Mommybloggerstopic #6

Ja ik wil dit ook weten… Iemand? Met de :eggplant: was ik ook al de laatste die daar achter kwam :weary:

2 likes

Ooh huh ja ik heb precies hetzelfde met het aapje, ook om mij heen gebruikt iedereen hem als ‘schaamte’ (iedereen 30+). In die story gebruikt zij hem zelf ook zo toch?

9 likes

Die aap is toch van de :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil: hear no evil, see no wvil, speak no evil? Dus als je deze doet is het toch meer nooh you didn’t see that? Als iets genant is ofzo?

Krab aan mn pik is meer dit :crab::eggplant: denk ik dan​:thinking:

44 likes

Ja het zijn gewoon de aapjes van horen, zien en zwijgen
@FredPaillet dat zei m’n tante Iet altijd…

10 likes

Wat betekent überhaupt ik heb jeuk aan mn pik wil jij even krabben? In welke context gebruik je een smiley die daarvoor staat?
Ik voel me oud

45 likes

een slechte versiermove van een fuckboy aka ik wil dat je aan mn piemel zit

Ik ken m alleen als instant irritatie en totale afschrijving van de persoon die hem gebruikt

17 likes

Heb ik ook eens precies zo bij Shifra gehad. Ook direct ontvolgd toen. Ze heeft voor mij allesbehalve de gunfactor.

Het is echt muggenziften maar ik vind het vooral heeeeeeel irritant dat Shifra continu Engelse woorden/uitdrukkingen/hele zinnen gebruikt middenin haar Nederlands. En dan echt voor zaken die je makkelijk in het Nederlands kan zeggen zoals: ‘Oh I am sooooo exciteddddddd’.

Edit: ik vind het wel leuk hoe handig ze samen zijn. Zij en Hans. De enige vlogs die ik keek/kijk, zijn die waarbij ze dingen in huis aanpakken.

4 likes

Ik gebruik dat aapje ( :monkey:) dus weleens als ik het over mijn baby heb :sweat_smile: Was hier echt níet van op de hoogte.

2 likes

Blijk je ineens je baby al de hele tijd een fuckboy te noemen

55 likes

Eerder mensen jonger dan 50 haha echt zo’n boomer emoji.

2 likes

Voor mijn gevoel vooral een moeders-van-in-de-30-emoji.

“OMG Lennox heeft met viltstift staan krassen op de muur :see_no_evil: :see_no_evil:
"Heb Noa per ongeluk met 2 verschillende sokken naar school gestuurd, echt een loedermoeder ben ik :see_no_evil: "

28 likes

Ik gebruik die aap echt heel vaak en ook naar (mannelijke) collega’s en ben nu bang dat ze me al die tijd al uitlachen hahahaha. (en zou hem hierachter als * schaam * ook weer kunnen gebruiken). Nooit over nagedacht

3 likes

Dit heb ik ook!!! OMG naar wie en wat voor soort kinky berichten met die aap heb ik wel niet rondgestuurd? Hahahaha

5 likes

hoe interpreteren jullie deze?

image

• negatief, als een soort ‘ik ben m’n gymschoenen vergeten, kuuuut’
  • positief, als in ‘ik heb zoveel zin in je feestje!’
  • anders

0 stemmers

een vriendin van mij gebruikt die nl. altijd in (denk ik???) positieve context en altijd denk ik ‘huh’

3 likes

Ben blij dat ik deze in elk niet verkeerd gebruik en iemand denkt dat ik jeuk aan m’n penis heb.

23 likes

Haha eigenlijk zou er een woordenboek voor emoijis moeten zijn, zodat je kunt zoeken hoe je 'm juist gebruikt. Mijn ouders gebruiken ‘:smirk:’ dus steeds compleet fout. Laatst een keer met de hele fam ingegrepen.

20 likes

oef, was het een ‘super leuk dat oom henk vanavond ook komt :smirk:’ achtig iets?

28 likes

Ik gebruik :see_no_evil: ook voor oops of schaamte! Haha.

Shit nog nooit gehoord van fuckboy aapje #help
Ben ook 30 haha.

4 likes