Mommybloggerstopic #6

Hahaha dit doet mijn schoonvader ook inderdaad (:joy:)

1 like

Na al deze verhalen vind ik het niet meer erg om na een heel verhaal aan m’n ouders alleen maar “ok” te ontvangen.

11 likes

Oooh dit doet me denken aan de oude emoticons van ellegirl

:eek: deze was echt mijn lievelings

En bij deze :mad: moet ik altijd denken aan

'ze heet geen Naomi!!! :mad: :mad: :mad: ’

34 likes

Hahah oh hoe heette haar kind ook alweer?

Ja Nomi denk ik ofzo haha

We hadden toch ooit een topic met de leukste posts van EGF waar is die, ik word ineens heel erg nostalgisch

3 likes

Ooh mijn schoonmoeder heeft dit ook gedaan toen haar zus iets vervelend vertelde. Zo van “wat vervelend dat je ontslagen bent :joy:” Toen was die zus van haar helemaal over de zeik.

Maar mijn schoonbroer gebruikt ook ALTIJD :grimacing:. Dat is ook zo’n mindfuck. Laatst hadden we het nog over een potentieel/fictief (want Rona) familieweekend en toen reageerde ik enthousiast en dan komt hij zo :grimacing: of als iemand zegt “ik ben geslaagd/eerste schooldag van de kinderen/ lekker gekookt” komt ie met zn gefeliciteerd​:grimacing:, lekker​:grimacing: of leuk hoor​:grimacing:

Aargh wie zegt hem dat dit niet de goeie smiley is!!

9 likes

jij? :robot: ik weet niet of deze robot ook een bijzondere betekenis heeft maar ik dacht ik gebruik m eens

5 likes

Ik stuurde laatst een foto van mn babynichtje naar mn tante en toen stuurde ze terug “ik smelt :sweat_drops::sweat_drops:”

Gierennnn

45 likes

Mijn moeder gebruikt ook hysterisch veel uitroeptekens en vraagtekens:

“Kom je vanavond eten!!!”
“Ga je straks niet mee naar oma??!?!!”

11 likes

Hè ik wilde ff bijlezen en dacht dat er iets leuks gebeurd was maar het gaat alleen maar over emojis :slightly_frowning_face:

9 likes

Jaaa echt he! En ze weet eigenlijk ook wel welke maxi cosi ze wil: een die kan roteren. Meid, google is your best friend. Maar ze wil m gewoon gratis.

9 likes

Ik heb gezegd dat ze ook een afspraak kan maken in een winkel en zich kan laten adviseren. Zo vermoeiend!

13 likes

Ja ik vind dit echt vreselijk dat je zo schaamteloos kan hengelen voor gratis autostoelen. Zeker gezien je het al bovengemiddeld goed hebt

14 likes

Als je een gigantische witte jeep die benzine voor het leven slurpt kan betalen terwijl je midden in Amsterdam woont, moeten die stoeltjes ook geen probleem zijn lijkt me.

53 likes

Ja bij nader inzien… Was die jeep ook geen spon?

Ja dat was Willemijn idd. Misschien Sanny ook wel maar die volg ik niet. Dus misschien heeft Wil hem dan toch echt zelf gekocht (dat we hem niet te zien krijgen) of de spondeal is niet gelukt :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Of het komt nog aangezien ze nog deels met verlof is. Spanneeeend

De bellinga’s hebben dus een huis (zeg maar gerust villa) gekocht incl. Tennisbaan en binnenzwembad. :astonished: wist dat familievloggen een lucratief baantje is maar holy shizzles.

21 likes

Het kon bijna niet anders dan dat ze veel geld op de bank hadden, had niet het idee dat het in hun vorige huis lieten rollen.

Ben wel benieuwd, is het in de vlog te zien?
Dan maak ik een keer een uitzondering haha.

Yes in de vlog van vandaag te zien.

In een vlog van Martine had zij het over levering van de bakfietsen, ik vermoed dus wel een spon voor hun twee :sweat_smile:

3 likes