Mommybloggerstopic #4

:heart_eyes:

133 likes

Oh ja goeie, die zou vast net wat beter ook de onderbouwing geven over wat de test (niet) doet

3 likes

Of De Monitor, lijkt me ook wel een goed programma, die nemen er dan gewoon ook 30 min voor ipv een item van 10 min :slight_smile:

1 like

Debbie post er nu ook over in haar stories

111 likes

Ik las dit als deze T:

45 likes

Oh dat kijk ik eigenlijk nooit, gaan ze daar dan echt die 30 minuten over ƩƩn onderwerp de diepte in?

1 like

Zo las ik het ook, heb nu pas door dat het ook op Telegraaf kan slaan haha

6 likes

Annic heeft mavo gedaan, staat mij bij, of zelfs niet eens afgerond. Ze is wel gewiekst, maar bijster intelligent komt ze niet op me over. Tel daar haar narcistische persoonlijkheid bij op, en tja, je krijgt zo’n statement.

Overigens niets mis met de mavo, ik ben zelf ook ooit op het vmbo begonnen en geƫindigd op de uni.

3 likes

Ik heb het idee dat hoe meer dit verhaal door grote platformen wordt opgepakt, hoe meer influencers zich hier over durven uit te spreken. Ik vind daar wel wat van maar uiteindelijk is het alleen maar gewoon goed dat ze het uiteindelijk toch doen, dus prima!
Na die post van Annic heb ik al helemaal zoiets van zoek het UIT. Daar valt niks meer van te verdedigen die vrouw.

16 likes

Als er niks mis is met MAVO, wat is dan überhaupt de relevantie van het noemen van haar opleidingsniveau? Dat ze geen medische achtergrond heeft, was toch allang duidelijk.

53 likes

Er is niks mis met vmbo als je daarna maar wel een hogere opleiding doet of een baan hebt op hoger niveau?

15 likes

Ja, en gaan ook in gesprek met gedupeerden / andere partijen. Tijdje geleden dat het volgens mij op TV kwam (of ik heb afleveringen gemist). Ze bouwen ook echt een dossier op - dit past mooi in hun kwakzalvermapje…
Het is sowieso de moeite waard om oude afleveringen te kijken!

3 likes

Oh interessant, bedankt voor de tip!

2 likes

Daar ben ik het mee eens, al moet ik zeggen dat specifiek Debbie haar mening nooit onder stoelen of banken steekt.

Oh dat denk ik ook!
En er zullen ook zeker bij zijn die dit nu pas ook echt te weten krijgen. Ik ga er echt niet vanuit dat elke influencer hier meeleest.

1 like

Happen jullie lekker?

Er is inderdaad niets mis met de mavo, maar het is wel raadzaam op een vervolgopleiding te doen he. Als het op de mavo niet is gelukt om te leren spellen, te redeneren en reflecteren, heb je daar in je volgende jaren onderwijs nog ff de tijd voor. Daar had in dit geval Annic, getuige dit statement, wellicht wel baat bij gehad.

Je doet je forumnaam eer aan

10 likes

Moet jij zeggen.

Over de 1000 likes heen. Aangezien op dit forum volgens Annic maar een kleine groep meiden haar aan het afbranden is, zijn naast deze zure kantoortrutten nog veel meer mensen het met Janne eens.

67 likes

Er is nog nooit iemand beter geworden van elitair doen over opleidingsniveaus.

8 likes