Mommybloggerstopic #4

Jammer dat ze met het vingertje wijst ipv de hand in eigen boezem steekt (ja op 1 klein puntje dan, maar daar mist ze de essentie).

Het commentaar dat hier op haar platform is geuit is altijd goed onderbouwd geweest zonder bedreigingen. Erg jammer weer.

7 likes

Door het dik gedrukte maakt het verhaal echt extra indruk op mij. (:joy::joy:)

En die drie reacties inderdaad, ik ben benieuwd hoeveel influencers er nog gaan volgen.

88 likes

En waarom heeft ze het alleen over het forum? Heeft ze de reacties van influencers op Instagram niet gelezen?!

11 likes

Ik vind het prima dat ze had kant verteld. Maar vind het jammer dat ze het gedeelte van de advocaat buiten beschouwing laat.

Evenals het BV / stichting gedeelte.

Evenals dat velen hier gezegd hebben dat een site als MW best wel prima is - mits die EMB testen niet verkocht waren. Want tuurlijk kunnen video’s fijn zijn van andere vrouwen! En is er met een platform ansich niks mis?

Jammer dat ze buiten beschouwing laat dat er slechts een handje vol van het forum reageerden, en verder ook verpleegkundigen en huisartsen en ervaringsdeskundigen. Net als dat de comments op YouTube bij BOOS niet allemaal van “ons” komen.

En… gezond leven, natuurlijk; dat is altijd goed. Voor iedereen. Maar in de aflevering viel men over wandelen met volle maan, kunstlicht en rauwkost vermijden. Niet over “niet roken, niet drinken en voldoende lichaamsbeweging”…

46 likes

Doen ze dit ook niet in de prive?

7 likes

Oh en Tim is drammerig en heeft een agressieve manier van werken. En haar advocaat dan?

42 likes

Ja of de reactie van kwakzalverij en op twitter zag ik ook genoeg reacties. En toen mamaworden live ging hebben er heeeeel veel mensen gereageerd met oprechte vragen, waarvan ik mij niet kan voorstellen dat die allemaal op het forum zitten.

4 likes

Reacties zijn uitgezet na die reacties

1 like

Het is allemaal de schuld van ons, de meiden van het forum. Verder is niemand ooit kritisch en gelooft de hele wereld in haar. Wij, de meiden van het forum, moeten stoppen met haar BeDrEiGeN oké dit kan echt niet.

66 likes

Hoop op een clapback van Tim :ok_hand:t3:

30 likes

Die is niet goed

1 like

Forum is al overbelast! :sweat_smile:

4 likes

Zij heeft écht de boot gemist he. En gezien je hier overduidelijk meeleest Annic: het gaat niet om het platform. Ja, daar staan gekke adviezen op en natuurlijk worden die ontkrachtigd als ze niet kloppen. Het gaat erom dat je geld probeert te verdienen over de rug van kwetsbare vrouwen met een bloedtest die die dingen niet eens aan kan tonen omdat een paar druppels bloed simpelweg te weinig is voor dit soort dingen.

En ja, ik denk dat de collectieve mening hier is dat dit voor alle ebm-bloedtesten geldt. Maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en jouw platform is vele malen groter dan dat van de homeopaat/orthomoleculair therapeut/ weet ik veel wie op de hoek van de straat.

Oh en als je dan zo’n statement maakt, laat het dan in ieder geval even checken op spelfouten :sweat_smile:

61 likes

Ze gaat ook totaal voorbij aan het feit dat wij ook gedeeltelijk haar doelgroep zijn? Ze ziet ons echt los van de maatschappij terwijl er hier genoeg mensen zitten met een kinderwens. Heel raar

63 likes

Ja plus heeft iemand hier ooit gezegd: je wordt het snelst zwanger als je ongezond bent?
Het gaat toch alleen om die bloedtest? Als ze er zo heilig in geloven en het zo wetenschappelijk bewezen is in wetenschappelijk onderzoek, waarom halen ze hem er dan af.

4 likes

Snapt ze het nu niet, of wil ze niet snappen. Haar punt reduceer ik tot :een forum doet gemeen en het werkt wel om aan je gezondheid te werken om zwanger te worden huilie huilie ik ben zielig. Terwijl het punt is: een bv oprichten om geld te verdienen aan kwetsbare vrouwen met testen die niet werken en niet bewezen vage claims m.b.t. Zwangerschap is hartstikke niet oké.
Ze benoemd ook dat huisartsen en ziekenhuizen ook Aanraden gezondheid bevorderen voor zwangerschap: dan verwijs deze vrouwen gewoon naar de huisarts.

11 likes

Maar ook dat je dus een standpunt nu inneemt maar voor overleg en discussie is er geen plaats. Reageren mag niet en als je een dm stuurt wordt je vast geblokkeerd. Zo is het wel makkelijk allemaal he en blijf je in een bubbel dat iedereen het zo geweldig vind! Vreselijk zeg, hopelijk reageert Tim nog erop.

3 likes

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

En weer diezelfde zin waarin effectief gezien geen enkel argument met inhoud staat

Dit omdat het niet de juiste match is gebleken omdat het onderwerp rondom een kinderwens zo precair is.

6 likes

Whahah dat zou echt een master zet zijn! Welcome to the darkside Royke!

1 like

Whahahahaha wat een doos hey

1 like