Mommybloggerstopic #6

ik wilde hier ook komen posten dat ik dacht dat elise corona heeft! bedoel voor een verkoudheidje krijg je toch niet zoveel grote bossen bloemen :joy: misschien wil ze het niet direct zeggen maar heeft ze het wel gewoon

1 like

Elise was jarig (gisteren?). Denk eerder dat de bloemen daarvoor zijn. Zie Samsung (getagd op story) geen bloemen sturen omdat je Corona hebt.

7 likes

Dat dus :smirk:

En bijna 2 weken doodziek van een kdv virus?Met 2 kleine kinderen op kdv hebben we vanalles meegemaakt (vlekjes, koorts, wekenlange blafhoest, waterpokken, vijfde/zesde/whateverziekte, een of ander kotsvirus, handvoetmond, en eindeloos verkouden incl korte ziekenhuisopname) maar echt zo lang zo ziek? Nooit van gehoord. Maargoed, ik weet het inderdaad ook niet en griep bestaat ook gewoon nog :wink: en ik snap wel dat ze het niet zou zeggen, dan krijgt ze ws een bak shit over zich heen adhv wat ze in vlogs laat zien.

5 likes

Had Vita dat niet ook gedaan? Dacht hier ergens gelezen te hebben dat ze Corona had gehad en het niet gedeeld had.

Btw toen ik Corona had heb ik ook geen bloemen gekregen, duidelijk de verkeerde vrienden :sob:

9 likes

Ik heb zoveel bewondering voor Willemijn hoe ze het allemaal doet in haar eentje als Djurre er niet is. Nu met een baby erbij van krap 3 weken. Ik weet dat er ook alleenstaande moeders zijn die sowieso alles alleen doen, daar heb ik ook mega veel respect voor.

40 likes

Willemijn is zowiezo wel echt een bikkel.

Zoveel bewondering voor haar.

13 likes

Eens!

1 like

Hahaha nou ik krijg echt niet zo veel bossen bloemen als ik ziek ben😂 Hoop dat Elise ok is!

Echt eh… als mijn man een halve dag weg is denk ik soms al ‘hallooo wanneer gaan we dit weer samen doen???’ :smile:

4 likes

Je kunt ook flink ziek zijn zonder corona te hebben. Ik heb jaren geleden een flinke griep gehad, een week hoge koorts en daarbovenop een longontsteking. Was toch wel zeker 2 weken uit de running.

Ik miste al een vlog van Elise. Heeft er dus mee te maken dat ze ziek is? Ik heb sinds een paar weken geen insta meer dus leef onder een steen…

Serena, kom er maar in

(Haha nee sorry flauw maar ik kon niet anders dan aan haar denken terwijl ze weer een sneer online gooit ‘sommige mensen moeten ALLES alleen doen :o_o:’)

10 likes

Ok ?

Het is ‘sowieso’ en niet zowiezo :wink:

Ja, maar @Konijntje schreef soberso dus vandaar dat ze het niet snapte

I know haha maar dat was de grap. Maar dacht niet dat ik hem moest uitleggen

Wat een hilarische humor hier :stuck_out_tongue:

3 likes

afbeelding

9 likes

I vermoedde eigenlijk ook dat Elise corona had, vooral juist omdat ze op haar verjaardag niemand uitnodigde (zelfs niet vita), terwijl ze inderdaad 1,5 week eerder op een random zaterdag wel buiten zat te tongen met haar vrienden. Zou zeggen dat ze in een normale situatie dan wel visite zou uitnodigen op een verjaardag. Maar goed we zullen er nooit achterkomen natuurlijk (of na 2 maanden haha)

2 likes

Nooit gedacht om mee te speculeren, maar denk niet dat corona is. Zie op insta dat haar wederhelft buiten is en met Joey heeft afgesproken en mag tot hopen dat ie dat niet doet als zn vriendin corona heeft…