Mommybloggerstopic #4

Jen.nifer.Rijs heeft een :heart::pray:t3: Gereageerd op de post van Annic. Had ik toch niet verwacht ofzo, had er stiekem best wel hoog zitten door de manier waarop zij bewust bezig is met kinderen en Social media.

3 likes

Ik ook niet. Ze is op zich wel ‘zweverig’ maar ik weet ook dat ze goed bevriend is met iemand met een sterke kinderwens die daar veel over schrijft en ook bezig is met adoptie, pleegzorg etc. Ik noem die persoon liever niet, is een kleine instagrammer en stelt zich erg kwetsbaar op, maar ze taggen elkaar regelmatig in stories. Ben benieuwd wat die vriendin dan van mamaworden vindt.
(niet dat je het altijd met je vriendinnen eens moet zijn natuurlijk)

806 inmiddels :ok_woman:t2:

3 likes
129 likes

Ik kan de reactie van Janne niet terug vinden. Is serieus verwijderd? Wat sneu weer.

Haar “mijn fout” stukje valt trouwens echt 100% in de categorie “mijn slechte kant is dat ik te perfectionistisch ben”.

22 likes

Ik zie hem wel nog! Met 829 likes

4 likes

Ja, laatst liet ze in haar stories iets zien op haar computer, ze was prijzen aan het vergelijken, en toen stond het Mommybloggers-topic zelfs open in een ander tabblad. :eyes:

26 likes

Yes, ik in de app ook. Online zie ik hem niet. Oh well, fijn dat hij nog online staat iig!

Gaaf dat de Telegraaf dit oppakt, hopelijk blijft dit balletje rollen en pakken meerdere kranten/media dit op. Dan kan ze het toch niet meer houden op ‘een forum pest me en ik doe niets fouts’.

12 likes

‘Annics goed afgerichte en lekker hip-snibbige manager hield hem op gepaste afstand.’

:joy:

22 likes

:heart_eyes:

133 likes

Oh ja goeie, die zou vast net wat beter ook de onderbouwing geven over wat de test (niet) doet

3 likes

Of De Monitor, lijkt me ook wel een goed programma, die nemen er dan gewoon ook 30 min voor ipv een item van 10 min :slight_smile:

1 like

Debbie post er nu ook over in haar stories

111 likes

Ik las dit als deze T:

45 likes

Oh dat kijk ik eigenlijk nooit, gaan ze daar dan echt die 30 minuten over één onderwerp de diepte in?

1 like

Zo las ik het ook, heb nu pas door dat het ook op Telegraaf kan slaan haha

6 likes

Annic heeft mavo gedaan, staat mij bij, of zelfs niet eens afgerond. Ze is wel gewiekst, maar bijster intelligent komt ze niet op me over. Tel daar haar narcistische persoonlijkheid bij op, en tja, je krijgt zo’n statement.

Overigens niets mis met de mavo, ik ben zelf ook ooit op het vmbo begonnen en geëindigd op de uni.

3 likes

Ik heb het idee dat hoe meer dit verhaal door grote platformen wordt opgepakt, hoe meer influencers zich hier over durven uit te spreken. Ik vind daar wel wat van maar uiteindelijk is het alleen maar gewoon goed dat ze het uiteindelijk toch doen, dus prima!
Na die post van Annic heb ik al helemaal zoiets van zoek het UIT. Daar valt niks meer van te verdedigen die vrouw.

16 likes