Mommybloggerstopic #6

De shows, meet& greets, ze hebben een app (waar je een abonnement op kan kopen), magazine, eigen vriendenboek , merchandise en zo kan ik wel even doorgaanđŸ„”

2 likes

Ziekelijk, ben er geen 1 seconde jaloers op.

19 likes

Meen je
 bizar haha

1 like

Ik wou het net zeggen :joy:

Maar eerlijk, nobelhorst is best een mooie wijk :eyes:. Maar ik woon dan ook dicht tegen Almere aan haha

3 likes

Echt hé.
Ziekelijk is het juiste woord.

3 likes

Zou dat hele ‘advies vragen’ van Elise niet gewoon onderdeel zijn van de samenwerking? En dan komt eruit dat IEDEREEEEEN merk X aanraadde en kijk, ze heeft een toffe kortingscode :money_mouth_face:

3 likes

Oh een Raalte ja ?

Wat een lelijk logo/afbeelding :grimacing::see_no_evil:

2 likes

Ik heb net een groot deel van de vlog maar even gekeken, het intrigeert me op de een of andere manier. (Kon m niet afkijken want mijn kinderen willen het niet meer kijken, proud of them)
Maar ze vertelt dat ze al lang aan het zoeken zijn maar dat ze nooit iets vonden wat precies naar hun eens was.
Dus hadden ze het losgelaten en wilden ze een serre oid uitbouwen en nog iets

Dat ze ook gewoon “prima zaten waar ze nu zitten”
Toen kreeg ik wel een error
 er zit zo’n groot gat tussen dit huis en hun oude huis?

Ik kan alleen niet terughalen dat ze vertellen of laten zien dat het een tennisbaan en zwembad heeft? Of ken jij het huis @Mar87

4 likes

Ja dat is de samenwerking al!! Deze vorm zie je zoooveel nu haha

Yay de post die je wist dat zou komen

17 likes

Dat is dan weer in de volgende vlog te zien en daarvoor moet je hun app downloaden en een abonnement kopen zodat je de vlog van morgen een dag eerder kan zien. ( heb ik overigens niet maar een vriendin van me wel voor haar kidsđŸ˜©) en daar geven ze een tour door het huis en de tuin.

4 likes

Ah, nou ik wacht wel een dag :expressionless:

Volgens mij hebben wil en tien beide een elektrische bakfiets gekocht. #nospon

1 like

Of gewoon luiheid.

Ik heb door mn week ook veel volgers en vorige keer toen ik wat nodig had gooide ik er ook zo’n vragen sticker uit. Scheelt gewoon tijd als je zelf niet allerlei review videos en shit moet zoeken.
Je pakt de beste tips eruit en daar kijk je naar en je bent klaar. Fantastisch toch :tipping_hand_woman:t3:

Wat is DIT voor een affreus verschijnsel, vertel me alsjeblieft dat je het voor de grap zelf bedacht hebt?

5 likes

Ik heb lang gedacht dat dit een QR code was

1 like

Ik was ook helemaal verbaasd over dat huis, het is zo absurd groot. Dan raak je toch ook je kinderen kwijt??

Kwam net ook deze parel tegen, wtf zeg. Die kinderen ook, vind dit echt wel te ver gaan met kinderen in vlogs.

6 likes

Zelfs al zou je gratis autostoeltjes willen, mail gewoon ff zelf met Maxicosi en Cybex dat je ze graag wil promoten in ruil voor gratis stoeltjes :woman_shrugging:

2 likes

Ik kan echt amper lezen wat er staat maar het zal wel Almere moeten voorstellen?

2 likes