Mommybloggerstopic #6

Vind het huis wel tof maar het interieur wat ze overnemen heel standaard en niet bijzonder. Had verwacht dat het interieur unieker zou zijn.

Vind de badkamer en keuken heel saai, vind het altijd jammer als ze bij luxere huizen daar niet in uitpakken

1 like

:confounded::confounded::confounded::confounded:

Niet eens vermelden dat als niemand naar hun vlogs keek, hun tientallen dingetjes kochten etc. Ze dit huis helemaal niet hadden kunnen kopen.

14 likes

Ze hadden er bij moeten zetten dat de enige reden dat ze dit huis kunnen kopen is omdat ze hun kinderen uitbuiten op het internet.

55 likes

Gewoon alles aan dit bericht is vreselijk, waarom zijn die mensen zo populair?

14 likes

Ik vind altijd dat zodra de camera aan gaat die kinderen ook aangaan. Die Luan praat zo nep. En doet net of hij al volwassen is.

6 likes

Opstakels

24 likes

Dit lijkt me dus echt ziek. Dat je thuis, waar je je veilig en comfortabel moet voelen op elk moment van de dag, dus telkens “op je hoede moet zijn” of er niet ergens een camera aan staat waarvoor je “leuk” moet doen. Walgelijk

15 likes

Mee eens vind het verschrikkelijk dat de kinderen hun act moeten opvoeren om geld te verdienen.
Deze kinderen groeien nooit als normale kinderen op. Altijd maar in de spotlights. En waarom word hun geen halt toegeroepen ivm kinderen die “werken”.

1 like

Wat nog erger is is dat je soms ziet dat hij er helemaal klaar mee is en zijn moeder dan doodleuk zit te filmen😓 echt super triest. die jongen kan er zelf ook niks aan doen, zo is hij opgegroeid.

2 likes

Wat ik er ook zo ziek aan vind is als ze dan met familie ergens zijn, waar ook andere kinderen bij zijn, aaaal die kids met die kinderen op de foto willen. Het zijn echt beroemdheden. Zij kunnen echt niet ‘normaal’ vriendjes maken want al die kinderen willen meteen een handtekening enz. Hoe bizar is dat dan. Met wat voor grootheidswaanzin moet je dan opgroeien.

21 likes

Is toch zielig. Die kinderen leiden geen normaal leven zoals hun leeftijdsgenootjes. Vond die vlog waarin Luan jarig was ook vreselijk. Hij kreeg bijna voor 1000 euro aan cadeaus. Hoe voelt dat voor kindjes die bijna niks krijgen op hun verjaardag omdat de ouders het geld er niet voor hebben. Het duurste wat ik ooit voor mijn verjaardag heb gehad was een nieuwe fiets. En dan zit die domme Fara een paar later voor de camera te janken.

6 likes

Zo ga je toch niet fijn naar een pretpark oid. Je hebt geen privé moment voor jezelf.

2 likes

Moet je de vlog waarin ze gaan verhuizen is gaan kijken. Hij was z’n spullen aan het inpakken en moeder fara kwam ff langs met de vlogcamera, je zag al dat hij er geen zin in had. Vervolgens komt er een kaart tevoorschijn die hij van zijn vriendinnetje van school heeft gehad en die moeder die er dan zo kinderachtig over gaat praten terwijl hij er duidelijk ongemakkelijk van werd. Zoveel medelijden met die kidsđŸ„ș

2 likes

“Hard werken en in jezelf geloven.”

Oh kijk ze hebben “je kinderen uitbuiten en jarenlang scheefwonen” verkeerd gespeld. Foutje, kan de beste overkomen!

45 likes

Zitten tbh ook best veel dezelfde letters in :stuck_out_tongue_winking_eye::eyes:

1 like

Een lesje Nederlands zou ook niet verkeerd zijn. Alles altijd met hoofdletters schrijven. Officiel getekend!! Dat moet officieel zijn. Vreselijke mensen.

3 likes

Ik moet steeds denken aan Guusje van Elise Joanne. Zeker als ze wat langer stil is hoop ik maar dat alles naar omstandigheden goed gaat. Lijkt me sowieso heel zwaar voor haar om je baby steeds achter te moeten laten in het ziekenhuis en daarnaast ook je huishouden met 2 kinderen draaiende te houden.

13 likes

Ja vond het ook al erg stil op haar Instagram.

Ze had het er laatst over dat er wellicht een diagnose oid aan zat te komen, toch? Ik kan mij voorstellen dat je dat even ‘in je eigen bubbel’ wil verwerken.

1 like

Weet je wat ik niet begrijp dat deze mensen niet op de vingers worden getikt dat die kinderen zo vaak in beeld komen. Kinderen mogen toch maar een bepaald aantal keer per jaar in beeld komen. Of zijn de regels op YouTube anders? Ik vindt het niet kunnen je kinderen in beeld brengen. Maar ja alles voor de centjes waarschijnlijk.

10 likes