Maar als je goed ziek bent op je verjaardag zit je toch sowieso niet op bezoek te wachten?
Ik snap de samenhang niet tussen - los van al het gespeculeer over corona of niet - maar als ik me al beetje niet lekker voel, heb ik geen zin in bezoek & wil ik gewoon met mijn dekentje op de bank liggen.
Ik vind Wil en Tien samen een te hoog giechel gehalte hebben, maar de videoâs van Wil zijn altijd zo mooi en informatief.
Over Elise hĂš. Als ze Corona heeft, dan mag Wouter toch ook niet naar buiten? Want die staat gezellig te doen met Joey op Insta. Of zou dat een oude foto zijn
Oh boy, die advertorials voor die T.wistshake baby duiken overaaaaal op. Is er 1 mommyblogger die er géén reclame voor maakt?!
Ik snap dat van zoân merk ook niet zo goed. Kunnen ze het niet beter verspreiden over verschillende bloggers?
Nu maken ze allemaal in dezelfde week reclame en ga ik me juist irriteren en koop ik het niet.
Als je het in week 1 op maandag bij a zou zien, in week 2 op woensdag bij b, week 3 etc.
Zou denk ik veel handiger zijn?
Ik ken een wannabe-influencer die misschien 1000 volgers heeft en zij heeft zelfs een samenwerking met hen.
Haha nou, iedereen die een mail stuur die mag dus ook âbrandambassadorâ worden volgens mij. Als ze maar gezien worden volgens mijđ
Ik heb hem niet gezien maar in de preview op Insta ziet alles er zo insta perfect uit. Zelfs de flesjes waar hij uit drinkt zijn enorm Instagrammable
Jezus moet dit ?
Jemig, wat zijn mensen hier aan het zeiksnorren. Dit hele topic gaat nergens over dus die opmerkingen mbt Elise en corona zijn toch prima. Gaat vanzelf weer over iets anders onnozels.
Nou ik vind het een heerlijk echte en lekker chaotische video iddâ€ïž Zal inderdaad per persoon verschillen, maar ik vind hem wel mooi realistisch.
Omg ja dit is inderdaad al een tijdje mijn ergernis. Laatst zelfs een die nog niet eens kinderen heeft en alleen zwanger is. Hoe kun je dan geloofwaardig reclame maken voor een product dan.
Ja maar De Huismuts schrijft ook boeken over opvoeden terwijl haar oudste nog maar een kleuter is. Alles kan
Hahha heel cool dat je deze deelt! Die heb ik dus geschreven
Edit: dus Thanks voor de ideeën de afgelopen maanden. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt
Thanks!
Wat een goed artikel!
âHij heeft het ergens gefixtâ
Meit het is nu gewoon op ĂĂ©n (Belgische zender).
Hahaha dit vind ik echt heel random en grappig