Sorry ik vindt ze niet inspirerend.
Ja dat is natuurlijk ook zo, heb je gelijk in hoor. Ik vind het gewoon stom. Zoals Gio, die heeft ook een dik huis gekocht las ik laatst ergens, ken die hele knul verder niet hoor, maar helemaal prima. Maar hier zijn kinderen in het spel.
Tja, dat had ik een paar dagen terug zelf al uitgevogeld dankzij hun lieve trouwe fans die bewust of onbewust wat info achterlieten in de reacties op IG en toen had ik 't ook zo gevonden. En ze maken zelf ook foto’s van voor het huis enz.
Hoezo stom? Als ik miljoenen zou verdienen met YouTube op m’n 22e had ik ook zo’n dik huis gekocht hoor.
Huh? Ik heb 't over de Bellinga’s hè. Gio vind ik een ander verhaal, zeg ik toch juist? 
Het is stom om geld te verdienen met het uitbuiten van je kinderen.
Het is niet stom om een duur huis te kopen als je in staat bent dat huis te betalen.
Ah oké! Uit je verhaal maakte ik op dat je dat ook stom vond🙌 Verkeerd begrepen dan.
Jep, en we weten allemaal hoe dat bij de Bellinga’s zit toch?
Ik ken die hele gast niet. Maar das dan nog een gevalletje waarvoor hard regelgeving nodig is! Benieuwd wanneer dit eens wordt opgepakt in Den Haag.
Benieuwd hoelang ze nog in dat huis wonen wanneer er een wet voor komt😌
Oef ja. Benieuwd ook naar de prijs waarvoor ze het gekocht hebben en hoeveel hypotheek er op zit.
De prijs staat in dat artikel, vind ik nog wel meevallen maar best logisch gezien de ligging. Op een industrieterrein.
Een aantal jaren geleden ging Daniël Bellinga ook om met die Robert-Jan Mastenbroek die wilde ook rijk worden over de ruggen van anderen. En ik denk dat familie Bellinga ook zo gaat worden. Het is toch ook niet normaal dat je een kind van 8 jaar gaat uitleggen wat belastingen zijn. Een kind van 8 moet een kind van 8 blijven.
Mascha kijkt nooit meer hetzelfde naar water sinds ze ooit in de Ardennen is geweest
(Spon met Spa, so far for duurzaamheid)
Hebben jullie trouwens al gezien dat Annic ten Duis al haar videos op YouTube heeft veranderd van openbaar naar privé. Een aantal staan er nog op omdat dat samenwerkingen zijn met anderen. Ik denk dat we nooit meer wat van haar gaan horen. Ze zou net als Marco Borsato met de billen bloot moeten. Vindt ik tenminste.
Ik vind het echt zo walgelijk dat ze kennelijk zo lang in een sociale huurwoning zijn blijven wonen gewoon om de bankrekening te spekken. Dat je wil sparen om een groter huis te kopen - prima. Maar net zo lang tot je een huis van een miljoen (!!) euro kunt kopen?! En ook nog eens dat geld verdienen over de rug van je kinderen en mensen die sociale huur echt nodig hebben vind ik echt bijzonder laag.
Doet me denken aan Serena Verspon die ook 5 jaar te lang in de sociale huur bleef wonen, echt schaamteloos.
Hahaha ja en oh kut ik zie dat ze in het Beautyblogtopic al aan het ranten waren hierover, in welk topic hoort ze nou thuis help
Nee, niet voor ons als kijkers. Ik volg ze niet. Het gaat me erom dat ze altijd zeiden we willen dat normale gezin zijn. Maar door zo’n duur huis aan te schaffen vindt ik ze niet meer normaal. Een normaal gezin dat in een vrijstaande woning woont, je mag heus wel laten zien dat je geld verdient met YouTube. Waarom nu weer in zo’n miljoenenvilla met zwembad en tennisbaan. Waarom moet het er zo dik boven op liggen. Dat je zoveel geld verdient over de ruggen van je kinderen. Daniël zei altijd dat hij de familie man wilde zijn. Hij raakt zo wel z’n geloofwaardigheid kwijt.
Precies dit vind ik ook. Ben ook benieuwd of dit zomaar kan of mag? Zijn er geen voorwaarden om een sociale huurwoning te mogen (blijven) bewonen? Of moet je alleen bij intrek voldoen aan bepaalde eisen en wordt er daarna niet meer naar omgekeken? Wat mij betreft mogen ze een flinke naheffing krijgen voor het onnodig bezet houden van… en laat er alsjeblieft snel een wet komen waarin kinderen maximaal 1x per twee weken (liever twee jaar) in betaald beeld mogen voorkomen. Eens zien hoe ze dan hun dromen gaan najagen en realiseren. 
Ik moet zeggen (ff buiten dat ze aan hun kinderen verdienen) dat ze wel hebben gezegd dat ze oud willen worden in dit huis. Dat heeft wel meegespeeld in de keuze qua huis. En als ze eerst in een vrijstaand huis gingen wonen om vervolgens hier te wonen hadden ze er ook kritiek op gekregen.