Ja dat was ook echt super raar! Ik heb haar boek ooit gekocht, ik ben zelf ondernemer en in mijn ogen was zij toen een groot ondernemer. Echt wat een vreselijk boek. Vooral als het over personeel ging heel neerbuigend. En ik vergeet nooit meer dat ze zei dat ze altijd bij een sollicitatie vroeg of iemand rookt. En dan stond er iets van; wat het juiste antwoord is dat zeg ik niet. Alsof een werknemer slechter is als hij/zij rookt. Ik rook ook en toen ik voor een werknemer werkte rookte ik nooit overdag/op kantoor. Dus daar kan je echt niet iemand op oordelen.
Haha echt helemaal mee eens. 
Hm maar als directeur ben je wel eindverantwoordelijk en hoor je wel te weten wat er onder je gebeurt en daar heb je lijkt me altijd op één of andere manier wel invloed op. 
Een directeur die nul invloed heeft? Huh
Hahah wtf zit tien steeds EGF er bij te halen?! Alsof wij alleen maar hebben gezegd Annic dit kan niet. Er staan genoeg reacties onder de boos aflevering van mensen die hier pissig over zijn 
Denk dat EGF gewoon een makkelijk omvattende term is en waarschijnlijk heeft ze de reacties op sociale media helemaal niet (willen) zien of lezen.
Annic rookt(e) zelf ook volgens mij dus misschien was het goede antwoord wel ja ik rook 
ja hallo ze heeft hele andere dingen aan haar hoofd, zoals bijvoorbeeld:
- betontegels voor de hele tuin uitzoeken
- alle kritiek over haar tuinplannen wegmediteren
- de hovenier is op zijn maula gevallen in de tuin dus die kan de tuin nu wss niet af maken?
en dat annic is âuitgewringdâ door boos (en alle egf-ers
) is echt niet het punt wat gemaakt moest worden? ik zou het fijn vinden als annic eens er voor uit zou komen dat ze broodje aap heeft verkocht aan wanhopige vrouwen, maar het hoofddoel is toch dat er wordt gestopt met die bloedtesten? en ik vind eigenlijk dat iedereen die die test heeft gekocht zijn geld terug moet krijgen.
Ze wordt natuurlijk niet zo zen in de tegeltuin en moet vast nog bijkomen van de comments over de tuin.
Edit: lekker @Miep42 !
Uitgewringd???
Sorry maar het is ook gewoon niet snugger om twee identieke ebooks te kopen.
Dan ben je echt dief van je eigen portemonnee.
Linda verkoopt ze nog. Iedereen let nu steeds op Annic maar Linda kan nu geniepig verder gaan 
oh ik dacht dat je de test kocht en het ebook er bij kreeg?
en inderdaad @Koffiekopje daarom vind ik niet dat er ĂŒberhaupt âeen punt is gemaaktâ
Linda zit al zoveel jaren in dat vak met zweverig gedoe en verkopen van valse bloedtesten dat die nooit zal stoppen.
Nee. Je koopt de test en dan krijg je de resultaten. Als je de resultaten wil begrijpen heb je het ebook nodig.
Je vergeet zondagmiddagzelfbeminningssessie met ~dildo van rozenkwarts~

Ik denk dat we er inderdaad niks aan kunnen doen. De volgers die ze nu kwijtraken daar komen sowieso nieuwe voor in de plaats. Maar het zal Annic meer achtervolgen aangezien als je haar naam opzoekt BOOS verschijnt. Linda is niet zo in de spotlight gezet. Al was het maar voor even, het had wel meer gemogen.
Mja, dat was blijkbaar de insteek van boos. Wel een gemiste kans, vond het ook jammer dat ze niet naar imker Wiersma zijn gegaanâŠ