Dat is het niet? Ze noemt alleen het merk. Normaal doet ze anders ‘elisejoannecollab’ geloof ik.
Ik besef me net dat ik vannacht volgens mij heb gedroomd over waar Wouter zo druk mee is. Herinner het me niet supergoed maar ik liep ergens langs (misschien langs hun mooi ingerichte kantoor) en toen zag ik een sticker met zijn nieuwe logo Wouter Runs ofzo achter een glazen deur geplakt. Denk een soort een klasje ofzo waarin hij met mensen gaat rennen, echt ik haat mezelf waarom droom ik zoiets 🥲
Iets in de sportieve of lifestyle hoek lijkt me wel logisch bij hem. Je ziet hem zo vaak sportend in de vlogs van Elise, daar heeft hij vast eEn MeNiNg OvEr
Edit of een visie
Edit2 misschien wel een platform voor mannen! Kan hij lekker z’n eigen vlogs maken
Waarschijnlijk tagt ze het merk omdat ze er anders 1000 dm’s over krijgt waar hij van is.
Ik ben zo klaar met het shamen van ouders die hun kinderen naar de opvang doen om iets voor zichzelf te gaan doen, of die hun kinderen elk weekend laten logeren. Echt zo judgemental. Newsflash: als ouder hoeft niet je hele leven in het teken te staan van je kinderen. Je mag ook tijd voor jezelf nemen, als je dat wilt. En van de creche of een nachtje bij opa en oma elke week worden je kinderen echt niet slechter.
Mee eens! Ik breng mijn kinderen ook als ik zelf een paar dagen vrij heb naar de crèche op hun vaste dag(en). Anders voelt het toch niet helemaal als vrij en bovendien kom ik anders ook echt nergens aan toe. Gelukkig wordt dat in mijn omgeving ook wel begrepen en gerespecteerd.
Maar wat momshaming betreft was ik wel weer een beetje geschrokken van een aantal reacties hierboven… uiteraard is het niet de bedoeling dat kinderen bij anderen thuis vol tegen de regels ingaan, maar ik vind het echt geen teken van een slechte opvoeding als je kind thuis bv wel op de bank/meubels mag klimmen/staan… wij geven niet zo om (dure) spullen en een superschoon huis dus kan me om dit soort dingen écht niet druk maken. Mijn zoontje springt en klimt wat af, prima, als hij daar plezier in heeft. Koop wel een dure bank als ze 10+ zijn (of niet ). Maar hoop toch niet dat ik hierop aangekeken wordt.
Mijn regels hebben meer betrekking tot zaken waar anderen last van hebben (zijn zusje pijn doen, veel herrie maken, lelijke dingen zeggen, etc).
Ik houd soort van de twee keer nee regel aan:
Is het onveilig? Nee
Heb ik er last van? Nee
Dan gewoon laten gaan. Dusja hier klimt m’n dreumes ook op de bank en zo.
Hier wordt ook gewoon geklommen en gesprongen hoor. En de bank is best duur maar kan daar wel tegen Ieder doet wat ie zelf prettig vindt toch, no need to judge. Zo lang je je kind iig wel een beetje leert zich te gedragen bij anderen thuis lijkt het me verder prima.
Heh wat een raar beeld? Die vrouw op de voorgrond lijkt een soort designer, Wouter dan een model, en de gast op de achtergrond een beetje een onzeker lachende stagiaire? Is dit wat ze willen uitbeelden, of zijn het alle vier modellen die mooie kleding showen. Miss moet dit naar het ‘wat is dit voor verkoop plaatje’ topic.
Mee eens. Mijn zoontje gaat een dag naar het kinderdagverblijf en ik werk thuis als Gastouder. Mijn keuze om dit te doen is dat hij ook leert te luisteren naar anderen en zonder mama ook met kindjes speelt.
Tien deelt op haar stories een artikel over dat Moderna vaccins gaat testen op 6.750 kinderen onder de 12 jaar in de VS en Canada.
Haar toevoeging: nou niet op mijn kinderen kan ik je vertellen!!!
Nee Tien, 6.750 kinderen in de VS en Canada, dat staat er toch.
Zij probeert nog soort van over te komen alsof ze geen anti-vaxxer is, maar dat is ze volgens mij echt 100%.
Hahhaha ik moest hier hardop om lachen.
Alsof de Amerikaanse en Canadese overheid speciaal naar Nederland komt om even Tien haar kinderen te vaccineren.
Ik vraag me af op welke partij Tien zal stemmen. Ze lijkt anti-racisme wel belangrijk te vinden (gezien hun video daarover afgelopen jaar) dus FvD kan niet. Of zou ze gewoon niet stemmen? Ze deelt er ook niets over in haar stories. Blijf dat toch apart vinden, dat zogenaamde engagement van hen. Alleen als het trending is geweest op instagram blijkbaar, maar verder spreken ze (Wil ook niet) zich nooit ergens over uit.
Misschien VVD omdat ze ondernemer zijn.
Directeur van 5 bedrijven*
Goede vraag! Ik heb ook geen idee. Partij voor de Dieren misschien? Die willen per sé geen vaccinatieplicht volgens mij (weet niet meer precies wat er stond).
En Wil op Kaag misschien?
Zij stemt gewoon fvd hoor. Geloof ik 100%
Partij voor de Dieren met zo’n tegeltuin kan echt niet hoor! (Maar denk wel dat veel van die zogenaamde bezorgde moeders voorheen - of nu nog - daarop stemden dus op zich niet zo’n gekke gedachte)
Ja, mijn gok zou zijn FvD of blanco. Of niet.