Ja is toch vreselijk. En dan zegt Fara ook nog we filmen heus niet alles van de kinderen. Geloof er geen biet van.
Ja ik vind dit ook zo heftig. Ik vraag mij ook af wat voor complicaties er ook op zouden kunnen treden bij een gescheurde navelstreng⦠Wat verdrietig, ik wens voor ze dat ze Guusje gauw naar huis mogen nemen en ze een weg vinden om een gelukkig gezin van 5 te mogen zijn.
Zij oploaden elke dag toch? Het kan niet anders dat zij die camera continue vast heeftā¦
Maar ze zegt we filmen niet de gehele dag. Alleen maar als er leuke dingen gebeuren.
Whut⦠levenswijsheid van de Bellingaās⦠brb even mn hersenen rebooten want
Heel erg algemeen en NIET gebaseerd op hun dochter: zuurstoftekort, maar bijv. ook dat een kindje gewoon heel veel bloed kan verliezen omdat het, zolang het nog aan de moeder vast zit, bloed krijgt van de moeder. Wanneer dat dus scheurt, loopt zoān klein lichaampje gewoon leeg als je niet snel bent. Dat klemmetje doen ze er niet voor niets op als de navelstreng na de geboorte wordt doorgeknipt. En naar aanleiding daarvan, zullen er ongetwijfeld onwijs veel ernstige complicaties kunnen optreden. Die ook weer heel wisselend kunnen zijn per kind. Dus dat zij daar nog geen antwoord hebben kunnen geven OF überhaupt willen geven, is heel logisch.
Eerst dat Almere logo, nu dit.
Wat een week hĆØā¦
Ik vind het zo bizar dat als je zoān huis koopt je ook de inboedel over wil nemen (incl planten) dan voelt het toch nog weken alsof je in een vakantiehuis woont? Is toch totaal niet eigen. Zeker niet als je ziet waar ze vandaan komen (niks mis mee trouwens).
Maar allemachtig wat een huis zeg. Hoop voor ze dat ze hun kinderen nog lang mogen āgebruikenā op YouTube. Anders is de geldkraan snel dicht vrees ik
Ja echt alles namen ze over. Lijkt mij inderdaad ook echt niet eigen voelen.
Nou alles⦠dat ook weer niet toch? Al die slaapkamers waren leegā¦
En ik zou juist vet blij zijn van die planten, die had ik sowieso ook aangeschaft denk ikā¦
Of ze nu nieuw zijn of dat ze er al stonden.
Niet dat ik ze nu wil verdedigen hoor, maar voordat zoān huge huis als je eigen gaat voelen dan ben je sowieso wel even verder.
Overigens bedankte ze wel in de vlog de ākijkerā dat het door hun kwam dat ze hier nu konden wonen.
Ja das waar, volgens mij een paar kamers leeg maar zag ook ergens een kast die nog vol was met verkleedkleding en handdoeken ed.
Oh blehg, dit vind ik altijd zulke neerbuigende opmerkingen.
ā24 uur overleven in ons bellinga zwembadā vergeet die nietš
Daarna 24u op de tennisbaan
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen voordat ik als Bellinga fan wordt bestempeld
Die hadden de oude bewoners laten hangen voor de meisjes omdat hun eigen dochters er te groot voor waren geworden.
Inclusief papa bellinga in strakke speedo en mama bellinga huppelend in bikini?
Ik dacht dat zij onlangs waren gescheiden of waren dat weer andere familievloggers?
Klopt hoor. En die kasten in de gang zien er uit als maatwerk. Dus wel soort logisch om die over te nemen. Is ook wel hemels hoeveel spul je daarin kwijt kunt.
Ik zou me er gewoon niet zo in thuis voelen. Blijven (voor mijn gevoel!) toch wel de meubels van een ander. En ik vind zo veel planten niet echt iets voor de bellingas. Maar hƩ super leuk voor ze en hopelijk zijn ze er gelukkig
Nee dat is koetlife!
Nou ben geblokt door elke bellinga pagina.
Vind die kindjes zo sneu, het is gewoon kinderarbeid.