Dan raad ik je af om hiernaar te luisteren: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/in-gesprek-met-christine-beijnen-van-cosmic-life/id1543869232?i=1000504297279
Manmanman ik kriig zoân jeuk van dat hele manifesteren. Hou toch op man. Ik vind het zoân ziekte van deze tijd om alles toe te schrijven als onze eigen verdienste. Shit happens lieve mensen, zowel positief als minder positief.Hoe verklaar je tegenslag in je leven dan? Een ziekte? Ontslag? Een baby die niet gezond geboren word? Heb je dan niet genoeg positieve vibezzz de cosmos ingestuurd of bestaat pech dan wel?
Ja ik zie het ergens als een religie en je bent zelf God. Regisseur van je eigen leven!!! Wie wil dat niet
Jaa precies dit! Maar dit is ook wat me bij religie tegen staat. Dat alles maar god zân plan is. Precies wat @kleinmaargroot zegt eigenlijk.
Wat als je pech hebt in je leven? Dan heb je niet goed genoeg gewenst? Heel creepy allemaal, denk dat we daar nog heel veel mensen van krijgen die aan deze gedachtegang onderdoor gaanâŠ
Ok I took one for the team. Moest toch nog mijn nagellak verwijderen. Ik heb naar mijn beste kunnen een stukje getranscribeerd en van commentaar voorzien.
- de gast wordt geĂŻntroduceerd als ondernemer
- je zendt uit met je intentie (elektrische signalen?) en je haalt binnen met je emotie (magnetisme), mits deze net zo sterk zijn als een wifi-signaal
- vervolgens moet je gedrag in lijn zijn met je intenties (dit klinkt ineens verrassend logisch?)
- haar eigen intentie is een bepaald omzetdoel
- liefst wil ze een eigen event met heel veel mensen (sekteleiderachtige aspiraties?)
- je energie moet in overeenstemming zijn met de versie van jezelf die je wilt zijn met die potentie in het quantumveld van wat je wilt manifesteren
- je moet niet gaan zitten kijken waar je manifestatie blijft want dan kom je weer vanuit schaarste, de versie van jezelf die je ambieert zou dat immers nooit doen.
- het is heel krachtig om te kijken naar je gedrag (ja duh)
- het gaat meer om wat je wordt dan om wat je krijgt (hee vergeet je omzetdoel niet)
- moderne wetenschappen als neurowetenschappen en quantumfysica bewijzen hoe dit alles werkt
- iedereen heeft alle tools al in huis om gelukkig te zijn en te manifesteren
(waar is die instagramcursus dan nog voor nodig? oh voor je omzetdoel)
Dat was een klein kwartiertje en nou kap ik ermee want ik ben cognitief uitgeput.
Omg respect voor je uithoudingsvermogen. Ik snap niet eens wat ik lees? Werd er Ăets concreets gezet? Ik leef echt in een ander universum. Hoe kan het zijn dat dit soort coaches lucratief werk doen. Zijn er dan zoveel mensen zonder purpoos die hier in worden gezogen?
Maar goed, het blijkt dat ik geld kan verdienen met intenties en emoties. Top, stuur ik zo direct mân ontslagbrief uit. Klinkt een stuk chiller dan kantoorwerk
Krijg net een bericht van mân vriend dat zijn collega zijn huis aan ons wil verkopen.
Dus het werkt
Iemand interesse in een instagram cursus over manifesteren? Heb ervaring.
Al vanaf het tweede bolletje (magnetisme) was ik afgehaakt bij het lezen alleen al. Respect dat je het een kwartier kon volhouden.
In BelgiĂ« zeggen we: âzever in pakskesâ
Ik denk dat heel veel mensen zo zoekende zijn naar houvast. Zeker nu het afgelopen jaar heel veel.externe prikkels zijn weggevallen kunnen mensen niet âwegvluchtenâ van de kanten van zichzelf waar ze ontevreden over zijn. Sowieso groeien wij op in een wereld waar alles mogelijk lijkt Ă©n wat de ander doet extreem zichtbaar is (social media). En als je dan steeds hoort dat je je leven kunt verbeteren met dit programma a xxx euro dan is dat wel heel aantrekkelijk.
Ik geloof alleen dat die programmas een enorme voedingsbodem zijn voor ontevreden zijn over jezelf, je leven en je prestaties.
Sign me up please!!!1!!
Ik doe een Celine Charlotje dus 3000 euro maar dat is de laatste keer voor die prijs daarna wordt het 6000!!!
Nog meer manifesteren Christine quinn is zwanger. Weet niet of het hier hoort maar wellicht wordt ze ook mommy blogger.
Ik ga eens gauw mediteren en een boswandeling maken tijdens volle maan.
Wie heeft er nu nog een man nodig!?
Nee klopt, ging ook kijken⊠Geen idee. Ze deed een interview met people magazine of zo.
Ughhh meteen irritaties bij het zien van die hoed van Wouter op de thumbnail.
Hahahaha echt de definitie van een BEC dit
Ze hebben het huis gekocht?! Vorige vlog dacht ik nog: gaan ze dat allemaal aanpassen in een huurhuis? Maar damn! Wat een geld maar het zal zeker flinke overwaarde hebben als het andere huis klaar is.