Als ik dit lees snap ik ook de haat tegen smileys beter
Hun lijst van geblokkeerde mensen is groter dan het aantal volgers die ze hebbenđ€Ł
Hahaha wedden dat Elise Boers straks ook een spon deal heeft met maxi cosi
Aswelllllllllll jeetje zorg iig ff voor een correcte tekst als je liegt over je dmâs
Ik vind het zo gek dat er voor YouTube nog geen regels zijn over het in beeld brengen van kinderen. Voor tv en film is daar vrij strenge regelgeving over. Zou mijn inziens voor YouTube inmiddels ook wel mogen
Ja maar dan met auto stoeltjes .
Gokje
Edit: want ik zag dit op fb. Exact wat zij zocht toch?!
Edit edit: wat een eh bijzondere titel heeft mân link haha
Wat ik mij dan afvraag; waarom zijn influencers dan niet gewoon eerlijk en zeggen ze; ik heb nu een samenwerking met -merk- en dit is wat ik er van vind.
Of mailen zij / hun management niet gewoon naar merken en vragen ze om een samenwerking?
Want inmiddels weet iedereen dat â ik kreeg zoveel vragen overâŠâ en â ik ben op zoek naarâŠâ, gewoon BS is en het schooien om spondeals is.
Als ze eerlijk(er) zouden zijn over de producten die ze aanprijzen zou ik het ook veel serieuzer nemen als volger.
Waarom dat neppeâŠ
Whahaha ja precies dit zocht ze inderdaad⊠kan geen toeval zijn.
Sommige bedrijven willen niet dat het genoemd wordt als een âsamenwerkingâ.
Parsnip
Haar kind staat niet op de foto, dus dat is ook wat waard denk ik dan maar
Dat dan weer wel idd
Geen mommyblogger maar even inhakend hierop, Sophie Milzink postte gisteren dit en toen dacht ik echt yeah gurl I lof it zo eerlijk hahahaha
Jemig bijna een miljoen euro voor dat huis.
Het is ook opgepikt door de Sten.tor
Vind dit huis ook totaal niet bij ze passen
Annemerel vindt de airbag sticker op de maxicosi lelijk en vraagt of die weg kan? Ben ik de enige die het bijzonder vind als je je druk maakt om dat soort dingen?
Alles is blijkbaar mogelijk als je over de rug van je kids je centen verdient. En ook echt oPstakel. Wat een lui. Sneu voor die kids.
Oh mijn god zitten deze mensen nou echt te dwepen met het waarmaken van hun dromen en een inspiratie zijn voor anderen???
Dus als ik het goed begrijp hebben ze totaan het moment dat ze even een miljoen neertelden voor dit grijze woonblok een sociale huurwoning bezet gehouden. Lol scheefwonen tot een nieuw niveau getild en damn proud
Echt diep diep triest dat âfamilievloggenâ gewoon mag. Arme kinderen.
Ik vond dat ding ook kei lelijk en heb geprobeerd om het er af te halen, wat niet lukte zonder de bekleding kapot te maken.
Misschien een gebrek aan creativiteit, het vermogen om een andere manier om het te brengen te verzinnen. Of desinteresse en helemaal geen zin hebben om daar denkwerk in te steken totdat het echt niet anders kan.