Hoe zit het eigenlijk met hormeaun.nl bieden die de bloedtest nog aan?
Zouden die lui wel weten wat āhet zit tussen de orenā betekent?
Wow mijn darmen hebb3n invloed op mijn dyslexie.
Wauw, autisme etc is een aandoening dat tussen de oren zit
. Hoe durf je zoiets te beweren.
Zie nu trouwens bij Iām a foodie in de stories wel commentaar op Annic & de testen. Is waarschijnlijk wel helaas het publiek wat er toch al niet in trapte. Maar iedere share is er 1 
Wauw dit is echt heel kwalijk en verschrikkelijk. āTussen de orenāā¦
kan er echt niet bij hoeveel van dit soort wanpraktijken bestaan en hoeveel mensen er in trappen.
Jaa idd misschien moet dit ook even naar tim doorgestuurd worden
Wooow het zijn gewoon mijn darmen die mijn autisme veroorzaken. Ik zeg meteen al mijn hulp af en ga een bloedtest kopen
Nou, goed nieuws voor mensen met MS, die zware medicijnen en hun bijwerkingen zijn niet meer nodig!
Het was al die tijd een kwestie van een slechte darmwerking.
Pfff ik heb echt met mijn ogen gerold toen ik die website over autisme las. Autisme is een spectrum en van wat ik nu lees, is dat onderzoek letterlijk poep.
Oh nee! 

hopelijk komt ze snel over de teleurstelling heen. En gaat ze naar de huisarts mocht ze dat natuurlijk willen
Dat ze er geen (of niet nog meer dan ze al gedaan heeft) commentaar op wil leveren snap ik best, maar dat ājullie coachā komt echt bij hen zelf vandaan hoor? Dat dat nu ineens ā1 adviesdagā en die benaming āzum kotsenā is vind ik best wel kwalijk, eerst was het nog āonze businesscoachā voor en na en āhallelujah Annic zei ons dat we gewoon het boek moesten aankondigenā. Beetje flauw om dat nu ineens minder te laten lijken.
Ik snap ook eigenlijk niet dat ze zo hapt en dit soort dingen post (en ik snap ook de mensen die Martine bestoken met berichtjes niet trouwens, wat heeft zij er welbeschouwd mee te maken?), heeft Willemijn hier überhaupt iets over gezegd?
Ik betwijfel dus echt dat ze bestookt wordt. Beetje in het straatje van we krijgen zoveel vragen over ons outfit en tadaa volgende dag #spon
En dat ze geen commentaar wilt geven is logisch want zij zit niet achter mama worden. Maar ze gaat er zo hard op in bij die 2 comments die er stonden. Zeg dan ook gewoon niks of gewoon een neutraal bericht. Ontken inderdaad het coach gedeelte niet.
Hoewel ik snap dat de uitspraken van Martine misschien niet erg handig zijn, vind ik het anderzijds niet fair dat ze zo wordt aangevallen op iets waar ze niets mee te maken heeft. Ze is niet/nooit betrokken geweest bij dit hele mamaworden. Alleen maar omdat ze Annic ooit als coach/eendagscoach heeft gehad krijgt ze deze emmer stront over zich heen⦠Niet iedereen voelt de behoefte om er iets over te zeggen, en ik vind ook eigenlijk dat deze heksenjacht richting Martine wel een keer mag stoppen. Want dan kunnen we net zo goed alle 89.000 volgers van Annic in kwaad daglicht gaan stellen.
Annic (en Linda) is degene die verantwoording mag afleggen, niet de mensen die haar volgen of die in het verleden een business traject bij haar hebben gevolgd.
Cut the crap en stop deze energie aub in nuttigere dingen, zoals Linda die er aardig onderuit lijkt te komen en de test gewoon via andere wegen blijft verkopen.
Dus nogmaals: nee, de reacties van Martine zijn niet erg handig. Maar stop deze energie in andere dingen.
Die heksenjacht nu zo specifiek richting Martine snap ik ook niet zo, maar aan de andere kant, ze (alle momfluenzas) waren wel heul enthousiast met het feliciteren van A&L met het hele platform. Dus ergens snap ik wel dat mensen daar dan naar vragen?
Ik ben maar weer naar de wildlife insta, is toch wat interessanter 
Ze zoeken nu in ieder geval āpersoneelā. Een tijd geleden adverteerden ze dat ze enkel op zoek waren naar vrouwelijk personeel (of meiden noemden ze het geloof ik). Misschien heeft Royke ze verteld dat dat niet mag.
Wat fijn dat ik mān maandelijkse chemoās niet meer nodig heb voor mān ms als ik wat liever ben voor mān darmenā:joy:
Dit soort mensen hƩ die hebben zelf wat tussen de oren: waanzin. 
Is er hier iemand die de cursus van Sanny heeft gevolgd? Ze delen alleen de meest fantastische reacties van deelnemers, maar ik wil graag de realistische onafhankelijke reacties horen.
Ja. Zoals @Sedana al zegt, zijn dit soort berichten en onduidelijke en onvoltooide onderzoeken schadelijk.
Ja, het klopt dat autisten meer last van hun darmen hebben. Spanning en stress zorgen voor darmproblemen, maar het is niet dat de darmen voor autisme zorgen of symptomen versterken.
Zoals ik al zei is autisme een spectrum en kan je symptomen niet categoriseren in āergā en āminder ergā. De een kan wel stimmen, maar dat maakt zijn autisme niet erger dan iemand met ASS die niet stimt. Een autist die āsociaalā lijkt, kan thuis alleen maar op bed liggen en kapot zijn en een āniet socialeā autist kan verder naar zijn mening prima kunnen functioneren.
Bovendien moeten we echt af van het idee dat we autisme kunnen genezen. Dat kan gewoon niet en gaat ons nooit lukken. Het is te complex. Waarom krijgen anders zoveel mensen, en vooral vrouwen, te laat hun diagnose?
En persoonlijk vind ik zulke onderzoeken te vroeg uitbrengen schadelijk @anon50301661 . Autisme is al lastig om te hebben en wordt in de media al gevreesd (er zijn websites die zeggen dat je om ons mag rouwen), dan helpt zoān onderzoek niet. Dan krijg je dus mensen die denken dat je met bepaald eten het kan genezen.