Ik vond haar juist heel sympathiek overkomen in Expeditie Robinson. Dat ik dacht: gatver zo perfect kan een mens niet zijn toch? Dat je zelfs als je sterft vd honger en slaapt in het zand nog zo knap en lief en geduldig bent?
Dat is precies waarom zoveel mensen haar niet sympathiek (dus fake) vonden overkomen
Shirley van Mommyhood vertelt in haar laatste blog uitgebreid dat Skyler steeds vaker een tijd alleen thuis mag zijn. Ben ik de enige die t maar een eng idee vind dat zo uitgebreid op internet te planten.
Ik denk juist dat onder die omstandigheden je ware aard boven komt. Ik geloof wel dat zij echt zo is.
ja zij heeft op een of andere manier altijd energie om lief en vrolijk te zijn lijkt wel! Jaloersmakend, ze lijkt me een heel leuke vriendin/mens!
Ons Kel heeft een belangrijke mededeling in de vlog. Iemand die zich wil opofferen om te kijken?
De mededeling isssssâŠ
Er is geen vlog vandaag want ze gaat haar uploadschema omgooien.
Vermoeiend zulke influenza.
Ik was allang gestopt met haar volgen maar ze blijft op mân âontdekpaginaâ oid voorbij komenâŠ
En Lot heeft volgens mij heel veel spon maar deelt in ieder geval in stories nooit dat dat het geval is. Ze had nu een prachtig tuinhuisje lekker vol met siss.y bo.y spullen oa. Wel prachtig overigens. Speeltijd ziet er mooier uit dan mijn echte huis haha
Ik wacht met spanning op haar filmpje over 10 minuten shoppen in de Action.
Ze heeft een waslijst van 25 dingen waaronder âprullariaâ en âsnuisterijenâ.
Ben zooo benieuwd of ze het haalt
Ik luister de zelfspodcast van haar man en daar heb ik ook al meerdere keren voorbij horen komen dat Kim van weinig zaken een probleem maakt en dus megarelaxt is. Ik heb laatst voor het eerst een vlog van haar gekeken, maar stoorde me vooral aan haar gelach de hele tijd. Nja, dat lachen benadrukt dan wel weer haar vrolijkheidđ .
Ik zit de nieuwe vlog van michelle te kijken. Is hier al wel besproken maar als je het nu zo ziet⊠ik verbaas mij echt zo over het feit dat ze tiptop in de makeup zit. Dag van de bevalling snap ik wel aangezien je dat er s ochtends al op gesmeerd hebt. Maar op op dag 1, 2 en 3 dikke mascara, eyeliner en foundation.
Of heeft ze permanente makeup?
Ik was al blij dat ik 5 min kon staan onder de douche. En dan had ik ook een makkelijke bevalling en een zoete baby. Kwam misschien ook gewoon totaal niet in mij op om mij op te maken
Welke Michelle?
Ik verbaas mij vooral over al die felle flitsen en klikgeluiden van een camera net na de geboorte. Nogal een groot contrast met het kaarslicht en de meditatieve muziek een shot eerder.
Michelle bollen van bijzonderkleinwonder.nl
Ja dat viel mij ook op. Naast de kraamzorg en vk was er ook een vriendin vlak na. Wist niet dat dat mochtâŠ
Tja, dat is gewoon hoe zij is? Altijd tiptop verzorgd (op beeld).
Kraamzorg en vk telt niet als bezoek, dus in principe mag je daarna âgewoonâ nog bezoek hebben. Bij sommige ziekenhuizen/verloskundigen mag je er ook iemand bij de bevalling hebben naast het âpersoneelâ.
Ze had het hier laatst op IG over, dat ze daar veel reacties op krijgt en ook op het feit dat ze alweer zo slank is. Ze voelt zich daar prettig bij, het kost haar 15 minuten en ze voelt zich er beter bij. Dan moet ze dat doen toch? Ik moest er ook niet aan denken maar ik denk dat dat voor iedereen zo anders is.
Bij ons telde dat wel als bezoek, wij mochten dan ook niemand in de kraamweek erbij. Dat is ook al lange tijd zo en is zo vanuit het bureau gecommuniceerd (grote organisatie). Officieel mag vk en cb dan ook niet maar dat is helemaal lastig.
Edit: ik zie nu dat ze het als zeer dringend advies aangeven om niet te doen, het mocht blijkbaar wel buiten werktijd van de kraamzorg.