Mommybloggerstopic #4

Die zullen zich vast niet bekend maken.

6 likes

lekker je werknemer/beste vriend crackers laten halen :roll_eyes: Als het nog voor op kantoor is tot daar aan toe maar dit is gewoon in haar huis.

5 likes

Wat is de fittie tussen haar en die Lex eigenlijk? Van bff’s naar geen contact. Lijkt toch op een terugkerend patroon dit.

Ooh idd die is helemaal out the picture! Geen idee wat er is gebeurd. Misschien was hij er klaar mee om cracker loopjongen te zijn :sweat_smile:

3 likes

“Hallo met Grace van het nieuwe EGf , ik ben hier om Annic kapot te maken dus ik heb hier een korte enquete voor u over de uitzending van boos”

Ik stel me dan voor dat het zo gaat ongeveer

39 likes

Late to the party (en wat voor een) maar heb na 3 dagen vakantie alles even teruggelezen Ă©n het boos item gekeken en wow wat laat Annic zich kennen hier zeg. Ik vraag me echt af waarom je als ondernemer niet met persoonlijke (schriftelijke) reactie komt (weet iemand waarom men hiervoor kiest in dit soort situaties? Omdat woorden tegen je gebruikt kunnen worden). En er zo plots uitstappen en het probleem door je “compagnon” laten oplossen en doen alsof je er nooit iets mee van doen had gehad. Zo slinks. Hoop echt dat ze flink op de blaren kan gaan zitten. Hoop dat er nog een vervolg komt met dan hopelijk ook meer aandacht voor de censuur in haar comments.

4 likes

Nina Pierson heeft ook vragen gehad van leden van het nieuwe EGF forum zo te zien.

9 likes

Keep it going! Je klinkt totaal niet idioot en geniet van je wijn.

1 like

Staat hierboven al ergens. Als je terug wilt lezen.

2 likes

Haha, ook dat zinnetje: ‘‘wat moet je dan?’’

Nou
 euhhh
 NAAR DE HUISARTS.

Mind. blown. zijn al die influenzas zo bang om naar een dokter te gaan ofzo.

25 likes

in ieder geval niet pretenderen dat het leven volledig maakbaar is.

3 likes

Annics volgers blijven nog steeds dalen
 Ze zit nu onder de 89k

8 likes

Huisartsen doen niet aan #spon :woman_shrugging:t3:

7 likes

Als ik al ooit de ambitie had om Nina’s boek te kopen, is dat bij deze volledig passĂ© :woman_facepalming:

9 likes

Correctie, als je er zo over denkt als het tegen jouw standaarddenkbeeld in gaat
 zeg niet dat Nina zo is, maar geloof me veel mensen lezen iets op FB, krijgen info van iemand ergens over en geloven dat dan ook meteen. En als je dan met andere, onderbouwde informatie over dat onderwerp wordt gecontroleerd is er ineens geen onderzoek naar gedaan?

2 likes

Ik snap ook echt het nut niet van in de DM’s sliden van zwevende influencers zoals Tien en Nina om hen om hun mening te vragen. Zij hebben het dansen in maanlicht ongeveer uitgevonden, dus tuurlijk zijn zij niet kritisch.

55 likes

Haha ze doen dus aan peer reviews? :nerd_face:

1 like

Hoi Tien.:wave:t3::wave:t3:

1 like

Was die Annic ook niet opeens de zaken coach van Wil en Tien? Die hun toen heeft geleerd om de veenlijk filters te gebruiken enzo. Volgens mij kreeg Tien laatst ook afschuwelijke slippers opgestuurd van Annic uit die manfield collectie. Dus zou ook niet verwachten dat zij opeens kritisch gaat doen over haar.
Tel daar bij op dat ze zelf bomen knuffelt voor wat helende kracht en een marmeren dildo heeft om zichzelf natuurlijk te beminnen.

28 likes