Mommybloggerstopic #6

Gehehe nee dit is echt.

Ook beschikbaar in rood wit of groen!
Is allemaal geen probleem in Almere - daar kan het gewoon! :upside_down_face:

image

@DonnieDarko ja ik heb hier ook lang naar gekeken. Veelal op het station.
En je ziet in het wit de letters: a-M-r en in de “achtetgrond” de L-e-e :upside_down_face:

24 likes

Ik geef dit een like maar het kost me moeite.

10 likes

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :joy:

7 likes

Betaalbaar wonen:

2 likes

Ook niet meer helaas

Al was het betaalbaar

1 like

Dat houterige bewegen ook… Ik vraag me echt af hoe die kinderen hier over 10 jaar op terugkijken

3 likes

Maar wow wat een huis :sweat_smile:
Het scheelt dat de huizenmarkt in hun omgeving wel wat betaalbaarder is (woon zelf in de buurt) maar dit kost sowieso wel behoorlijk wat.

Dat ze een binnenzwembad hebben houden ze dus “geheim”. (Voor de views en een mooie thumbnail) maar in de ene vleugel is het slaapgedeelte en in de andere een binnenzwembad met sauna en ander sanitair.

Het huis staat trouwens niet op een mooie locatie. Daarom is het misschien enigszins betaalbaar :rofl:

2 likes

Ik zit te twijfelen of ik die vlog ga kijken. Ben zo nieuwsgierig maar wil eigenlijk dat ze geen cent aan me verdienen.

13 likes

Vind het huis wel tof maar het interieur wat ze overnemen heel standaard en niet bijzonder. Had verwacht dat het interieur unieker zou zijn.

Vind de badkamer en keuken heel saai, vind het altijd jammer als ze bij luxere huizen daar niet in uitpakken

1 like

:confounded::confounded::confounded::confounded:

Niet eens vermelden dat als niemand naar hun vlogs keek, hun tientallen dingetjes kochten etc. Ze dit huis helemaal niet hadden kunnen kopen.

14 likes

Ze hadden er bij moeten zetten dat de enige reden dat ze dit huis kunnen kopen is omdat ze hun kinderen uitbuiten op het internet.

55 likes

Gewoon alles aan dit bericht is vreselijk, waarom zijn die mensen zo populair?

14 likes

Ik vind altijd dat zodra de camera aan gaat die kinderen ook aangaan. Die Luan praat zo nep. En doet net of hij al volwassen is.

6 likes

Opstakels

24 likes

Dit lijkt me dus echt ziek. Dat je thuis, waar je je veilig en comfortabel moet voelen op elk moment van de dag, dus telkens “op je hoede moet zijn” of er niet ergens een camera aan staat waarvoor je “leuk” moet doen. Walgelijk

15 likes

Mee eens vind het verschrikkelijk dat de kinderen hun act moeten opvoeren om geld te verdienen.
Deze kinderen groeien nooit als normale kinderen op. Altijd maar in de spotlights. En waarom word hun geen halt toegeroepen ivm kinderen die “werken”.

1 like

Wat nog erger is is dat je soms ziet dat hij er helemaal klaar mee is en zijn moeder dan doodleuk zit te filmen😓 echt super triest. die jongen kan er zelf ook niks aan doen, zo is hij opgegroeid.

2 likes