Mommybloggerstopic #6

Sommige bedrijven willen niet dat het genoemd wordt als een ‘samenwerking’.

2 likes

Parsnip

13 likes

Haar kind staat niet op de foto, dus dat is ook wat waard denk ik dan maar

5 likes

Dat dan weer wel idd

Geen mommyblogger maar even inhakend hierop, Sophie Milzink postte gisteren dit en toen dacht ik echt yeah gurl I lof it zo eerlijk hahahaha

13 likes

Jemig bijna een miljoen euro voor dat huis.

Het is ook opgepikt door de Sten.tor

https://www.destentor.nl/regio/zwols-vloggezin-bellinga-verhuisd-naar-duurste-huis-van-raalte~a3caf35f/

Vind dit huis ook totaal niet bij ze passen :sweat_smile:

1 like

Annemerel vindt de airbag sticker op de maxicosi lelijk en vraagt of die weg kan? Ben ik de enige die het bijzonder vind als je je druk maakt om dat soort dingen?

18 likes

Alles is blijkbaar mogelijk als je over de rug van je kids je centen verdient. En ook echt oPstakel. Wat een lui. Sneu voor die kids.

1 like

Oh mijn god zitten deze mensen nou echt te dwepen met het waarmaken van hun dromen en een inspiratie zijn voor anderen???

Dus als ik het goed begrijp hebben ze totaan het moment dat ze even een miljoen neertelden voor dit grijze woonblok een sociale huurwoning bezet gehouden. Lol scheefwonen tot een nieuw niveau getild en damn proud :thumbsup:

Echt diep diep triest dat “familievloggen” gewoon mag. Arme kinderen.

13 likes

Ik vond dat ding ook kei lelijk en heb geprobeerd om het er af te halen, wat niet lukte zonder de bekleding kapot te maken.

6 likes

Misschien een gebrek aan creativiteit, het vermogen om een andere manier om het te brengen te verzinnen. Of desinteresse en helemaal geen zin hebben om daar denkwerk in te steken totdat het echt niet anders kan.

1 like

En dan zit je op een industrieterrein. Ik had het huis zelf ook al gevonden🤣

4 likes

Ik maak me tegenwoordig druk om de meest triviale dingen, je moet wat als je al maanden thuis zit door een p4ndmi3.

2 likes

Ooh dan moet ik echt hieraan denken:

4 likes

Ik heb gehoord dat dit niet echt was, dat met die orbeez is in scene gezet voor TikTok.

1 like

Het gezin dat groot werd door “gewoon” te blijven. Ik vind ze niet meer zo gewoon hoor. Hebben ook dollartekens in hun ogen. Ze hadden ook naar een normale eengezinswoning kunnen gaan.

8 likes

Er zitten echt zoveel stappen tussen deze villa en hun oude huur rijtjeswoning…

2 likes

Nou precies. Je hebt ook hele mooie vrijstaande woningen voor grote gezinnen. Toch wel iets van wij hebben dollartekens in onze ogen. En moet je zien wat wij kunnen doen.

1 like

Maar voor wie hadden ze die tussenstap moeten maken dan? Voor ons? :thinking:
Ik vind hoe ze hun kinderen uitbuiten ook bizar. Maar waarom zou je een kleiner huis nemen voor de goegemeente?

45 likes

Ik vind het vooral verontrustend dat bekenden ‘omg wat zijn jullie inspirerend!!’ onder die post hebben achter gelaten :zipper_mouth_face:

6 likes