Mommybloggerstopic #4

Geen idee welk onderzoek precies. Het Erasmus is wel veel bezig met conceptuele zorg en heeft inderdaad Genaration R lopen.
https://www.slimmerzwanger.nl/page/wat-is-slimmerzwanger/voor-de-bevruchting
Bronnen: https://www.slimmerzwanger.nl/page/wat-is-slimmerzwanger/wetenschappelijke-inzichten
Maar ik ben ook niet zo thuis in wetenschappelijke artikelen.

Aanvulling: https://www.zonmw.nl/nl/onderzoek-resultaten/preventie/zwangerschap-en-geboorte/preconceptiezorg/slimmer-zwanger-met-een-persoonlijk-online-coachingsprogramma/
https://www.zgresultaten.nl/preventie.html

1 like

Zou ze nou echt niet door hebben dat ze het zo alleen maar erger maakt? Ze is echt een pr-nachtmerrie zeg

10 likes

Wat een charlatan is Annic ook. En Linda net zo goed, dagen kop in het zand en na mevrouw Ten Duis -van Wonderen ineens een bericht op IG. Maar alleen de schuld van het forum, de vereniging tegen de kwakzalverij maakt dit soort artikelen over een precair onderwerp niet voor niks.

21 likes

De reacties ook onder die post :nauseated_face:

6 likes

hahaha de ironie ook trouwens: Ja tIM hOFmAN GEen ObJEctIEf BEeld

en vervolgens weer alle comments beperken en alleen de meest lovende laten staan, joejoe

22 likes

Ik ga even op zoek bedankt voor de links! Ik heb het project even een mailtje gestuurd met wat aanvullende informatie. Het onderzoek richt zich heel specifiek op vrouwen die meer willen weten over het verloop van hun zwangerschap. Het lijkt mij dan dat zij ook wel willen vermelden dat er geen gebruik wordt gemaakt van dit soort testen en dat misinformatie zelf kan leiden tot een verkeerde uitkomst.

1 like

TwEe KaNtEn VaN HeT vErHaAl BeNoEmEn

62 likes

Ook echt dat de presentatrice van Shownieuws onder de post van Annick commentaar gaat geven op de journalistieke kwaliteiten van Tim Hofman :joy:

53 likes

Verbitterde medemensen, die kunnen we toevoegen aan het FF vocabulaire naast zure kantoortrutten :’)

16 likes

Nice! We zijn zuur én verbitterd! Mijn ultieme doel is bereikt, een doel dat ik natuurlijk met volle maan heb opgeschreven. Wel met al het kunstmatige licht aan want ik wilde niet zwanger worden.

9 likes

:broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart: :broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart: :broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart: :broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart:

13 likes

Volgens Tim heeft zij hem nu ook geblokt lol.

2 likes

Oooh echt afschuwelijk die reacties onder de post. ‘Wij zijn verbitterde medemensen waardoor een platform met mooie intenties een negatieve lading krijgt.’ Ja hoor geloof je het zelf.

En in de anonimiteit van het internet proberen ‘wij’ het leven van hardwerkende mensen zuur te maken. :joy: Nou zo anoniem was een deel niet toen ze royke op hun dak kregen. Hiermee probeerde juist Annic hardwerkende artsen het leven zuur te maken

17 likes

Al die types uit Annics bubbel nemen het nu natuurlijk voor haar op, maar het belangrijkste is dat er nu een meer duidelijke kras op haar ‘perfecte’ imago zit. Dit blijft voorlopig nog wel vindbaar, ook voor adverteerders.

Er ging al veel rond in die wereld over Annic en haar praktijken, zie bijv. Serena en Anna. Hopelijk vinden veel wensmoeders via Google dat deze tests niet oke zijn, en trappen ze niet in de mooie praatjes van Annic en co.

Ik volg haar zelf al een tijdje niet meer en heb haar overal geblokkeerd.

17 likes

Vind het vrij hilarisch dat Annic denkt dat de mensen die hier posten stuk voor stuk allemaal vanuit hun donkere hol thuis erop uit zijn om haar kapot te maken en dat we verder geen levensdoel hebben?

Volgens mij vergeet ze dat dit forum bestaat uit mensen met allerlei achtergronden… artsen, verpleegkundigen, journalisten, ambtenaren, marketeers, ondernemers etc etc… vrouwen uit ALLE hoeken van de bevolking. Ik denk dat wij met zijn allen prima representatief zijn voor de gemiddelde vrouw in Nederland. Maar fine Annic, wij zijn allemaal low life’s en jij bent het slachtoffer hier. :nauseated_face:

53 likes

Kijken wanneer dit verwijderd wordt

211 likes

Mensen doen ook zoooo dramatisch over dat huisadres terwijl ze dat zelf in de kvk heeft ingeschreven. I can’t.

*Overigens is dat best wel een probleem hoor voor kleine ondernemers, dat op moeten geven van een adres en dat dan je huisadres op internet staat. Maar deze vrouw is inmiddels vrij groot en heeft echt wel andere mogelijkheden.

26 likes

Ze zal wel geraakt zijn in haar portemonnee, dat ze nu de drang voelt om te reageren. Annic, ‘de meiden van het forum’ zijn allemaal individuen, velen met een kinderwens (en problemen bij de realisatie daarvan), die kritische vragen stelden over jouw platform. Niemand hier is er op uit om jou kapot te maken. Man man man.

10 likes

Ik heb wel een serieuze vraag nav haar stuk. Enerzijds geeft ze aan de inhoudelijke kennis niet te hebben en zich dus in die zin niet met mamaworden bezig te hebben gehouden. Maar ze zegt ook dat ze maar liefst driekwart jaar heeft vrijgehouden om te werken aan dit platform. Voor een ondernemer is dat inderdaad een flinke investering. Waar is die tijd dan aan besteed?

(Het is oprecht een serieuze vraag, dus ik zou het een beetje stom vinden als er louter lollige antwoorden op komen.)

7 likes

Dit vind ik zo verbazingwekkend. Oh nee niet ons huisadres! Had je je bedrijf ergens anders op moeten inschrijven, want dit is toch echt ook het adres van je bedrijf.

7 likes