Ze was wel met haar KIND ja
kind
Wow ik krijg bijna tranen in mān ogen door die reactie van Janne Schuijn. Heel mooi en netjes, echt fijn.
Iets anders, Annic benadrukt wel heel vaak dat er meer influences worden āafgebrandā hier. Het zou haar wel mooi uitkomen als al die andere influences dit topic gaan doorlezen op zoek naar hun eigen naam en ons dan als gezamenlijke vijand gaan zien.
Overigens denk ik dat dat echt al veel gebeurd. Ik zou dat als influencer ook doen, ja toch
Wat ik ook jammer vind uit haar reactie is dat ze het laat overkomen alsof het een persoonlijke aanval van een stel gemene meisjes is die er op uit is om haar platform hoe dan ook te laten mislukken. Volgens mij vergeet ze dat als BOOS er geen item in had gezien, ze dit niet gemaakt hadden. Oh en de VTDK schrijft ook echt niet alleen een artikel omdat meisjes op een forum gemeen zijnā¦
Daarnaast ook een beetje sad dat ze het afsluit met een opmerking alsof het allemaal voor niets is geweest want haar boodschap heeft ineens ENORM veel bereik gekregen. Geloof daar echt helemaal niks van.
Tsja, sommige personen hebben nou eenmaal bepaalde trekken, die je ook bij Hella Tats-creep Kamiar, Paul L. van JustWellness, Diana Gabriels of Denzel Dongen, zietā¦
Wat mij betreft hoort ze in dat rijtje thuis.
Daar heeft ze toch die manager voor! Kan zij gewoon met dār kind blijven staan.
Terwijl tim waarschijnlijk niet eens had gefilmd met het kind er bij óf een grap over Marije had gemaakt dat die even groot als het kind was of zo. En in boos stond ze met haar kind en in haar verklaring was ze haar kind op bed leggen dus wat is het nou
Nee staat er nog. Van de influencers die ik volg is hij geliket door Natalie vijfhuizen, Esmeenoelle en mamasmeisje.
Dat ik dit nog eens zou doen jullie steken me echt aan. Maar goed, het is ook wel heel makkelijk in 1 oogopslag te zien.
Mijn droom is dat Zondag Met Lubach ook nog even op die bloedtesten duikt.
Jen.nifer.Rijs heeft een Gereageerd op de post van Annic. Had ik toch niet verwacht ofzo, had er stiekem best wel hoog zitten door de manier waarop zij bewust bezig is met kinderen en Social media.
Ik ook niet. Ze is op zich wel āzweverigā maar ik weet ook dat ze goed bevriend is met iemand met een sterke kinderwens die daar veel over schrijft en ook bezig is met adoptie, pleegzorg etc. Ik noem die persoon liever niet, is een kleine instagrammer en stelt zich erg kwetsbaar op, maar ze taggen elkaar regelmatig in stories. Ben benieuwd wat die vriendin dan van mamaworden vindt.
(niet dat je het altijd met je vriendinnen eens moet zijn natuurlijk)
806 inmiddels
Ik kan de reactie van Janne niet terug vinden. Is serieus verwijderd? Wat sneu weer.
Haar āmijn foutā stukje valt trouwens echt 100% in de categorie āmijn slechte kant is dat ik te perfectionistisch benā.
Ik zie hem wel nog! Met 829 likes
Ja, laatst liet ze in haar stories iets zien op haar computer, ze was prijzen aan het vergelijken, en toen stond het Mommybloggers-topic zelfs open in een ander tabblad.
Yes, ik in de app ook. Online zie ik hem niet. Oh well, fijn dat hij nog online staat iig!
Gaaf dat de Telegraaf dit oppakt, hopelijk blijft dit balletje rollen en pakken meerdere kranten/media dit op. Dan kan ze het toch niet meer houden op āeen forum pest me en ik doe niets foutsā.
āAnnics goed afgerichte en lekker hip-snibbige manager hield hem op gepaste afstand.ā