Mommybloggerstopic #6

Ik houd soort van de twee keer nee regel aan:
Is het onveilig? Nee
Heb ik er last van? Nee
Dan gewoon laten gaan. Dusja hier klimt m’n dreumes ook op de bank en zo. :woman_shrugging:

12 likes

Hier wordt ook gewoon geklommen en gesprongen hoor. En de bank is best duur maar kan daar wel tegen :wink: Ieder doet wat ie zelf prettig vindt toch, no need to judge. Zo lang je je kind iig wel een beetje leert zich te gedragen bij anderen thuis lijkt het me verder prima.

2 likes

Heh wat een raar beeld? Die vrouw op de voorgrond lijkt een soort designer, Wouter dan een model, en de gast op de achtergrond een beetje een onzeker lachende stagiaire? Is dit wat ze willen uitbeelden, of zijn het alle vier modellen die mooie kleding showen. Miss moet dit naar het ‘wat is dit voor verkoop plaatje’ topic.

13 likes

Mee eens. Mijn zoontje gaat een dag naar het kinderdagverblijf en ik werk thuis als Gastouder. Mijn keuze om dit te doen is dat hij ook leert te luisteren naar anderen en zonder mama ook met kindjes speelt.

5 likes

Tien deelt op haar stories een artikel over dat Moderna vaccins gaat testen op 6.750 kinderen onder de 12 jaar in de VS en Canada.

Haar toevoeging: nou niet op mijn kinderen kan ik je vertellen!!!

Nee Tien, 6.750 kinderen in de VS en Canada, dat staat er toch.

186 likes

Zij probeert nog soort van over te komen alsof ze geen anti-vaxxer is, maar dat is ze volgens mij echt 100%.

24 likes

Hahhaha :joy: ik moest hier hardop om lachen.

Alsof de Amerikaanse en Canadese overheid speciaal naar Nederland komt om even Tien haar kinderen te vaccineren.

63 likes

Ik vraag me af op welke partij Tien zal stemmen. Ze lijkt anti-racisme wel belangrijk te vinden (gezien hun video daarover afgelopen jaar) dus FvD kan niet. Of zou ze gewoon niet stemmen? Ze deelt er ook niets over in haar stories. Blijf dat toch apart vinden, dat zogenaamde engagement van hen. Alleen als het trending is geweest op instagram blijkbaar, maar verder spreken ze (Wil ook niet) zich nooit ergens over uit.

1 like

Misschien VVD omdat ze ondernemer zijn.

Directeur van 5 bedrijven*

49 likes

Goede vraag! Ik heb ook geen idee. Partij voor de Dieren misschien? Die willen per sé geen vaccinatieplicht volgens mij (weet niet meer precies wat er stond).
En Wil op Kaag misschien?

1 like

Zij stemt gewoon fvd hoor. Geloof ik 100%

11 likes

Partij voor de Dieren met zo’n tegeltuin kan echt niet hoor! :smile: (Maar denk wel dat veel van die zogenaamde bezorgde moeders voorheen - of nu nog - daarop stemden dus op zich niet zo’n gekke gedachte)

4 likes

Ja, mijn gok zou zijn FvD of blanco. Of niet.

3 likes

Haha goed punt! Daar had ik nog niet aan gedacht…

Het kan ook zo zijn dat ze helemaal niet gaat stemmen. Dit bericht zag ik bij een corona wappie op insta

Ik kwam er van de week achter dat onze Willem Engel een politieke partij heeft haha wie weet

3 likes

Of misschien heeft ze wel iets gedroomd met cijfers? Lijst 5, nummer 9 ofzo?

9 likes

Wat een ongelooflijk idiote poep is dit nou weer

4 likes

Dit.
Ik denk ook dat ze niet heeft gestemd. Alle influenza’s hebben het over stemmen, en bij haar is het oorverdovend stil.

Kan me niet voorstellen dat ze forum stemt. Ze is hier en daar de grip op de realiteit kwijt, maar ik zie haar niet aan voor racist en antisemiet.

2 likes