Als je toch weer weg bent, dan boeit het toch niet? 
???
Als je toch weer weg bent, dan boeit het toch niet? 
???
Oooo Annie toch, alles hieraan is zo sneu, zo zielig, zo grappig. De TLDR, de dikgedrukte tekst, de spelfouten, de drogredenen, de krokodillentranen. Ze graaft denk ik echt haar eigen graf hiermee.

Als ze gewoon gestopt was met de verkoop van die testen en de hand enigsinds in eigen boezem had durven te steken, dan was ze er lang zo slecht niet vanaf gekomen. Was het stof al lang gaan liggen.
P.S. volgers op IG dalen nog steeds
zal morgen weer een grafiekje tonen 
Ik las ergens anders (volgens mij Twitter, onder een post van Tim), dat ze geen cookiemelding gebruiken / iets met pixels en reclame (???).
Geen cookiemelding is trouwens ook strafbaar.
Nice, dat bericht van Janne heeft nu al bijna 600 likes en staat meteen bovenaan als je op de comments klikt
Zou Annic alle 600 likers van het bericht van Janne gaan blokkeren? Die meid is overspannen straks.
Geen cookiemelding is volgens mij alleen strafbaar als je de cookies wel inzet voor commerciƫle/marketigdoeleinden. Ik weet niet of ze bijv aan retargeting advertenties doen?
IVVJ heeft een best post gedeeld over het dilemma IVF (wat ik heel kwetsbaar vindt om te delen, want zal een hoop meningen oproepen).
Reageert iemand eronder ākan Joyce niet zwanger worden weer?ā Echt in vind dat zóān ondoordachte reactie. Alsof ze daar zelf niet over na hebben gedacht. Ze reageren ook alleen met dat ze een leerwerktraject van 2,5 jaar doet en alhoewel ik het niet altijd met hun manier van kind in beeld brengen eens ben, vind ik die reactie heel knap. Ik zou koken namelijk.
Kijk, we hebben hier met iemand te maken die bij volle maan de meest fantastische businessplannen kan schrijven. Die haar koude baarmoeder eigenhandig heeft kunnen opwarmen. Als zij denkt dat die test haar haar allerliefste Sjuliet heeft gebracht, dAn Is DaT GeWoOn zO.
Ja was mijn reactie, geen idee wat er gebeurd is. Hier is 'ie nogmaals:
Overigens moet ik haar wel meegeven dat ik me voor kan stellen dat het heel intimideren KAN voelen als er ineens een cameraploeg voor je privƩ adres staat om een reactie te vragen. Als ik de reactie van Tim lees is dat omdat dat het adres was dat ze konden linken aan het bedrijf (ze hebben nou eenmaal geen bedrijfspand/kantoor) en was het dus niet een of andere bedreiging, zoals ze een beetje doet overkomen.
En dat het voor de medici intimiderend is neemt niet weg dat ik me haar gevoel ook kan voorstellen/zij dit ook als intimiderend kan ervaren.
Wat ik denk is dat ze hier mee leest. Gelezen heeft dat boos is ingeschakeld. Ze vervolgens Tim ziet en denkt ik doe hier niet aan mee. En vervolgens een lul verhaal over bedreigd voelen heeft verzonnen.
Het gedeelte dat mensen op het forum worden aangesproken als er een gemene opmerking wordt gemaakt (wat niet eens dagelijks voorkomt) moest mevrouw natuurlijk weg laten. Anders kon ze ons niet neer zetten als een stelletje mean girls die alleen maar lachen over andere mensen hun uiterlijk en proberen hun carriere kapot te maken
Ze was wel met haar KIND ja

kind
Wow ik krijg bijna tranen in mān ogen door die reactie van Janne Schuijn. Heel mooi en netjes, echt fijn.
Iets anders, Annic benadrukt wel heel vaak dat er meer influences worden āafgebrandā hier. Het zou haar wel mooi uitkomen als al die andere influences dit topic gaan doorlezen op zoek naar hun eigen naam en ons dan als gezamenlijke vijand gaan zien.
Overigens denk ik dat dat echt al veel gebeurd. Ik zou dat als influencer ook doen, ja toch 
Wat ik ook jammer vind uit haar reactie is dat ze het laat overkomen alsof het een persoonlijke aanval van een stel gemene meisjes is die er op uit is om haar platform hoe dan ook te laten mislukken. Volgens mij vergeet ze dat als BOOS er geen item in had gezien, ze dit niet gemaakt hadden. Oh en de VTDK schrijft ook echt niet alleen een artikel omdat meisjes op een forum gemeen zijnā¦
Daarnaast ook een beetje sad dat ze het afsluit met een opmerking alsof het allemaal voor niets is geweest want haar boodschap heeft ineens ENORM veel bereik gekregen. Geloof daar echt helemaal niks van.
Tsja, sommige personen hebben nou eenmaal bepaalde trekken, die je ook bij Hella Tats-creep Kamiar, Paul L. van JustWellness, Diana Gabriels of Denzel Dongen, zietā¦
Wat mij betreft hoort ze in dat rijtje thuis.
Daar heeft ze toch die manager voor! Kan zij gewoon met dār kind blijven staan.
Terwijl tim waarschijnlijk niet eens had gefilmd met het kind er bij óf een grap over Marije had gemaakt dat die even groot als het kind was of zo. En in boos stond ze met haar kind en in haar verklaring was ze haar kind op bed leggen dus wat is het nou
Nee staat er nog. Van de influencers die ik volg is hij geliket door Natalie vijfhuizen, Esmeenoelle en mamasmeisje.
Dat ik dit nog eens zou doen
jullie steken me echt aan. Maar goed, het is ook wel heel makkelijk in 1 oogopslag te zien.
Mijn droom is dat Zondag Met Lubach ook nog even op die bloedtesten duikt.