De prijs staat in dat artikel, vind ik nog wel meevallen maar best logisch gezien de ligging. Op een industrieterrein.
Een aantal jaren geleden ging Daniël Bellinga ook om met die Robert-Jan Mastenbroek die wilde ook rijk worden over de ruggen van anderen. En ik denk dat familie Bellinga ook zo gaat worden. Het is toch ook niet normaal dat je een kind van 8 jaar gaat uitleggen wat belastingen zijn. Een kind van 8 moet een kind van 8 blijven.
Mascha kijkt nooit meer hetzelfde naar water sinds ze ooit in de Ardennen is geweest
(Spon met Spa, so far for duurzaamheid)
Hebben jullie trouwens al gezien dat Annic ten Duis al haar videos op YouTube heeft veranderd van openbaar naar privé. Een aantal staan er nog op omdat dat samenwerkingen zijn met anderen. Ik denk dat we nooit meer wat van haar gaan horen. Ze zou net als Marco Borsato met de billen bloot moeten. Vindt ik tenminste.
Ik vind het echt zo walgelijk dat ze kennelijk zo lang in een sociale huurwoning zijn blijven wonen gewoon om de bankrekening te spekken. Dat je wil sparen om een groter huis te kopen - prima. Maar net zo lang tot je een huis van een miljoen (!!) euro kunt kopen?! En ook nog eens dat geld verdienen over de rug van je kinderen en mensen die sociale huur echt nodig hebben vind ik echt bijzonder laag.
Doet me denken aan Serena Verspon die ook 5 jaar te lang in de sociale huur bleef wonen, echt schaamteloos.
Hahaha ja en oh kut ik zie dat ze in het Beautyblogtopic al aan het ranten waren hierover, in welk topic hoort ze nou thuis help
Nee, niet voor ons als kijkers. Ik volg ze niet. Het gaat me erom dat ze altijd zeiden we willen dat normale gezin zijn. Maar door zoân duur huis aan te schaffen vindt ik ze niet meer normaal. Een normaal gezin dat in een vrijstaande woning woont, je mag heus wel laten zien dat je geld verdient met YouTube. Waarom nu weer in zoân miljoenenvilla met zwembad en tennisbaan. Waarom moet het er zo dik boven op liggen. Dat je zoveel geld verdient over de ruggen van je kinderen. DaniĂ«l zei altijd dat hij de familie man wilde zijn. Hij raakt zo wel zân geloofwaardigheid kwijt.
Precies dit vind ik ook. Ben ook benieuwd of dit zomaar kan of mag? Zijn er geen voorwaarden om een sociale huurwoning te mogen (blijven) bewonen? Of moet je alleen bij intrek voldoen aan bepaalde eisen en wordt er daarna niet meer naar omgekeken? Wat mij betreft mogen ze een flinke naheffing krijgen voor het onnodig bezet houden van⊠en laat er alsjeblieft snel een wet komen waarin kinderen maximaal 1x per twee weken (liever twee jaar) in betaald beeld mogen voorkomen. Eens zien hoe ze dan hun dromen gaan najagen en realiseren.
Ik moet zeggen (ff buiten dat ze aan hun kinderen verdienen) dat ze wel hebben gezegd dat ze oud willen worden in dit huis. Dat heeft wel meegespeeld in de keuze qua huis. En als ze eerst in een vrijstaand huis gingen wonen om vervolgens hier te wonen hadden ze er ook kritiek op gekregen.
Volgens mij staat âgewoonâ daarom zowel in mijn reactie als in het artikel meermaals tussen haakjes ik vind het verschrikkelijk. Mn man is online wat aan het zoeken naar bevallingsverhalen om zich voor te bereiden op de geboorte van onze eerste en kwam ook op één van hun videoâs terecht. Heb direct duidelijk gemaakt dan onze kinderen nĂet die videoâs gaan bekijken. Brrrrrr.
@Hedwig je bericht is verwijderd. Zoals al vaker gezegd posten we geen hints waar adressen van influencers te vinden zijn.
@iedereen Lijkt me goed om het gesprek over adressen verder te laten voor wat het is. Draagt niks bij aan de conversatie en je krijgt echt geen sticker omdat jij wel zo vindingrijk was om het te vinden en hier te melden.
Ah excuses. Ik heb het artikel niet gelinkt, dus die moet dan ook nog even weg denk ik.
Ik ben vooral benieuwd hoe ze hun hypotheek gaan betalen als ze niet meer hun kinderen kunnen uitbuiten op YouTube (want die bubbel gaat vroeg of laat gewoon barsten). Wat voor werk zouden ze dan gaan doen?
Er zit een gigantisch verschil tussen een sociale huurwoning en een huis van een miljoen⊠En ja, ik vind dat daar strenger op gecontroleerd mag worden en er dan wel degelijk financiële gevolgen mogen zijn. Als zij al pak 'm beet vijf jaar lang ruim boven modaal verdienen (hou ik even alle spon achterwege) en al die tijd gebruik maken van een sociale huurwoning dan klopt er wat mij betreft echt iets niet in het huidige systeem hoor. Het is nou niet dat er geen tekort is aan sociale huurwoningen toch?
Een biografie schrijven, doen die oud presidenten ook allemaal. En influencers natuurlijk ook đ„Č
Het huis is duur maar ik denk dat veel YouTubes wel in deze prijsklasse een huis hebben.
Het verschil is een beetje dat als je dit huis in de randstad zet je er het dubbele voor moet betalen denk ik
Hier in Overijssel zijn de prijzen nog wel iets lager.
Misschien hebben ze hun huis wel contant betaald zonder hypotheek. Dat is al één last minder.
Meer geld steken in âfraudeâ bestrijding kan vaak ook gewoon niet uit. Net als met uitkeringsfraude. Er gaan altijd mensen misbruik maken van een systeem. Heel veel inzetten op die bestrijding kan gewoon niet uit en zorgt voor valse beschuldigingen.
Is ook niet handig. Dan heb je namelijk vermogen in vastgoed zitten, kun je elk jaar een flink bedrag aan de belastingdienst afstaan.
Die kids zijn nog zo jong, daar kunnen ze nog wel even op teren denk ik. Zolang de politiek hier geen regels voor opstelt (of zij zelf niet tot een fatsoenlijk inzicht komen) kunnen ze gewoon lekker doorgaan.