Haha je moet dan wel zeggen hoe
Stel me nu voor dat hij of zij altijd stuurt: ik kom er zo aan
Hahaha
Beter dan: ‘ik kom zo ’
Haha omg ja nog zoveel erger haha
Volgens mij zo:
Om aan te geven dat ze iets heeeeel grappig vindt
Mijn boomer collega stuurde me roll eyes toen ik haar verbeterde, was echt pissed haha! Maar die blijkt ze te pas en on te pas te sturen…
Haha, beetje urineverlies tijdens het harde lachen kan gebeuren haha
Mijn moeder stuurt altijd deze echt geen idee wat ze hiermee wil zeggen, want ze kan niet schilderen en ik ook niet
Overigens gebruik ik de aap ook vaak en dat blijf ik lekker doen.
Haha mijn moeder gebruikt deze ook heel vaak, geen idee wat ze daar mee bedoelt.
"Wij hebben in de regen gewandeld "
Klinkt als seks.
Nee dan heeft ze gewoon in de regen gewandeld. Maar ik weet niet of ze het nou bedoelt als een blij gezichtje of boos of neutraal.
Nou precies, misschien gebruikt 1 iemand hier die als fuckboy emoji en is dat juist iedere keer helemaal verkeerd geïnterpreteerd
Haha hardop gelachen.
Mijn moeder gebruikt echt voor ALLES een emoji.
“Gaan we eten?”
“Mooi he die ”
“De moet naar de dierenarts”
“Ik moet naar de ”
Soms is het ook echt ontcijferen wat er staat
Als een smiley bij een ouder persoon raar o grappig overkomt dat weet je dat ze het nooit zo bedoelen.
Mijn moeder zag eerst niet dat dit: huilen van het lachen is
Dus ik: mam ik ben later de trein heeft vertraging
Mijn moeder: oke
En ik vragen waarom ze me uitlacht, zegt ze “hoezo dat is toch een huilsmiley”
Een vriendin gebruikt die ook altijd verkeerd. Zij doet maar ze bedoelt dan eigenlijk
Word echt een beetje moe van Elise die altijd tips vraagt aan mensen aka ik wil gratis spullen please sponsor me
Mijn moeder gebruikte deze toen mn kat overleden was… ik zo mam: dit is huilen van het lachen zie je dat niet hahaha
Ik merk vooral dat boomers inclusief m’n ouders minimaal 3 emojis achter elk bericht zetten zoals:
Oké tot zo!
Veel succes
Gefeliciteerd met je verjaardag
Beterschap!