Ja maar je moet wel begrijpen dat ze het heel erg zwaar heeft gehad mede door het forum
Oh, wel sympathiek van Gerda. We hoeven niet meer te fuck-you-all-and-die-en. Nou goed, hoe meer mensen geĂŻnformeerd, hoe beter.
Ze had beter haar tekst laten opstellen (minstens nalezen) door mensen die weten hoe je je best publiekelijk excuseert in plaats van dit soort onzin te plaatsen. Ik kan zo 10.000 betere manieren verzinnen om met heel deze situatie om te gaan en het is niet eens mijn job.
Volledig mee eens
Vind het verbazingwekkend hoe ze het hele advocaten verhaal blijft negeren in haar statement, geef gewoon toe dat dat echt te ver ging. Dan win je misschien nog iets van sympathie terug (oke waarschijnlijk niet)
Nou, welk leuk momfluencer nieuws ga je zelf in je volgende post delen?
Ik snap ook niet dat ze de hele tijd moet benadrukken dat ze een gratis platform heeft willen oprichten voor al die arme vrouwtjes. Welke andere opties had ze in gedachten dan? Een paywall, een abonnement a la Blendle voor die kut artikelen? En daarbij vroeg ze wel geld voor die fantastische checklist van dâr met 70 tips om de kans op een zwangerschap te vergroten. Wat heb je dan aan al die andere info op dat âgratisâ platform?
Iâm new here, lees al een tijdje mee, maar wat fijn dat eindelijk iemand als Janne zich onder de comments van Annic uit durft te spreken en niet dat kontkussende gedrag. Amen!
Edit: dit was een reactie op iemand die het intimiderend vond dat Boos op haar stoep stond. Maar de reactie is weg âŠ
Het was voor de medici ook intimiderend dat zij op hun werk plots een dreigbrief van haar advocaat in hun schoot geworpen kregen.
Als je toch weer weg bent, dan boeit het toch niet?
???
Oooo Annie toch, alles hieraan is zo sneu, zo zielig, zo grappig. De TLDR, de dikgedrukte tekst, de spelfouten, de drogredenen, de krokodillentranen. Ze graaft denk ik echt haar eigen graf hiermee.
Als ze gewoon gestopt was met de verkoop van die testen en de hand enigsinds in eigen boezem had durven te steken, dan was ze er lang zo slecht niet vanaf gekomen. Was het stof al lang gaan liggen.
P.S. volgers op IG dalen nog steeds zal morgen weer een grafiekje tonen
Ik las ergens anders (volgens mij Twitter, onder een post van Tim), dat ze geen cookiemelding gebruiken / iets met pixels en reclame (???).
Geen cookiemelding is trouwens ook strafbaar.
Nice, dat bericht van Janne heeft nu al bijna 600 likes en staat meteen bovenaan als je op de comments klikt
Zou Annic alle 600 likers van het bericht van Janne gaan blokkeren? Die meid is overspannen straks.
Geen cookiemelding is volgens mij alleen strafbaar als je de cookies wel inzet voor commerciële/marketigdoeleinden. Ik weet niet of ze bijv aan retargeting advertenties doen?
IVVJ heeft een best post gedeeld over het dilemma IVF (wat ik heel kwetsbaar vindt om te delen, want zal een hoop meningen oproepen).
Reageert iemand eronder âkan Joyce niet zwanger worden weer?â Echt in vind dat zĂłân ondoordachte reactie. Alsof ze daar zelf niet over na hebben gedacht. Ze reageren ook alleen met dat ze een leerwerktraject van 2,5 jaar doet en alhoewel ik het niet altijd met hun manier van kind in beeld brengen eens ben, vind ik die reactie heel knap. Ik zou koken namelijk.
Kijk, we hebben hier met iemand te maken die bij volle maan de meest fantastische businessplannen kan schrijven. Die haar koude baarmoeder eigenhandig heeft kunnen opwarmen. Als zij denkt dat die test haar haar allerliefste Sjuliet heeft gebracht, dAn Is DaT GeWoOn zO.
Ja was mijn reactie, geen idee wat er gebeurd is. Hier is 'ie nogmaals:
Overigens moet ik haar wel meegeven dat ik me voor kan stellen dat het heel intimideren KAN voelen als er ineens een cameraploeg voor je privé adres staat om een reactie te vragen. Als ik de reactie van Tim lees is dat omdat dat het adres was dat ze konden linken aan het bedrijf (ze hebben nou eenmaal geen bedrijfspand/kantoor) en was het dus niet een of andere bedreiging, zoals ze een beetje doet overkomen.
En dat het voor de medici intimiderend is neemt niet weg dat ik me haar gevoel ook kan voorstellen/zij dit ook als intimiderend kan ervaren.
Wat ik denk is dat ze hier mee leest. Gelezen heeft dat boos is ingeschakeld. Ze vervolgens Tim ziet en denkt ik doe hier niet aan mee. En vervolgens een lul verhaal over bedreigd voelen heeft verzonnen.
Het gedeelte dat mensen op het forum worden aangesproken als er een gemene opmerking wordt gemaakt (wat niet eens dagelijks voorkomt) moest mevrouw natuurlijk weg laten. Anders kon ze ons niet neer zetten als een stelletje mean girls die alleen maar lachen over andere mensen hun uiterlijk en proberen hun carriere kapot te maken