Hahaha dit doet mijn schoonvader ook inderdaad ()
Na al deze verhalen vind ik het niet meer erg om na een heel verhaal aan mân ouders alleen maar âokâ te ontvangen.
Oooh dit doet me denken aan de oude emoticons van ellegirl
deze was echt mijn lievelings
En bij deze moet ik altijd denken aan
'ze heet geen Naomi!!!
â
Hahah oh hoe heette haar kind ook alweer?
Ja Nomi denk ik ofzo haha
We hadden toch ooit een topic met de leukste posts van EGF waar is die, ik word ineens heel erg nostalgisch
Ooh mijn schoonmoeder heeft dit ook gedaan toen haar zus iets vervelend vertelde. Zo van âwat vervelend dat je ontslagen bent â Toen was die zus van haar helemaal over de zeik.
Maar mijn schoonbroer gebruikt ook ALTIJD . Dat is ook zoân mindfuck. Laatst hadden we het nog over een potentieel/fictief (want Rona) familieweekend en toen reageerde ik enthousiast en dan komt hij zo
of als iemand zegt âik ben geslaagd/eerste schooldag van de kinderen/ lekker gekooktâ komt ie met zn gefeliciteerdâ:grimacing:, lekkerâ:grimacing: of leuk hoorâ:grimacing:
Aargh wie zegt hem dat dit niet de goeie smiley is!!
jij? ik weet niet of deze robot ook een bijzondere betekenis heeft maar ik dacht ik gebruik m eens
Ik stuurde laatst een foto van mn babynichtje naar mn tante en toen stuurde ze terug âik smelt â
Gierennnn
Mijn moeder gebruikt ook hysterisch veel uitroeptekens en vraagtekens:
âKom je vanavond eten!!!â
âGa je straks niet mee naar oma??!?!!â
Hè ik wilde ff bijlezen en dacht dat er iets leuks gebeurd was maar het gaat alleen maar over emojis
Jaaa echt he! En ze weet eigenlijk ook wel welke maxi cosi ze wil: een die kan roteren. Meid, google is your best friend. Maar ze wil m gewoon gratis.
Ik heb gezegd dat ze ook een afspraak kan maken in een winkel en zich kan laten adviseren. Zo vermoeiend!
Ja ik vind dit echt vreselijk dat je zo schaamteloos kan hengelen voor gratis autostoelen. Zeker gezien je het al bovengemiddeld goed hebt
Als je een gigantische witte jeep die benzine voor het leven slurpt kan betalen terwijl je midden in Amsterdam woont, moeten die stoeltjes ook geen probleem zijn lijkt me.
Ja bij nader inzien⌠Was die jeep ook geen spon?
Ja dat was Willemijn idd. Misschien Sanny ook wel maar die volg ik niet. Dus misschien heeft Wil hem dan toch echt zelf gekocht (dat we hem niet te zien krijgen) of de spondeal is niet gelukt
Of het komt nog aangezien ze nog deels met verlof is. Spanneeeend
De bellingaâs hebben dus een huis (zeg maar gerust villa) gekocht incl. Tennisbaan en binnenzwembad. wist dat familievloggen een lucratief baantje is maar holy shizzles.
Het kon bijna niet anders dan dat ze veel geld op de bank hadden, had niet het idee dat het in hun vorige huis lieten rollen.
Ben wel benieuwd, is het in de vlog te zien?
Dan maak ik een keer een uitzondering haha.
Yes in de vlog van vandaag te zien.
In een vlog van Martine had zij het over levering van de bakfietsen, ik vermoed dus wel een spon voor hun twee