Maar zit de wc nou ook niet achter een deur?
Ik moest lachen om de insta post van Tiger Elise, dat ze zo lang heeft nagedacht over de namen van hun tweeling (Wolf en Luca), maar ze nu eigenlijk altijd bij hun koosnaampje noemt: Wollie en Loekie
- Ja, afkorting van mijn voornaam
- Ja, hele andere naam dan mijn voornaam
- Nee, mijn ouders/broers/zussen zeggen altijd mijn hele voornaam
0 stemmers
Mijn naam is maar 1 lettergreep dus er valt ook niet zoveel af te korten
Mijn naam is zoals Kim⊠je kan het niet afkorten en mensen maken het juist langer meestal
Ik heb een beetje spijt dat ik mijn kind maar 1 naam heb gegeven, lijkt me altijd lekker om als je boos bent te roepen: Pietje Johannes Martinus Jansen! Ophouden nu!!
Hahah ja dan is er écht stront aan de knikker
Bij mij werd mn naam echt niet afgekort, mn moeder werd echt boos als ze mensen dat hoorde doen. ââWe hebben haar niet voor niks die naam gegevenââ
Hierdoor heb ik er ook echt heel lang een hekel aangehad als mensen mijn naam afkortte, maar inmiddels heb ik daar iets meer vrede mee. Mn moeder krijgt nog steeds vlekken in haar nek als ze het hoort, haha.
Mijn ouders gebruiken dus echt een hele andere naam, heel ons gezin heeft andere namen en geen idee waar dat vandaan komt. Vind die ook veel beter bij mij passen haha. Ik heb best een chique naam die je ook nog op twee manier kan uitspreken (eindigt op -e die je ook kunt weglaten). Sommige mensen vragen hoe je het moet uitspreken, maar dat boeit me dus helemaal niet omdat ik die sowieso niet bij mij vind passen.
Ik vind het ook wel grappig dat Rachel en Willem Rosie altijd Koek/Koekie/Koekster noemen, althans ik hoor ze bijna nooit Rosie zeggen. Pip is wel altijd Pip, haha.
Ook lekker handig als je dan aan dat papier trekt dat die rol zo van die houder afschuift. Dat muurbeslag (zo heet dat toch?) zou aan de wc-pot kant moeten zitten lijkt mij.
Ik las net op de insta van esmeenoelle iets over manifesteren en dat ze haar appartement van nu gemanifesteerd had. Threw up in my mouth a little (a lot)
Ja en dat ze een bepaalde cursus over manifesteren wou volgen en wow hoe âtoevalligâ werd ze via via gevraagd om eraan mee te doen.
Duh? Je bent influencer? Niks is toeval?
Haha waaaarom denken mensen dat dit zo werkt.
Brb even mân koophuis manifesteren. Laat volgende week weten of het gelukt is
Kunnen die influencers niet even Corona weg manifesteren? Thanks namens heel de wereld.
Hahaha ik moest ook zo lachen (of eigenlijk janken) om die story.
SĂșĂșper toevallig dat zij best een beetje zweverig is en iemand haar dan vraagt voor een zweverige cursus en zij hopelijk daar inderdaad wat over post = extra aandacht voor die cursus.
Het lijkt me wel wat hoor, die cursus. Die wordt namelijk ondersteund door de
quantumfysica.
En de grap is, ze heeft economie gestuurd? Blijf anders ff bij je eigen vakgebied en verkoop geen bullshit over de mijne frequentie werkt ook niet als een magneet?? Ik word echt zo agressief van dit soort bullshit.
Haha ik wil dus heel graag een huis op een bepaalde nieuwbouwlocatie en moet heel eerlijk toegeven dat ik al zeker drie maanden elke week een rondje langs de locatie loop als zijnde even langs âons huisâ en mezelf voorhoud dat ik er vooral positief over moet denken. Over drie weken weten we dus het antwoord, werkt manifesteren, of niet? Ik houd jullie op de hoogte. Als ik word ingeloot begin ik natuurlijk een youtubekanaal.
Het kĂĄn wel zo werken want de kans dat je bijv de aannemer/projectontwikkelaar tegen het lijf loopt wordt groter en als je een praatje maakt kan het positieve invloed hebbenâŠ
Smart ik zie kansen. Ga de nu ook even manifesteren dat ik de projectontwikkelaar tegen het lijf loopt. Voordat jullie denken dat ik gek word: dit hele gebeuren is wel op steenworp afstand van mijn huidige woonplek.