardig iemand. Gegor ook. Zijn beiden ook heel loyaal denk ik.

49 likes

Vakantievlogje zeker :joy:

Het zegt zeker een hoop over Mascha hoe ze overeind blijft staan en niet snel gemanipuleerd wordt met trucjes en onzin terwijl ze wel omringd is (was) door allemaal van die irritante nep wijven.
Mascha is materialistisch maar ze heeft daar ook niet een geheim van gemaakt dat ze dat is en waarom. In ieder geval is ze eerlijk en vrij transparant.
Mocht ze weer eens ooit een boek schrijven zou ik van haar nu wel eens willen weten hoe het nu echt is in dat wereldje, ik denk dat ze er het meest realistische beeld van kan beschrijven van alle influencers.

7 likes

Nou dit bedoelde ik dus eerder, als ik dit weer zie krijg ik echt zo’n idee dat Mascha echt als een soort zere duim ertussen uitsteekt, op positieve manier. Ze geniet van alles en vind het oprecht geweldig wat er allemaal gebeurt terwijl de meeste van die ‘powervrouwen’ alles heel vanzelfsprekend zien, echt van die mean girls
je ziet niet eens dat het zo is maar zo VOELT (TienvanWil) het aan.
Maargoed, ik heb teveel wijn gedronken en ik stop nu met posten want volgens mij begin ik steeds idioter te klinken.

5 likes

Deed Massa die keer toen zij het moest organiseren niet iedereen een Konmari boek kado?
De hoarderqueen

17 likes

Ga helemaal stuk om het stukje dat ze vertelde dat ze al 46 vuilniszakken weggegooid had!! Hoe veel zou ze nu weg doen als ze het boek opnieuw zal lezen & toepassen? :scream:

2 likes

Volgens mij is Mascha ook echt de enige die “we” op het forum nog bijna allemaal leuk vinden. Maakt niet uit wat ze doet, zij is volgens mij de enige waarvoor iedereen het nog collectief op neemt als iemand iets zegt dat eigenlijk te ver gaat.

3 likes

ja maar wel die jimmy choo x H&M jas na burning man gelijk in de kliko doen :mad:
persoonlijke frustratie omdat ik die jas dus heel mooi vond en zij zo respectloos met dingen kan omgaan.
2x dragen en iets is “helemaal verrot” of “valt letterlijk uit elkaar”

edit: oh het was balmain x h&m

9 likes