Wat ik er ook zo ziek aan vind is als ze dan met familie ergens zijn, waar ook andere kinderen bij zijn, aaaal die kids met die kinderen op de foto willen. Het zijn echt beroemdheden. Zij kunnen echt niet ‘normaal’ vriendjes maken want al die kinderen willen meteen een handtekening enz. Hoe bizar is dat dan. Met wat voor grootheidswaanzin moet je dan opgroeien.
Is toch zielig. Die kinderen leiden geen normaal leven zoals hun leeftijdsgenootjes. Vond die vlog waarin Luan jarig was ook vreselijk. Hij kreeg bijna voor 1000 euro aan cadeaus. Hoe voelt dat voor kindjes die bijna niks krijgen op hun verjaardag omdat de ouders het geld er niet voor hebben. Het duurste wat ik ooit voor mijn verjaardag heb gehad was een nieuwe fiets. En dan zit die domme Fara een paar later voor de camera te janken.
Zo ga je toch niet fijn naar een pretpark oid. Je hebt geen privé moment voor jezelf.
Moet je de vlog waarin ze gaan verhuizen is gaan kijken. Hij was z’n spullen aan het inpakken en moeder fara kwam ff langs met de vlogcamera, je zag al dat hij er geen zin in had. Vervolgens komt er een kaart tevoorschijn die hij van zijn vriendinnetje van school heeft gehad en die moeder die er dan zo kinderachtig over gaat praten terwijl hij er duidelijk ongemakkelijk van werd. Zoveel medelijden met die kids🥺
“Hard werken en in jezelf geloven.”
Oh kijk ze hebben “je kinderen uitbuiten en jarenlang scheefwonen” verkeerd gespeld. Foutje, kan de beste overkomen!
Zitten tbh ook best veel dezelfde letters in 

Een lesje Nederlands zou ook niet verkeerd zijn. Alles altijd met hoofdletters schrijven. Officiel getekend!! Dat moet officieel zijn. Vreselijke mensen.
Ik moet steeds denken aan Guusje van Elise Joanne. Zeker als ze wat langer stil is hoop ik maar dat alles naar omstandigheden goed gaat. Lijkt me sowieso heel zwaar voor haar om je baby steeds achter te moeten laten in het ziekenhuis en daarnaast ook je huishouden met 2 kinderen draaiende te houden.
Ja vond het ook al erg stil op haar Instagram.
Ze had het er laatst over dat er wellicht een diagnose oid aan zat te komen, toch? Ik kan mij voorstellen dat je dat even ‘in je eigen bubbel’ wil verwerken.
Weet je wat ik niet begrijp dat deze mensen niet op de vingers worden getikt dat die kinderen zo vaak in beeld komen. Kinderen mogen toch maar een bepaald aantal keer per jaar in beeld komen. Of zijn de regels op YouTube anders? Ik vindt het niet kunnen je kinderen in beeld brengen. Maar ja alles voor de centjes waarschijnlijk.
Ja is toch vreselijk. En dan zegt Fara ook nog we filmen heus niet alles van de kinderen. Geloof er geen biet van.
Ja ik vind dit ook zo heftig. Ik vraag mij ook af wat voor complicaties er ook op zouden kunnen treden bij een gescheurde navelstreng… Wat verdrietig, ik wens voor ze dat ze Guusje gauw naar huis mogen nemen en ze een weg vinden om een gelukkig gezin van 5 te mogen zijn.
Zij oploaden elke dag toch? Het kan niet anders dat zij die camera continue vast heeft…
Maar ze zegt we filmen niet de gehele dag. Alleen maar als er leuke dingen gebeuren.
Whut… levenswijsheid van de Bellinga’s… brb even mn hersenen rebooten want 
Heel erg algemeen en NIET gebaseerd op hun dochter: zuurstoftekort, maar bijv. ook dat een kindje gewoon heel veel bloed kan verliezen omdat het, zolang het nog aan de moeder vast zit, bloed krijgt van de moeder. Wanneer dat dus scheurt, loopt zo’n klein lichaampje gewoon leeg als je niet snel bent. Dat klemmetje doen ze er niet voor niets op als de navelstreng na de geboorte wordt doorgeknipt. En naar aanleiding daarvan, zullen er ongetwijfeld onwijs veel ernstige complicaties kunnen optreden. Die ook weer heel wisselend kunnen zijn per kind. Dus dat zij daar nog geen antwoord hebben kunnen geven OF überhaupt willen geven, is heel logisch.
Eerst dat Almere logo, nu dit.
Wat een week hè…
Ik vind het zo bizar dat als je zo’n huis koopt je ook de inboedel over wil nemen (incl planten) dan voelt het toch nog weken alsof je in een vakantiehuis woont? Is toch totaal niet eigen. Zeker niet als je ziet waar ze vandaan komen (niks mis mee trouwens).
Maar allemachtig wat een huis zeg. Hoop voor ze dat ze hun kinderen nog lang mogen “gebruiken” op YouTube. Anders is de geldkraan snel dicht vrees ik
Ja echt alles namen ze over. Lijkt mij inderdaad ook echt niet eigen voelen.