Mommybloggerstopic #4

Ik merk dat ik eigenlijk Wil veeeel hoger heb zitten dan Tien. Dit is gewoon oplichting, punt uit. Niets twee kanten.

1 like

Sorry hoor, maar als je toestaat en goedpraat dat een collega op zo’n manier haar geld verdient terwijl je ‘woman empowerment’ in je bio hebt staan ben je echt full of shit.

Maar ik walg eigenlijk sowieso van moeders die onder het mom van andere moeders ondersteunen van moeder zijn een brand maken, terwijl de enige reden van die steun hun eigen portemonnee is.

26 likes

See what you did there :smirk:

8 likes

Elise vertelt in haar vlog hoe ze op de namen van de twins zijn gekomen en dat het moest klinken als artiestennaam. Ik vond het eerst vooral grappig en soort van stoer dat ze dat toegaf. Toch als je bedenkt dat die kinderen als sinds hun geboorte (conceptie) op socials staan en er geld verdiend wordt aan hun beeltenis is het een whole new level in kinder influencers.

17 likes

Huh?

Haha nou lijkt me wel duidelijk dat ze meeleest want kan me idd niet voorstellen dat er wordt gezegd hoi ik ben van het oude egf en ik kom je ondervragen.

-weg-

Edit: heb mijn bericht verwijderd want het blijkt niet te kloppen. Voor de volledigheid voor Griekenland is de test pas vanaf 10jr verplicht, vriendin die om die reden haar vakantie heeft omgeboekt is blijkbaar verkeerd voorgelicht.

4 likes

Dan vind ik het wel knap dat ze weet wie wie is

‘Ik bel je 300 keer’ ja ook goedemorgen bitch

3 likes

Vind in ook, maar als je dan zo nodig wil, ga niet ergens heen waarbij je je kindjes zo’n test moet laten doen (en zou sowieso nu de auto verkiezen ivm onafhankelijkheid van). Vind dat echt te sneu voor woorden. Maarja alles voor een gratis vakantie he.

(Overigens vind ik het ook schijnveiligheid maar dat is meer voor het coronatopic
 maar mensen denken iedereen een test gedaan en negatief dus we hoeven nergens rekening mee te houden want het is hier niet),

Ooh haha ik dacht dat je tegen mij zei Hoi Tien. Maar ja ik denk idd ook dat ze hier heeft gelezen datmeiden van hier haar taggen.

Een vriendin van mij had via vakantiediscounter een reis naar Griekenland geboekt en heeft een email gekregen die ze erop wijst dat alle personen in het reisgezelschap zo’n verklaring van een negatieve test moeten hebben, inclusief de kinderen. Zij hebben om die reden omgeboekt, dus daar is mijn felle mening op gebaseerd :wink:

Dat weet ze toch niet?

Ja ik lees het nu idd op de site van het ministerie met reisadviezen dat het pas vanaf 10jr verplicht is. Zij zouden vorige week gaan ook.

Zal het er even in mijn oorspronkelijke bericht bijzetten :wink:

1 like

Hoe zou ze dan kunnen weten wie van hier is? Aan de verwoording?
Sorry, is een normale vraag en ik probeer het gewoon te snappen :sweat_smile:

1 like

Daarom lijkt het me juist onwaarschijnlijk haha. Zij zegt: mensen van het oude EGF hebben me een bericht gestuurd.
Dus OF mensen hebben dat gezegd in hun gesprek met haar (ik ben van het oude EGF) OF ze heeft hier gelezen dat ze “onder vuur”
lag en reageert op wat wij hier zeggen door te doen alsof mensen haar gebericht hebben met de mededeling dat ze van het egf zijn.
Of ben ik nu in de war.
Ingewikkelde materie op zondagmorgen.

5 likes

Aaaah ik snap hem

1 like

Het kan wel dat mensen haar berichten hebben gestuurd en daarbij bijvoorbeeld gezegd hebben dat ze alles op dit forum gevolgd hebben. Ik snap wel dat ze daar dan zelf “het oude EGF” van maakt, ik denk dat dat meer herkenbaarheid heeft dan FF.
Maar die mensen hoeven hier ook niet daadwerkelijk mee te posten natuurlijk, het kunnen ook gewoon meelezers zijn.
Ik heb wel eens gehad dat ik een lijstje met slordigheden en mogelijke verbeteringen postte over een video van Cynthia, en toen heeft iemand mijn bericht gecopy-paste en als comment op haar website geplakt waarbij die persoon deed alsof zij het bericht zelf had geschreven om feedback te geven. Geen idee wie dat was, maar ik heb altijd het idee gehad dat dat eerder een meelezer was dan een forummer.

6 likes

Dat laatste heb ik ook weleens gehad op de site van Cynthia! Vond dat zo raar destijds. Ik heb nog nooit een bericht op haar site achtergelaten maar iemand had mijn letterlijke tekst hier gekopieerd en geplakt op haar site, alsof diegene het zelf had geschreven. :woman_shrugging:

Die van mij heette volgens mij “lisa” :stuck_out_tongue: