Danique (vriendin Monica) liket het bericht van Annic ook
Sanny ook zag ik
Hahaha, zo droog erachteraan die laatste zin
Volgens mij is hij verwijderd
Ik zie hem nog, bijna 400 likes
Ik zie 407 likes. En ik volg aardig wat mensen van t forum maar moet echt scrollen tussen die likes om bekende van hier te vinden.
Ik zie de reactie nog
Wat ik mij afvraag he: ze schermen steeds met dat Erasmus MC onderzoek over dat het verbeteren van je gezondheid de kansen op een gezonde zwangerschap zou vergroten. Maar dat is toch gewoon geen argument voor die EMB bloestest? Het is nl helemaal niet wetenschappelijk bewezen dat die EMB bloestest en de resultaten die er uit volgen betrouwbaar zijn laat staan bijdragen aan het verbeteren van je gezondheid/vruchtbaarheid.
Nou beter! Dus het is niet alleen het forum lol
Inmiddels 450 likes
Ik zag hem net nog 10 sec geleden
echt? Ik wil hem liken maar kan hem niet vinden gvd
Nee hoor haha 449 likes inmiddels elke 5 sec komen er 10 bij
Hoe werkt dat eigenlijk. Wij kunnen geen reactie plaatsen maar wie wel? Moeten ze eerst goedgekeurd worden?
omg ik zie het idd. Blijkbaar alleen op telefoon sawryy
Volgens mij alleen mensen die haar volgen? En ze za wel met een grote bezem door haar volgers zijn gegaan en iedereen die ook mensen volgt die toen een reactie erover hebben geplaatst zal ze ook wel hebben verwijderd.
@itakepictures dat dus
Ja klinkt wel logisch
Hahahahahaha Annic toch! Als je echt een statement met vetgedrukte woorden wil maken, had je toch echter beter je tekst nagelezen op minstens de dt-fouten
Gaat het nog steeds over die hongerige geldwolf? Zij is zo goed in slachtoffer spelen. Echt bizar hoe verdorven een mens kan worden door geld.