nou ik gok dat laatste eigenlijk…
Huh nee ik vind haar al irritant als ze ademhaalt
Waarom gaat ze de discussie dan in het beginsel al aan? Als het haar insteek was om even te melden dat ze alleen haar kant van t verhaal wil vertellen en er verder niks over kwijt wil, hou dan gewoon je mond en ga onkruid tussen je tegels plukken.
Zeggen die meiden dan hoi ik ben van het nieuwe egf…
Moet ze haar hand maar niet zo boven het hoofd van Annic houden.
Ik snap Martines reactie wel, maar jeetje wat is zij snel aangebrand zeg. Kan helemaal niks hebben of het nou over onkruid (Annie) of tegels gaat.
ja hoor tuurlijk meid lekker je mond houden zodra het je te heet onder je voeten wordt.
slappeling.
nee ze wil alleen maar tips. geen kritiek (of ja zij noemt het oordelen)
ohja face to face praten met iemand wilde tim hofman inderdaad ook.
ging toch even iets mis.
maar serieus alsof martine annic gaan bellen? wat wil ze vragen dan?
Het is nogmaals totaal niet verbazingwekkend want Tien is precies zo’n type die ook gelooft dat een wandeling met volle maan helend werkt.
Ik vind haar eigenlijk een heel leuk mens voor t grootste deel, voor zover ik kan zien, ze is sympathiek en lief etc. maar met de week wordt ze zweveriger en pretentieuzer terwijl ik Wil juist steeds meer zie gronden.
Ik vraag me echt af hoe hun gesprekken gaan als het op dit soort onderwerpen aankomt.
Denk dat Martine wil overkomen als wijs en volwassen door Boos een beetje weg te zetten als sensatie en Annic te vriend wil houden. Maar slaat de plank mis en loopt vast. Ik kan er van genieten.
Zij doneren toch ook weleens spullen aan een goed doel?
Hah, it all makes sense now.
Geen groen om je heen, hé - planten werken ontstressend.
Ja dit is zo flauw maar het past hier zo goed.
Dat elk verhaal heeft twee kanten is ook zo’n dooddoener zeker aangezien Annic Royke afstuurde op iedereen die BOOS’ ‘kant van het verhaal’ deelde.
Zal vast een andere kant zijn in de zin dat Annic ook voor awareness wilde zorgen mbt vruchtbaarheidsproblemen maar dat maakt het verdienmodel en de bloedtesten niet minder erg
Dat ze in de toekomst nog maar vaak haar poten mag verbranden aan die kuttegels. Dan maar voelen.
Om in Tiens woorden, althans, ik hoor het haar zo zeggen, te spreken: ze zit op dit moment echt heel hoog in mijn irritatiezone.
Dat zijn niet mijn woorden, vond het filmpje alleen mooi bij de woorden van Miep en ook wel grappig dat ze dan zo’n filmpje over hete tegels maakt terwijl ze haar tuin vol wil tegelen.
Verder gun ik niemand verbrande voeten en vind ook niet dat Martine het per se voor Annic op moet nemen. Martine heeft er verder niks te mee te maken.
Ben het eigenlijk wel met haar eens, ze hoeft hier uberhaupt niets over te zeggen en als ze dat ze wel doet is dit antwoord ook gewoon valide. (Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal). De enige die hier iets over moet zeggen is Annic (en Linda)
Ja, ik snap ook wel dat dat filmpje zo uitkwam. En nee, niet daadwerkelijk verbrande voeten, al is het wel verstandig van ze om al vast te oefenen voor de toekomst.