Mommybloggerstopic #6

Ze is van haar paard gevallen, met hoofd tegen de bakrand en heeft een hersenschudding nu

1 like

Ik heb voor het eerst in mijn leven een vlog van de Bellinga’s bekeken, omdat ik nieuwsgierig was naar het huis. Maar waarom wordt er zo gefilmd? Ik word er zeeziek van :dizzy_face:
Gaat dat altijd zo?

4 likes

Welke mommy’s maken beetje leuke vlogs die wat realistisch zijn dus niet a la romee strijd modellen lichaam, geen klachten en compleet gesponsorde baby uitzet. Ben opzoek meer richting Marlieke Kloks.

Esmee Noëlle?

1 like

Ik vind E.smee N.oelle altijd leuk om te kijken en E.lise van t.igerelise, als Wout er niet te veel in voorkomt :joy:

Elise Milou sinds kort!

My God, al die dubbele namen :exploding_head:

1 like

Huh wat??

Dat ze al een instagram account hebben aangemaakt en hebben verborgen zodat ze hun kind daarop kunnen plaatsen die er nog niet eens is.

Ja dat had ik begrepen :sweat_smile: ik verbaas me er vooral over dat dit een ding is!

1 like

Ik zie weleens een account voorbijkomen met alleen een echo foto, is het een account van een ongeboren baby​:sob::sob::sob::sob:

4 likes

Maar is de naam al bekend of bedoel je dat niet?

Jolie lot? Wel gesponsorde babyspullen maar wel ook de minder leuke dingen laten zien.

Yup

Wouter van Elise gaat ook iets “te geks” doen. Ik denk een eigen vlog, wat jullie?

Kan die Wouter niet helemaal gecancelt worden? wat een kwal die vent. Ga weg.

17 likes

“Bikini praat”

Sorry taalnazi hier maar ik zie dan echt een pratende bikini voor me.

13 likes

Ik hoop het. Maar dan wil ik ook dat hij minder in de vlog van Elise zit.
Al vind ik het de laatste weken precies beter meevallen dan vroeger.
Vandaag vond ik hem 1 keer irritant toen hij nadeed hoe erg ze lagen te lijden met de buikgriep, maar toen werd het toch een beetje grappig omdat Luca dat begon na te doen.

4 likes

Ik onderbreek even het kijken van de vlog van Elise waar ze twijfelt over welke beugel.
Ik heb ooit uit verveling oude vlogs terug gekeken en daar heeft ze al eens een Invisalign beugel gehad :roll_eyes::roll_eyes:
Hoe nep is dit…

Zal ze ze hebben gedelete?
Edit: nee gewoon nog te vinden…

4 likes

En dit inderdaad.
Zo hoog in hun bol…
En waar ging het over, 1 avond, de dag erna steen ze alweer Mexicaans.

1 like

Ja dit wilde ik ook komen posten! Ze heeft toen al een samenwerking met in.visaligne gehad en vervolgens nooit die beugel gedragen… Zou ze de samenwerking nu weer doorzetten?