Doe ik ook wel es over mn kind.
Maar dan wel tegen familie of vriendinnen
Haha ja maar niet met meer dan 10k volgers
Jeetje had je net zo goed een turtulio kunnen kijken van mascha ofzo!
Hahahaha âwas je kindâ. Ik zie ook helemaal voor je hoe je vriend dan hulpeloos met dat wezentje in zijn handen staat.
Je wil niet weten wat er allemaal op het internet staat van de bellingasđ„” heb oprecht zoveel medelijden met die kinderen in de toekomst. Moet je niet willen dit.
Na 100x bellinga te hebben gelezen door dit bericht toch maar even opgezocht wat het was. Ik dacht om de 1 of andere reden dat het iets ingewikkelds was en het te maken had met dat onderzoeksplatform bellingcat? Ipv een vlogfamilie? Why
Nou mijn dochter is gek op ze, helaas! Ze kon mij in geuren en kleuren vertellen hoe de bevalling ging
Had haar ook een berichtje gestuurd nou gelijk boos
Ik vind het dubbel: natuurlijk moet je de kraamzorg geen extra risico laten lopen. Maar het krijgen van een kind, zelfs als je een goede bevalling had, kan zoân aardverschuiving zijn in je leven dat ik me afvraag hoe goed het voor je mentale welzijn is als je dan een week lang zelfs de persoon die het dichtst bij je staat (bv. je moeder of je zus) niet mag zien.
Als je voor de ene ingrijpende gebeurtenis een uitzondering maakt, zet je de deur open voor discussie natuurlijk. Wat met mensen die zwaar ziek worden, bijvoorbeeld. Of mensen die een familielid verliezen.
Haha klinkt alsof ze 1 minuut gratis mag shoppen. Overigens lijkt me 1 minuut gratis shoppen helemaal geen leuke prijs, ik zou helemaal zenuwachtig en ook wel hebberig worden haha.
Eens en dit geldt voor mij ook wel voor de geboorte van een kind. Vond/vind ik echt een life event, waarbij voor mij persoonlijk de hele
Coronasituatie echt even naar de achtergrond verdweenâŠ
Uiteindelijk mocht er meer in mijn kraamtijd dan ik dacht (bang voor was), maar ik had het echt heeel slecht getrokken als mijn familie mijn baby pas na 8-10 dagen ofzo voor het eerst had gezien en had daar dan ook wel iets op verzonnen denk ik. Vond het al heel erg jammer dat vanwege zh opname niemand van onze naasten onze dochter
op haar eerste dag âop aardeâ heeft kunnen zien.
Daarbij moet wel aangetekend worden dat ik zelf dus echt niet zo van de kraambubbel ben en bij mijn eerste het geluk delen met kraambezoek echt heel erg fijn vond. Dus dat argument van âheerlijk rustig met alleen het gezinâ deed voor mij echt niks.
Same. Mijn vaders moeder (mijn oma) overleed eind vorig jaar in de lockdown. Hij barstte in huilen uit toen we elkaar zagen op de uitvaart. Denk je dat ik toen vanaf 1,5 meter heb gezegd: âSorry pap, corona hĂš. Veel sterkte!â. Nee, toen vond ik het belangrijker om hem een knuffel te kunnen geven op dat moment. Met ingecalculeerd risico.
En stel dat ik een traumatische bevalling zou hebben, dan zou ik ook soepeler met de regels omgaan zodat ik in ieder geval mijn moeder kan zien bijvoorbeeld. Geen hordes kraamvisite, niet de hele familie. Maar 1 persoon als dat op dat moment nodig is voor mijn welzijn.
Is allemaal misschien niet strikt volgens de regels, mag je me om veroordelen. Soms moet je niet naar de letter, maar naar de geest van de wet handelen.
Laat het duidelijk zijn dat mijn opmerking bedoeld was naar aanleiding van âlekker iedereen laten komenâ. Ik denk dat de meeste kraamverzorgsters het begrijpen als je iemand wil laten komen, maar bespreek dat gewoon als het officieel niet mag.
Was het bij Michelle (Bollen) niet zo dat die vriendin om de hoek woont en misschien voor de andere kindjes zorgde zodat zij en Koen daar niet op hoefden te letten? Want zij komt precies op het moment binnen dat die kids ook voor het eerst komen. Naja verder kun je ook duidelijk in vlogs en Instagram beelden zien dat Michelle zich niet altijd aan de (Corona) regels houdt, dus had dat nu ook niet verwacht.
Ik heb het afgelopen jaar vaak gedacht: het zou fijn zijn als we ons in het normale leven aan de regels houden, juist om op de momenten die er echt toe doen wél een zo risicoloos mogelijke knuffel te kunnen geven.
Hahahha, in andere landen is er ook geen kraamzorg en dat gaat ook allemaal goed Wij hadden een dame die 1x in de 4 dagen langskwam om even te wegen. We zaten dan wel klaar met een waslijst aan vragen hoor, maar het is gelukt!
Heeft Elise niet gewoon corona? No way dat dit een âkinderdagverblijfvirusjeâ is.
Daarbij kan corona ook heel goed een kinderdagverblijfvirus zijn, haha
Nee het kan natuurlijk prima iets van t KDV zijn.
Maar als je op de vlog staat te lebberen op straat, snap ik de gedachte wel dat mensen eerder denken dat t Corona is.
En ze had comments verwijderd onder haar post, die suggereerden dat t Corona was (vanwege dat close de hele tijd doen met Joey en Vita).
Anyways zag net haar story dat ze 3 bossen bloemen heeft gekregen omdat ze ziek was. Nu denk ik: ik zou t zelf niet bedenken om iemand een bosje bloemen te sturen als diegene ziek is vanwege t KDV (ik zou er op leeg lopen met vriendinnen met kids )