Mommybloggerstopic #6

Is zij nu al uitgerekend dan? Dacht pas ergens in de lente. Ik ben ook benieuwd!

Ze zei 13 weken geleden dat ze al ergens over de helft was, dus volgens mij zou het goed kunnen. Denk dat ze “de lente” een beetje heeft aangehouden om vragen te voorkomen. Maar ze is nu al een tijdje stil op Insta, dus moest er nog toch aan denken.

1 like

Ze heeft ook wel eens benoemd dat ze zich de hele zwangerschap al niet goed/echt niet fit voelt. Dus misschien is dat ook een reden van haar afwezigheid. Zou ik echt heel logisch vinden. We zullen wel zien wanneer ze weer iets van zich laat horen

Vanaf zaterdag begint de lente dus het zou kunnen :rofl:

2 likes

Ik ging de vlog van elise ook even kijken om me lekker te irriteren. En dan heeft hij het over werken. Wat doet hij eigenlijk, hij is model maar dat kan niet vanuit huis lijkt me? Of hebben ze het dan over parasols opzetten in hun nieuwe kantoor?

30 likes

Hij is bezig met een nieuw project.
En hij zet net alleen dingen neer in het nieuwe kantoor, maar hangt ook spullen op en moet daarvoor gaatjes boren enzo.
Nieuwe werkplek ziet er wel goed uit, vind ik! Hebben ze goed gezien met hun vieren.

Wie zet er nou een parasol neer binnenshuis, ik vind het echt zo debiel haha, ja over smaak valt niet te twisten :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Dit mag bij verbazingwekkend veel gezinnen wel. Is mij opgevallen sinds de oudste op de basisschool zit en er kinderen hier kwamen spelen en over de bank rennen, op de tafel gaan staan en aan ramen likken. :woman_shrugging:t2: “Bij mij thuis mag ik dat van mijn mama”. Even gecheckt en het mocht inderdaad van hun mama. :exploding_head:

19 likes

Dan hang je toch je fotolijstje op je “kantoor” een dag later op als je kind aan het overgeven is op KDV :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Oh echt! Moet wel eerlijk toegeven dat die van mij het ook regelmatig probeert hoor, vooral op de bank. Maar bij mij hangen er wel consequenties aan. Ramen likken? :joy: Krijg al een wegtrekker als ik het lees. Snap dat echt niet dat die kinderen dat mogen hoor. Heel je huis naar de verdoemenis :dizzy_face:

2 likes

Ik hoorde dit dus ook van vriendinnen, dat kindjes die voor het eerst bij hen thuis kwamen spelen als een soort tornado door het huis gingen en overal opspringen en aanzitten.
Ik zou juist verwachten dat je (nog los van wat je thuis mag, wat ik ook raar vind hoor) heel verlegen en netjes bent als je de eerste keer in een vreemd huis komt als kleuter, maar blijkbaar niet :sweat_smile:

12 likes

Mijn kind mag ook op de zetel springen. Idem hier dat we bewust geen dure bank hebben gekocht. Maar wij hebben een relatief klein huis zonder tuin en een heel druk kind, waardoor ik vind dat hij die plekken wel mag gebruiken om te springen /kamperen bouwen/parcours bouwen met stoelen,
 Liever daar dan dat hij in de keuken rondspringt. Als we bij een ander komen zeg ik wel duidelijk dat dat daar niet mag (maar het lijkt alweer eeuwen geleden dat we nog eens bij een ander kwamen), al wil dat niet zeggen dat die luistert

3 likes

Ik spreek de vriendjes/vriendinnetjes wel aan alsze zoiets bij ons thuis doen, dat in dit huis ze niet op de bank mogen springen (ookal is onze bank oud) en bij een ‘ja maar thuis mag ik dit wel’ nou dan ga je toch lekker thuis spelen?
Ik hoop dat mijn kinderen ook gewoon luisteren als ze ergens spelen en het daar anders gaat. Bij ons thuis mogen ze bijv middageten op de bank/kleed/waar ze willen zitten. Dat maakt mij dan weer niks uit.

9 likes

Wel echt een fraaie inrichting op dat ‘kantoor’. Meer chill-stoelen met een lage zit dan bureaustoelen, want dat zijn er welgeteld 0.
Goed dat ze het gekregen heeft want dit had ze denk ik met de beste wil van de wereld niet als ‘kantoorinrichting’ kunnen aftrekken van de belasting.

Disclaimer: denk ik

Dan over wilde kinderen. Het kind van een vriendin van mij gooide de laatste keer met een rauw ei en kreeg niet op d’r kop. ‘Bah!’ was de enige ouderlijke reactie.

Laatst was ik daar en gooide het kind met worteluiteindes. En ik gooide terug. Nou
 dat had ik beter niet kunnen doen. Ouders boos. ‘WIJ GOOIEN NIET MET ETEN’
‘Oh, dat is dan maar sinds kort, ofnie dan?’

Pff ik hoop dat ik ooit beval van een voorgeprogrammeerde robot met uit-knop

23 likes

Elise Joanne en Guusje zijn thuis, zo fijn!

https://www.instagram.com/p/CMe_kSSBw81/?igshid=poma7ls10voj

22 likes

Hahahaha nee dan sta je ook even met je mond vol tanden als je dat ziet gebeuren.

1 like

Hahahahah dit dacht ik ook al. Ik zag dat ding en dacht okeeeee?!
Nouja goed voor hun. Ben wel benieuwd wat voor nieuwe content er allemaal komt. Ik vind Joey en Vita wel leuk, Elise en Wouter heb ik niet zoveel mee; zo pretentieus.

Super fijn voor andere Elise dat Guusje thuis is!

En over op banken springen etc. Hier thuis mag dat ook niet, bij ouders van de beste vriendjes wel, als ik dan eens koffie kom drinken daar wordt er ook door mijn eigen kroost expres op de bank gesprongen en naar mij gekeken zo van; “ zie wel wat ik doe ma?!” Ik denk dan maar: niet mijn huis dus niet mijn regels maar zit mezelf dan wel echt op te vreten.

2 likes

Oh ja ik vind op de bank staan ook echt prima, kan ik me niet aan storen :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Ik spring zelf ook graag dagelijks op mijn bank.

10 likes

Super fijn voor ze! Maar moet dit nou echt aangekondigd worden met een gesponserde post.