Mommybloggerstopic #6

Hans en Shifra krijgen een:

???

jongetje!

19 likes

Leuk. Ben benieuwd naar de naam. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze voor zara zouden gaan.

1 like

En de posters die ervoor in de plaats zijn gekomen hangen gruwelijk scheef.

1 like

Haha misschien Jack en dat ze dan steeds Jack & Jones in Hans zn outfits tagt :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Ja dat kon ik echt niet aan om te zien. Gebruik ff een waterpas joh, zit gewoon op je iPhone!

2 likes

De tweeling van Elise en Wouter is gewoon bijna 1, wat is dat snel gegaan! Wat een super leuke kindjes hebben zeā¤ļø.

12 likes

Misschien een beetje random, maar ik kwam deze video tegen in mijn YouTube algoritme. Ik ā€œkenā€ haar via een DIY video die ik ooit heb gezien, en dus kwam deze nu naar boven. Ik moet er zelf niet aan denken om dit soort persoonlijke zaken op het internet te bespreken, maar heel mooi hoe zij dat wel doen, open en eerlijk zijn over seks en dat zwanger-/moederschap daar een negatieve impact op kan hebben. Mooi ook hoe hij gewoon meegaat in het gesprek, het is niet ongemakkelijk of lacherig. Eigenlijk gewoon heel normaal, we hebben het immers allemaal.

Hun kindje is overigens echt tƩ schattig.

Dus voor wie het wil zien:

5 likes

Wie zijn dit?

Ik zag Channah Koerten vandaag op mijn werk en ze was heel aardig!

4 likes

Verbouw je je hele huis van plint tot plafond, hang je daar de wc rolhouder??? 🄲

134 likes

Kun je meteen rekken en strekken terwijl je je naad afveegt.

11 likes

Zal wel esthetisch verantwoord zijn: zo mooi in een hoekje.

En ik krijg het gevoel dat in elke kamer een stylish tafeltje met boeken en geurtroep wordt neergekwakt.

8 likes

Maar het ergste:

De rol hangt verkeerd om!!! :woman_facepalming:t4::nerd_face:

62 likes

Oh god ik voel een nieuwe discussie op komen inclusief iedereen die gaat vertellen hoe die zijn wc rol heeft hangen

9 likes

Ik adviseer sowieso altijd iedereen een badkuip direct naast de wc. Is super relaxed als je doodziek bent en het loopt er aan alle kanten uit :dancingbanana:

24 likes

sowieso een wc ensuite is discutabel

5 likes

Dat je dan eindelijk weer naar een feestje kan, helemaal dronken thuis komt, naar de wc strompelt om nog ff te plassen en dan vol voorover plat op je gezicht omdat je een stukje wc papier wilde pakken om af te vegen.

Ik zie het helemaal voor me :joy: top plan daar de wc rol hangen.

(Dit zou mij ook half slapend midden in de nacht gebeuren zonder alcohol)

29 likes

Uit eigen ervaring weet ik dat een bidet naast je wc ook voldoet (hoi norovirus), mocht iemand een bad too much vinden

5 likes

:joy::rofl:
Maar tijdens de wandeling naar de rol wel met beide handen de billen spreiden want anders wordt het wel een beetje een kliederboel

2 likes

Hele dure geurtroep ook nog…