Jezus moet dit ?
Jemig, wat zijn mensen hier aan het zeiksnorren. Dit hele topic gaat nergens over dus die opmerkingen mbt Elise en corona zijn toch prima. Gaat vanzelf weer over iets anders onnozels.
Nou ik vind het een heerlijk echte en lekker chaotische video iddâ€ïž Zal inderdaad per persoon verschillen, maar ik vind hem wel mooi realistisch.
Omg ja dit is inderdaad al een tijdje mijn ergernis. Laatst zelfs een die nog niet eens kinderen heeft en alleen zwanger is. Hoe kun je dan geloofwaardig reclame maken voor een product dan.
Ja maar De Huismuts schrijft ook boeken over opvoeden terwijl haar oudste nog maar een kleuter is. Alles kan 
Hahha heel cool dat je deze deelt! Die heb ik dus geschreven 
Edit: dus Thanks voor de ideeën de afgelopen maanden. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt
Thanks!
Wat een goed artikel! 
âHij heeft het ergens gefixtâ 
Meit het is nu gewoon op ĂĂ©n (Belgische zender).
Hahaha dit vind ik echt heel random en grappig
Ja ik wil dit ook weten⊠Iemand? Met de
was ik ook al de laatste die daar achter kwam 
Ooh huh ja ik heb precies hetzelfde met het aapje, ook om mij heen gebruikt iedereen hem als âschaamteâ (iedereen 30+). In die story gebruikt zij hem zelf ook zo toch?
Die aap is toch van de 

hear no evil, see no wvil, speak no evil? Dus als je deze doet is het toch meer nooh you didnât see that? Als iets genant is ofzo?
Krab aan mn pik is meer dit 
denk ik danâ:thinking:
Ja het zijn gewoon de aapjes van horen, zien en zwijgen
@FredPaillet dat zei mân tante Iet altijdâŠ

Wat betekent ĂŒberhaupt ik heb jeuk aan mn pik wil jij even krabben? In welke context gebruik je een smiley die daarvoor staat?
Ik voel me oud
een slechte versiermove van een fuckboy aka ik wil dat je aan mn piemel zit
Ik ken m alleen als instant irritatie en totale afschrijving van de persoon die hem gebruikt
Heb ik ook eens precies zo bij Shifra gehad. Ook direct ontvolgd toen. Ze heeft voor mij allesbehalve de gunfactor.
Het is echt muggenziften maar ik vind het vooral heeeeeeel irritant dat Shifra continu Engelse woorden/uitdrukkingen/hele zinnen gebruikt middenin haar Nederlands. En dan echt voor zaken die je makkelijk in het Nederlands kan zeggen zoals: âOh I am sooooo excitedddddddâ.
Edit: ik vind het wel leuk hoe handig ze samen zijn. Zij en Hans. De enige vlogs die ik keek/kijk, zijn die waarbij ze dingen in huis aanpakken.