Mommybloggerstopic #6

Nou alles… dat ook weer niet toch? Al die slaapkamers waren leeg…
En ik zou juist vet blij zijn van die planten, die had ik sowieso ook aangeschaft denk ik…
Of ze nu nieuw zijn of dat ze er al stonden.

Niet dat ik ze nu wil verdedigen hoor, maar voordat zo’n huge huis als je eigen gaat voelen dan ben je sowieso wel even verder.

Overigens bedankte ze wel in de vlog de “kijker” dat het door hun kwam dat ze hier nu konden wonen.

Ja das waar, volgens mij een paar kamers leeg maar zag ook ergens een kast die nog vol was met verkleedkleding en handdoeken ed.

1 like

Oh blehg, dit vind ik altijd zulke neerbuigende opmerkingen.

5 likes

“24 uur overleven in ons bellinga zwembad” vergeet die niet😉

3 likes

Daarna 24u op de tennisbaan

1 like

Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen voordat ik als Bellinga fan wordt bestempeld :joy:

Die hadden de oude bewoners laten hangen voor de meisjes omdat hun eigen dochters er te groot voor waren geworden.

3 likes

Inclusief papa bellinga in strakke speedo en mama bellinga huppelend in bikini?

5 likes

Ik dacht dat zij onlangs waren gescheiden of waren dat weer andere familievloggers?

Klopt hoor. En die kasten in de gang zien er uit als maatwerk. Dus wel soort logisch om die over te nemen. Is ook wel hemels hoeveel spul je daarin kwijt kunt.

Ik zou me er gewoon niet zo in thuis voelen. Blijven (voor mijn gevoel!) toch wel de meubels van een ander. En ik vind zo veel planten niet echt iets voor de bellingas. Maar hé super leuk voor ze en hopelijk zijn ze er gelukkig

Nee dat is koetlife!

Nou ben geblokt door elke bellinga pagina.
Vind die kindjes zo sneu, het is gewoon kinderarbeid.

4 likes

Als ik dit lees snap ik ook de haat tegen smileys beter

Hun lijst van geblokkeerde mensen is groter dan het aantal volgers die ze hebben🤣

2 likes

“So many dms people asking…”

Yeaahhhh right meid.

“Partner” 🥲

13 likes

Hahaha wedden dat Elise Boers straks ook een spon deal heeft met maxi cosi :joy:

5 likes

Aswelllllllllll jeetje zorg iig ff voor een correcte tekst als je liegt over je dm’s :joy:

2 likes

Ik vind het zo gek dat er voor YouTube nog geen regels zijn over het in beeld brengen van kinderen. Voor tv en film is daar vrij strenge regelgeving over. Zou mijn inziens voor YouTube inmiddels ook wel mogen

4 likes

Ja maar dan met auto stoeltjes :upside_down_face:.
Gokje

Edit: want ik zag dit op fb. Exact wat zij zocht toch?!

Edit edit: wat een eh bijzondere titel heeft m’n link haha

5 likes

Wat ik mij dan afvraag; waarom zijn influencers dan niet gewoon eerlijk en zeggen ze; ik heb nu een samenwerking met -merk- en dit is wat ik er van vind.

Of mailen zij / hun management niet gewoon naar merken en vragen ze om een samenwerking?

Want inmiddels weet iedereen dat “ ik kreeg zoveel vragen over…” en “ ik ben op zoek naar…”, gewoon BS is en het schooien om spondeals is.
Als ze eerlijk(er) zouden zijn over de producten die ze aanprijzen zou ik het ook veel serieuzer nemen als volger.
Waarom dat neppe…

8 likes

Whahaha ja precies dit zocht ze inderdaad… kan geen toeval zijn.

1 like