Mommybloggerstopic #4

Dat benaderen van Jan en alleman die Annic kent vind ik echt te ver gaan en het doel ver voorbij streven, zelfs afbreuk doen aan dat wat “we” bereikt hebben. Ben er ook een beetje pissig over, maar de kans is idd groot dat dat mensen zijn die hier alleen maar meelezen en niet meeposten hier. Maar wat mij betreft stoppen we hier nu mee.

@LaPetiteRobeNoire @FrauHelga
Laatst werd er ook een meme die ik gemaakt had en in het Bachelorette-topic geplaatst had op facebook gedeeld, was denk ik ook een meelezer, super vaag. :sweat_smile: Lekker likes verzamelen met andermans “werk”.

52 likes

Ik vind de mensen die in naam van het forum influencers aan zitten te schrijven echt gigantische treurneuzen

Get a life

87 likes

Hahah ja en die gast kwam met 2 volle zware tassen aan. HOE gaat hij zijn telefoon opnemen? En dan ook ja je nam niet op mijn crackers zijn op. Haal ze lekker zelf. Echt zoveel cringe in nog geen minuut van die serie :sweat_smile:

2 likes

Haaha idd!! En hij kreeg pas een vriendelijk welkom toen hij de crackers had gekocht. En dan dat gesprek met die schrijfster van haar boek , dat kwam heel bijzonder over

1 like

Ja dat was ook echt super raar! Ik heb haar boek ooit gekocht, ik ben zelf ondernemer en in mijn ogen was zij toen een groot ondernemer. Echt wat een vreselijk boek. Vooral als het over personeel ging heel neerbuigend. En ik vergeet nooit meer dat ze zei dat ze altijd bij een sollicitatie vroeg of iemand rookt. En dan stond er iets van; wat het juiste antwoord is dat zeg ik niet. Alsof een werknemer slechter is als hij/zij rookt. Ik rook ook en toen ik voor een werknemer werkte rookte ik nooit overdag/op kantoor. Dus daar kan je echt niet iemand op oordelen.

3 likes

Haha echt helemaal mee eens. :100:

Hm maar als directeur ben je wel eindverantwoordelijk en hoor je wel te weten wat er onder je gebeurt en daar heb je lijkt me altijd op één of andere manier wel invloed op. :face_with_monocle:

21 likes

Een directeur die nul invloed heeft? Huh

1 like

3 likes

Hahah wtf zit tien steeds EGF er bij te halen?! Alsof wij alleen maar hebben gezegd Annic dit kan niet. Er staan genoeg reacties onder de boos aflevering van mensen die hier pissig over zijn :woman_shrugging:t5:

48 likes

Denk dat EGF gewoon een makkelijk omvattende term is en waarschijnlijk heeft ze de reacties op sociale media helemaal niet (willen) zien of lezen.

2 likes

Annic rookt(e) zelf ook volgens mij dus misschien was het goede antwoord wel ja ik rook :sweat_smile:

2 likes

Ik dacht even dat Sint met Royke date :rofl:

31 likes

ja hallo ze heeft hele andere dingen aan haar hoofd, zoals bijvoorbeeld:

• betontegels voor de hele tuin uitzoeken
  • alle kritiek over haar tuinplannen wegmediteren
  • de hovenier is op zijn maula gevallen in de tuin dus die kan de tuin nu wss niet af maken?

en dat annic is “uitgewringd” door boos (en alle egf-ers :woozy_face:) is echt niet het punt wat gemaakt moest worden? ik zou het fijn vinden als annic eens er voor uit zou komen dat ze broodje aap heeft verkocht aan wanhopige vrouwen, maar het hoofddoel is toch dat er wordt gestopt met die bloedtesten? en ik vind eigenlijk dat iedereen die die test heeft gekocht zijn geld terug moet krijgen.

36 likes

Ze wordt natuurlijk niet zo zen in de tegeltuin en moet vast nog bijkomen van de comments over de tuin.

Edit: lekker @Miep42 !

2 likes

Uitgewringd???

6 likes

Sorry maar het is ook gewoon niet snugger om twee identieke ebooks te kopen.
Dan ben je echt dief van je eigen portemonnee.

33 likes

Linda verkoopt ze nog. Iedereen let nu steeds op Annic maar Linda kan nu geniepig verder gaan :sweat_smile:

4 likes

oh ik dacht dat je de test kocht en het ebook er bij kreeg?

en inderdaad @Koffiekopje daarom vind ik niet dat er überhaupt “een punt is gemaakt”

3 likes

Linda zit al zoveel jaren in dat vak met zweverig gedoe en verkopen van valse bloedtesten dat die nooit zal stoppen.

1 like