Mommybloggerstopic #6

Haha ja echt te erg. En dan ook “we moeten echt bedenken wat we gaan doen. Nemen we een nanny of iets anders.” Echt wtf gast…:roll_eyes:

1 like

Oh dat zou ik wel echt sneu vinden :sob:

2 likes

Ik heb laatst ook al een Invisalign dinges voorbij zien komen op insta bij een andere blogger/vlogger?
Die twijfelde over doorzichtige slotjes of zo’n bitje :eyes:

Ja echt hè, 2 keer ziek en dan gelijk je kinderen van de crèche halen. Lijkt mij nogal overdreven. Maar neem lekker een nanny, bouwen ze geen weerstand op en zijn ze straks continu ziek als ze naar de basisschool gaan.

Er is een beugeltopic en daar wordt dit ook wel eens besproken. Wij veel mensen zijn ook bezig met invisalign op dit moment. Soms moeten er tanden getrokken worden bij slotjes en is dat niet nodig bij invisalign. Als ze dit lezen en me willen sponsoren, wees welkom! PB me please, het is zo duur.

1 like

Aha. Dan gaan ze natuurlijk beiden voor Invisalign om dan alle voordelen op te noemen tov slotjes. Nu alvast benoemen zodat iedereen gaat kijken wat het is… clever hoor.

1 like

Nadat een ouder op werk op ooit tegen me zei dat ik het zijn probleem maakte dat zijn kind ziek was, verbaasd niks me meer.

En wat ik dan altijd denk, fijn dat jij het kut vindt, maar bedenk je even hoe het voor je kind is om ziek te zijn op de creche waar het druk is en je niet de aandacht kan krijgen die je nodig hebt en verdiend als je ziek bent.

Dit is geen aanval naar jou, maar richting Wouter

19 likes

Nog geen nieuwe post van Elise Joanne, hoop echt dat het goed gaat met ze. Vind het heel begrijpelijk dat ze, om welke reden dan ook, een break neemt van instagram. Toch gek hoe je kan meeleven met iemand die je alleen van instagram kent.

18 likes

Het gaat hierbij voornamelijk om zichzelf.
Zodat ze niet a la minute hun zieke kindje op hoeven te halen en ze zelf fijn door konden gaan met hun belangrijke werkzaamheden

Precies hetzelfde in de stories van Elise! “ik twijfel, wat raden jullie aan?!” en dan een poll erbij…

Ik zou echt willen dat ik de creativiteit en energie van Lot Keckeis had met die verjaardagen van haar kids en man.
Auto’s voor een dagje huren om vrienden en familie mee te bezoeken inclusief meebrengen ( en heel overkomen van) zelfgemaakte fantastische cupcakes en een complete voorbereiding. De leukste versieringen in huis en wederom zelfgemaakte prachtig versierde taart. En dat alles in al-tijd een witte blouse die nooít vies lijkt te worden.

Ik daarentegen ben voor 10.00 uur al 4 keer omgekleed door eigen toedoen.
Aan de andere kant mag ik niet klagen want mijn kinderen lusten louter en alleen dr. Oetker kwarktaart uit een pakje zónder iets erop. De meest luxe taarten zijn ze al eens voorgeschoteld maar neen zij willen kwarktaart.

Het is daarom meer het idee van, was ik maar zo een moeder die van die fantastische verjaardagen organiseerde in een smetteloze witte blouse :sweat_smile:

1 like

Neuh, ik word als pm’er ook niet perse blij van een ziek kind, maar vooral omdat ik het dus zielig vind. Ik wil dan echt het liefst alleen met dat kind op schoot zitten, maar 9 van de 10 keer kan dat gewoon niet.

Kan me trouwens ook best voorstellen dat de pm’ers van de tweeling ook die vlogs kijken en dit dan horen. Dan kijk je de volgende keer toch wel ff anders naar ze denk ik. Ik zou het iig niet tof vinden

8 likes

Pedagogisch medewerker? Lijkt me

2 likes

Ik begrijp dat ze het heel vervelend vinden, want dat vond ik ook als ik een ziek kind moest ophalen. Maarreh ja mijn les in een leven met jonge kinderen is toch wel dat ze gewoon ziek worden en dat jouw eigen behoeften dan echt even op de 2e plaats komen.

Moest eigenlijk vooral lachen om dat stukje met zoooooon honger en dan eten bestellen en daar op wachten terwijl je vergaat van de honger. Ben ik nou de enige op aarde die dan gewoon ff een extra boterham uit de vriezer trekt? :joy:

13 likes

Ik snap dat geïrriteerde toontje van die Wouter niet. Shit happens. Niemands schuld. Gewoon roeien met de riemen die je hebt toch. Genoeg collega’s die afwisselen met hun partner zodat ze allebei een halve dag kunnen werken.

12 likes

Neen hoor dan plunder ik meestal de halve snoep/koekkast.

5 likes

Ik vind het echt eng stil bij Elise Joanne… hoop dat het goed gaat met hun jongste :pensive:

2 likes

Oh, ik ergerde me ook aan die privilege-opmerkingen van Elise en Wouter. Aslof de wereld vergaat als ze hun insta-post of vlog een week later uploaden.

1 like

Dit staat bij de video van Elise:

Vind ik toch altijd gek. Want voelt dan toch aan als sponsoring als je die bedrijven noemt haha

27 likes

Ja precies! Toch vreemd hoe dit wordt gebracht