Mommybloggerstopic #6

Zij hebben ook wel vaak zelf grote uitgaven gedaan toch, denk dat zij dat ook wel zelf zouden betalen

Wat een sociale huurwoning was/is, toch?.. Absurd dat zij daar al die tijd gebruik van hebben kunnen en mogen maken.

3 likes

Het kan in Almere! (no joke)

6 likes

Ja klopt, maar omdat Willemijn het zo benadrukte op instagram leek het wel erg op een spon.

Nope in Raalte. (Vraag me niet waarom ik dit weet)

2 likes

echt een heel klein huis, heb er dichtbij gewoond haha! verbaasd me niks dat ze gaan verhuizen naar iets groters, heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat in die kleine hut deden met z’n alle

1 like

En hoe gaan ze die villa vullen, ik heb gekeken in de vlog dat ze er gaan kijken als het nog bewoond is.
Zij hebben nu 1 bank en een tafel ofzo haha.

1 like

Ik ben sowieso mega verbaasd
 zij betalen dit heus niet omdat ze zelf zo zo succesvol zijn, maar ik denk dat dit allemaal uit de opbrengsten van de kinderen is? Al die spullen met hun hoofdjes erop, die films, videos, muziek, gadgets, noem.maar.op.

Ik snap niks van die hele social media code icm kinderen

18 likes

De meubels hebben ze dus ook overgekocht en blijven er staan. Wel echt een vet huis😍 ben jaloers. (op het huis, niet op het feit dat ze hun dag en alles wat ze doen moeten vastleggen daarvoorđŸ€Ł)

2 likes

De shows, meet& greets, ze hebben een app (waar je een abonnement op kan kopen), magazine, eigen vriendenboek , merchandise en zo kan ik wel even doorgaanđŸ„”

2 likes

Ziekelijk, ben er geen 1 seconde jaloers op.

19 likes

Meen je
 bizar haha

1 like

Ik wou het net zeggen :joy:

Maar eerlijk, nobelhorst is best een mooie wijk :eyes:. Maar ik woon dan ook dicht tegen Almere aan haha

3 likes

Echt hé.
Ziekelijk is het juiste woord.

3 likes

Zou dat hele ‘advies vragen’ van Elise niet gewoon onderdeel zijn van de samenwerking? En dan komt eruit dat IEDEREEEEEN merk X aanraadde en kijk, ze heeft een toffe kortingscode :money_mouth_face:

3 likes

Oh een Raalte ja ?

Wat een lelijk logo/afbeelding :grimacing::see_no_evil:

2 likes

Ik heb net een groot deel van de vlog maar even gekeken, het intrigeert me op de een of andere manier. (Kon m niet afkijken want mijn kinderen willen het niet meer kijken, proud of them)
Maar ze vertelt dat ze al lang aan het zoeken zijn maar dat ze nooit iets vonden wat precies naar hun eens was.
Dus hadden ze het losgelaten en wilden ze een serre oid uitbouwen en nog iets

Dat ze ook gewoon “prima zaten waar ze nu zitten”
Toen kreeg ik wel een error
 er zit zo’n groot gat tussen dit huis en hun oude huis?

Ik kan alleen niet terughalen dat ze vertellen of laten zien dat het een tennisbaan en zwembad heeft? Of ken jij het huis @Mar87

4 likes

Ja dat is de samenwerking al!! Deze vorm zie je zoooveel nu haha

Yay de post die je wist dat zou komen

17 likes