Mommybloggerstopic #4

Onwijs goede reactie van Janne maar zal wel snel worden verwijderd inderdaad!

15 likes

Aan de influencers die stiekem alles mee lezen.

Zie het reactie van Janne. Lees het gauw, want het is zo weg. Wat vinden jullie daarvan? Nog steeds team Annic? Of zet het jullie toch aan het denken dat haar platform misleidend is?

9 likes

Hahha ik ben er 1 van :raising_hand_woman:

Gr zure kantoortrut

4 likes

Ik denk vooral gesprekken met websitebouwers, illustratoren, hosting, zakelijke partners, dat soort dingen

1 like

Ondanks dat zij ook coach is volgens mij (daar heb ik het niet zo op) vind ik haar wél altijd heel goed schrijven. Dit heeft ze ook super sterk en netjes geschreven :clap::clap:

Laat inderdaad social media maar weten dat er advocaten gestuurd zijn vanwege missende inkomsten. Dat staat zó haaks op haar verhaal.

15 likes

Bericht van Janne Schuin staat er nog. Heeft al 115 likes. Zo zie je maar hoeveel schade mamaworden heeft opgelopen. Likes op reacties van linda en dyantha enzo, vallen daarbij in het niet.

24 likes

Heeft Annic nu niet door hoe belachelijk tegenstrijdig ze zelf is met haar verhaal? Ze had denk ik beter in gesprek kunnen gaan, had ze meer damage control kunnen uitvoeren. Gemiste kans en zonde van het platform.

3 likes

Mochten jullie nog vragen hebben aan de De Compagnon, dan wel graag via de DM, zodat anderen het niet kunnen zien! Echt heel transparant!

7 likes

Reacties zijn beperkt maar dit bericht van Janne kan je wel liken ook als je niet mag reageren. Let’s go

9 likes

156 likes nu al :muscle:t3:

2 likes

ha hij staat bij mij zelfs bovenaan als je de comments openklikt

6 likes

Iemand die ik ken liket die post van Annic?!!?!

2 likes

Love Janne, hele goede reactie!

6 likes

In die website kan technisch gezien nooit zo veel tijd zitten, overleg over zo’n website vindt natuurlijk wel plaats maar is niet zo tijdrovend. Het is aannemelijk dat de hosting door de webdevelopers is geregeld. Daar heeft ze vast geen tijd aan besteed. Ik zie wel veel teksten inclusief foto’s, ervan uitgaande dat ze dat zelf gedaan heeft is dat een flinke klus geweest. Maar eigenlijk weiger ik te geloven dat die klus alleen voor haar is geweest, want dat is ook weer inhoudelijk en daar hield ze zich afzijdig van (haar woorden). Het kan best dat ze een team heeft aangestuurd maar juist als je dat doet is het toch een kwestie van delegeren en de touwtjes uit handen geven? Des te opmerkelijker dat ze zo’n lange periode haar agenda zou hebben vrijgemaakt. Ik geloof ook niet dat een ondernemer zoiets doet uit een goed hart. Dat is misschien een beetje sneu van mij, maar ik vind het gewoon niet geloofwaardig overkomen. Juist het feit dat er een heel team incl. juristen achterzit geeft mij het idee dat er een zakelijk verdienmodel achter zit.

Edit: @Luzarl Ik reageer nu op jou vanwege de voorbeelden die je gaf. Thanks

6 likes

Wat ik me nou afvraag… waar is de :heart: :heart: :heart: van Mrskeizer!!!

Is ze op vakantie ofzo???

43 likes

227❤️

4 likes

Wel oppassen met naam die ze nu kan linken eventueel.

3 likes

Ik vind het sowieso wel apart dat ze haar naam hieraan verbonden heeft (en tijd/geld heeft geïnvesteerd) zonder inhoudelijke kennis. Niet dat je eerst een opleiding geneeskunde moet doen, maar die testen klinken een beetje als te mooi om waar te zijn (wat ze dus ook zijn) dus van een ondernemer verwacht ik dan toch minimaal wat meer kritisch denken, zelf googlen en eventueel een professional inschakelen om die te vragen hoe het zit.

5 likes

Toch wel respect dat je de laatste procenten van je batterij hier aan besteedt. :rofl:

26 likes

Het gaat rap, 300 likes nu. Elke keer als je kijkt zijn er weer een paar likes bij dus dat zijn tientallen likes per minuut. Maar goed, tijd om wat nuttigs te doen. Tot later!

4 likes