Jolie lot? Wel gesponsorde babyspullen maar wel ook de minder leuke dingen laten zien.
Yup
Wouter van Elise gaat ook iets âte geksâ doen. Ik denk een eigen vlog, wat jullie?
Kan die Wouter niet helemaal gecancelt worden? wat een kwal die vent. Ga weg.
âBikini praatâ
Sorry taalnazi hier maar ik zie dan echt een pratende bikini voor me.
Ik hoop het. Maar dan wil ik ook dat hij minder in de vlog van Elise zit.
Al vind ik het de laatste weken precies beter meevallen dan vroeger.
Vandaag vond ik hem 1 keer irritant toen hij nadeed hoe erg ze lagen te lijden met de buikgriep, maar toen werd het toch een beetje grappig omdat Luca dat begon na te doen.
Ik onderbreek even het kijken van de vlog van Elise waar ze twijfelt over welke beugel.
Ik heb ooit uit verveling oude vlogs terug gekeken en daar heeft ze al eens een Invisalign beugel gehad 

Hoe nep is ditâŚ
Zal ze ze hebben gedelete?
Edit: nee gewoon nog te vindenâŚ
En dit inderdaad.
Zo hoog in hun bolâŚ
En waar ging het over, 1 avond, de dag erna steen ze alweer Mexicaans.
Ja dit wilde ik ook komen posten! Ze heeft toen al een samenwerking met in.visaligne gehad en vervolgens nooit die beugel gedragen⌠Zou ze de samenwerking nu weer doorzetten?
Haha ja echt te erg. En dan ook âwe moeten echt bedenken wat we gaan doen. Nemen we een nanny of iets anders.â Echt wtf gastâŚ
Oh dat zou ik wel echt sneu vinden 
Ik heb laatst ook al een Invisalign dinges voorbij zien komen op insta bij een andere blogger/vlogger?
Die twijfelde over doorzichtige slotjes of zoân bitje 
Ja echt hè, 2 keer ziek en dan gelijk je kinderen van de crèche halen. Lijkt mij nogal overdreven. Maar neem lekker een nanny, bouwen ze geen weerstand op en zijn ze straks continu ziek als ze naar de basisschool gaan.
Er is een beugeltopic en daar wordt dit ook wel eens besproken. Wij veel mensen zijn ook bezig met invisalign op dit moment. Soms moeten er tanden getrokken worden bij slotjes en is dat niet nodig bij invisalign. Als ze dit lezen en me willen sponsoren, wees welkom! PB me please, het is zo duur.
Aha. Dan gaan ze natuurlijk beiden voor Invisalign om dan alle voordelen op te noemen tov slotjes. Nu alvast benoemen zodat iedereen gaat kijken wat het is⌠clever hoor.
Nadat een ouder op werk op ooit tegen me zei dat ik het zijn probleem maakte dat zijn kind ziek was, verbaasd niks me meer.
En wat ik dan altijd denk, fijn dat jij het kut vindt, maar bedenk je even hoe het voor je kind is om ziek te zijn op de creche waar het druk is en je niet de aandacht kan krijgen die je nodig hebt en verdiend als je ziek bent.
Dit is geen aanval naar jou, maar richting Wouter
Nog geen nieuwe post van Elise Joanne, hoop echt dat het goed gaat met ze. Vind het heel begrijpelijk dat ze, om welke reden dan ook, een break neemt van instagram. Toch gek hoe je kan meeleven met iemand die je alleen van instagram kent.
Het gaat hierbij voornamelijk om zichzelf.
Zodat ze niet a la minute hun zieke kindje op hoeven te halen en ze zelf fijn door konden gaan met hun belangrijke werkzaamheden
Precies hetzelfde in de stories van Elise! âik twijfel, wat raden jullie aan?!â en dan een poll erbijâŚ
Ik zou echt willen dat ik de creativiteit en energie van Lot Keckeis had met die verjaardagen van haar kids en man.
Autoâs voor een dagje huren om vrienden en familie mee te bezoeken inclusief meebrengen ( en heel overkomen van) zelfgemaakte fantastische cupcakes en een complete voorbereiding. De leukste versieringen in huis en wederom zelfgemaakte prachtig versierde taart. En dat alles in al-tijd een witte blouse die nooĂt vies lijkt te worden.
Ik daarentegen ben voor 10.00 uur al 4 keer omgekleed door eigen toedoen.
Aan de andere kant mag ik niet klagen want mijn kinderen lusten louter en alleen dr. Oetker kwarktaart uit een pakje zĂłnder iets erop. De meest luxe taarten zijn ze al eens voorgeschoteld maar neen zij willen kwarktaart.
Het is daarom meer het idee van, was ik maar zo een moeder die van die fantastische verjaardagen organiseerde in een smetteloze witte blouse