Mommybloggerstopic #6

En dan zit je op een industrieterrein. Ik had het huis zelf ook al gevonden🤣

4 likes

Ik maak me tegenwoordig druk om de meest triviale dingen, je moet wat als je al maanden thuis zit door een p4ndmi3.

2 likes

Ooh dan moet ik echt hieraan denken:

4 likes

Ik heb gehoord dat dit niet echt was, dat met die orbeez is in scene gezet voor TikTok.

1 like

Het gezin dat groot werd door ā€œgewoonā€ te blijven. Ik vind ze niet meer zo gewoon hoor. Hebben ook dollartekens in hun ogen. Ze hadden ook naar een normale eengezinswoning kunnen gaan.

8 likes

Er zitten echt zoveel stappen tussen deze villa en hun oude huur rijtjeswoning…

2 likes

Nou precies. Je hebt ook hele mooie vrijstaande woningen voor grote gezinnen. Toch wel iets van wij hebben dollartekens in onze ogen. En moet je zien wat wij kunnen doen.

1 like

Maar voor wie hadden ze die tussenstap moeten maken dan? Voor ons? :thinking:
Ik vind hoe ze hun kinderen uitbuiten ook bizar. Maar waarom zou je een kleiner huis nemen voor de goegemeente?

45 likes

Ik vind het vooral verontrustend dat bekenden ā€˜omg wat zijn jullie inspirerend!!’ onder die post hebben achter gelaten :zipper_mouth_face:

6 likes

Sorry ik vindt ze niet inspirerend.

Ja dat is natuurlijk ook zo, heb je gelijk in hoor. Ik vind het gewoon stom. Zoals Gio, die heeft ook een dik huis gekocht las ik laatst ergens, ken die hele knul verder niet hoor, maar helemaal prima. Maar hier zijn kinderen in het spel.

3 likes

Tja, dat had ik een paar dagen terug zelf al uitgevogeld dankzij hun lieve trouwe fans die bewust of onbewust wat info achterlieten in de reacties op IG en toen had ik 't ook zo gevonden. En ze maken zelf ook foto’s van voor het huis enz.

Hoezo stom? Als ik miljoenen zou verdienen met YouTube op m’n 22e had ik ook zo’n dik huis gekocht hoor.

Huh? Ik heb 't over de Bellinga’s hĆØ. Gio vind ik een ander verhaal, zeg ik toch juist? :slight_smile:

Het is stom om geld te verdienen met het uitbuiten van je kinderen.

Het is niet stom om een duur huis te kopen als je in staat bent dat huis te betalen.

7 likes

Ah okĆ©! Uit je verhaal maakte ik op dat je dat ook stom vondšŸ™Œ Verkeerd begrepen dan.

1 like

Jep, en we weten allemaal hoe dat bij de Bellinga’s zit toch?

Ik ken die hele gast niet. Maar das dan nog een gevalletje waarvoor hard regelgeving nodig is! Benieuwd wanneer dit eens wordt opgepakt in Den Haag.

3 likes

Benieuwd hoelang ze nog in dat huis wonen wanneer er een wet voor komt😌

3 likes

Oef ja. Benieuwd ook naar de prijs waarvoor ze het gekocht hebben en hoeveel hypotheek er op zit.