Nee dan heeft ze gewoon in de regen gewandeld. Maar ik weet niet of ze het nou bedoelt als een blij gezichtje of boos of neutraal.
Nou precies, misschien gebruikt 1 iemand hier die als fuckboy emoji en is dat juist iedere keer helemaal verkeerd geĂŻnterpreteerd 
Haha hardop gelachen.
Mijn moeder gebruikt echt voor ALLES een emoji.
âGaan we
eten?â
âMooi he die
â
âDe
moet naar de dierenartsâ
âIk moet naar de 
â
Soms is het ook echt ontcijferen wat er staat
Als een smiley bij een ouder persoon raar o grappig overkomt dat weet je dat ze het nooit zo bedoelen.

Mijn moeder zag eerst niet dat dit:
huilen van het lachen is
Dus ik: mam ik ben later de trein heeft vertraging
Mijn moeder: oke 
En ik vragen waarom ze me uitlacht, zegt ze âhoezo dat is toch een huilsmileyâ
Een vriendin gebruikt die ook altijd verkeerd. Zij doet
maar ze bedoelt dan eigenlijk 
Word echt een beetje moe van Elise die altijd tips vraagt aan mensen aka ik wil gratis spullen please sponsor me
Mijn moeder gebruikte deze
toen mn kat overleden was⊠ik zo mam: dit is huilen van het lachen zie je dat niet hahaha
Ik merk vooral dat boomers inclusief mân ouders minimaal 3 emojis achter elk bericht zetten zoals:
Oké tot zo!

Veel succes 

Gefeliciteerd met je verjaardag 

Beterschap!

Hahaha dit doet mijn schoonvader ook inderdaad (
)
Na al deze verhalen vind ik het niet meer erg om na een heel verhaal aan mân ouders alleen maar âokâ te ontvangen.
Oooh dit doet me denken aan de oude emoticons van ellegirl
deze was echt mijn lievelings
En bij deze
moet ik altijd denken aan
'ze heet geen Naomi!!!
â
Hahah oh hoe heette haar kind ook alweer?
Ja Nomi denk ik ofzo haha
We hadden toch ooit een topic met de leukste posts van EGF waar is die, ik word ineens heel erg nostalgisch
Ooh mijn schoonmoeder heeft dit ook gedaan toen haar zus iets vervelend vertelde. Zo van âwat vervelend dat je ontslagen bent
â Toen was die zus van haar helemaal over de zeik.
Maar mijn schoonbroer gebruikt ook ALTIJD
. Dat is ook zoân mindfuck. Laatst hadden we het nog over een potentieel/fictief (want Rona) familieweekend en toen reageerde ik enthousiast en dan komt hij zo
of als iemand zegt âik ben geslaagd/eerste schooldag van de kinderen/ lekker gekooktâ komt ie met zn gefeliciteerdâ:grimacing:, lekkerâ:grimacing: of leuk hoorâ:grimacing:
Aargh wie zegt hem dat dit niet de goeie smiley is!!
jij?
ik weet niet of deze robot ook een bijzondere betekenis heeft maar ik dacht ik gebruik m eens
Ik stuurde laatst een foto van mn babynichtje naar mn tante en toen stuurde ze terug âik smelt 
â
Gierennnn
Mijn moeder gebruikt ook hysterisch veel uitroeptekens en vraagtekens:
âKom je vanavond eten!!!â
âGa je straks niet mee naar oma??!?!!â