Mommybloggerstopic #6

Dat is dan weer in de volgende vlog te zien en daarvoor moet je hun app downloaden en een abonnement kopen zodat je de vlog van morgen een dag eerder kan zien. ( heb ik overigens niet maar een vriendin van me wel voor haar kids😩) en daar geven ze een tour door het huis en de tuin.

4 likes

Ah, nou ik wacht wel een dag :expressionless:

Volgens mij hebben wil en tien beide een elektrische bakfiets gekocht. #nospon

1 like

Of gewoon luiheid.

Ik heb door mn week ook veel volgers en vorige keer toen ik wat nodig had gooide ik er ook zo’n vragen sticker uit. Scheelt gewoon tijd als je zelf niet allerlei review videos en shit moet zoeken.
Je pakt de beste tips eruit en daar kijk je naar en je bent klaar. Fantastisch toch :tipping_hand_woman:t3:

Wat is DIT voor een affreus verschijnsel, vertel me alsjeblieft dat je het voor de grap zelf bedacht hebt?

5 likes

Ik heb lang gedacht dat dit een QR code was

1 like

Ik was ook helemaal verbaasd over dat huis, het is zo absurd groot. Dan raak je toch ook je kinderen kwijt??

Kwam net ook deze parel tegen, wtf zeg. Die kinderen ook, vind dit echt wel te ver gaan met kinderen in vlogs.

6 likes

Zelfs al zou je gratis autostoeltjes willen, mail gewoon ff zelf met Maxicosi en Cybex dat je ze graag wil promoten in ruil voor gratis stoeltjes :woman_shrugging:

2 likes

Ik kan echt amper lezen wat er staat maar het zal wel Almere moeten voorstellen?

2 likes

Gehehe nee dit is echt.

Ook beschikbaar in rood wit of groen!
Is allemaal geen probleem in Almere - daar kan het gewoon! :upside_down_face:

image

@DonnieDarko ja ik heb hier ook lang naar gekeken. Veelal op het station.
En je ziet in het wit de letters: a-M-r en in de “achtetgrond” de L-e-e :upside_down_face:

24 likes

Ik geef dit een like maar het kost me moeite.

10 likes

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :joy:

7 likes

Betaalbaar wonen:

2 likes

Ook niet meer helaas

Al was het betaalbaar

1 like

Dat houterige bewegen ook… Ik vraag me echt af hoe die kinderen hier over 10 jaar op terugkijken

3 likes

Maar wow wat een huis :sweat_smile:
Het scheelt dat de huizenmarkt in hun omgeving wel wat betaalbaarder is (woon zelf in de buurt) maar dit kost sowieso wel behoorlijk wat.

Dat ze een binnenzwembad hebben houden ze dus “geheim”. (Voor de views en een mooie thumbnail) maar in de ene vleugel is het slaapgedeelte en in de andere een binnenzwembad met sauna en ander sanitair.

Het huis staat trouwens niet op een mooie locatie. Daarom is het misschien enigszins betaalbaar :rofl:

2 likes

Ik zit te twijfelen of ik die vlog ga kijken. Ben zo nieuwsgierig maar wil eigenlijk dat ze geen cent aan me verdienen.

13 likes