Haha goed punt! Daar had ik nog niet aan gedacht…
Het kan ook zo zijn dat ze helemaal niet gaat stemmen. Dit bericht zag ik bij een corona wappie op insta
Ik kwam er van de week achter dat onze Willem Engel een politieke partij heeft haha wie weet
Of misschien heeft ze wel iets gedroomd met cijfers? Lijst 5, nummer 9 ofzo?
Wat een ongelooflijk idiote poep is dit nou weer
Dit.
Ik denk ook dat ze niet heeft gestemd. Alle influenza’s hebben het over stemmen, en bij haar is het oorverdovend stil.
Kan me niet voorstellen dat ze forum stemt. Ze is hier en daar de grip op de realiteit kwijt, maar ik zie haar niet aan voor racist en antisemiet.
Veel mensen stemmen Ja21/code oranje/fvd vanwege hun standpunten mbt corona, dus zou wel kunnen.
Ja, uiteraard. Alles kan.
Ik schat tien ergens toch iets hoger in.
Als je zo loopt te dwepen met liefde en licht, kan je toch niet met een goed geweten op Baudet stemmen?
Haha, nou sinds die holocaust vergelijkingen heb ik haar alles behalve hoog zitten jammer dat we dit wss nooit te weten komen
Ik kan me ook best goed voorstellen dat ze zich “gewoon” niet in politiek zou verdiepen en dat “Den Haag haar toch niet vertegenwoordigt”
Ik ga stuk dit is zo droog😂.
Maar echt wtf is dit…
Die houdt alleen maar het handje op dus ja
Weet niet of het over mijn opmerking gaat dat het bij ons idd niet mag, hoop het niet. Ik sta er nl meer in dat ik het belangrijk vind dat kinderen leren (en ik weet ook dat dat niet gelijk staat aan dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen) dat sommige dingen thuis wel mogen, maar bij anderen niet.
Ik kwam net Janne Schuijn tegen op Instagram met een post over ( het posten over) haar zoon en vroeg mij ( over mijzelf ) af, wat ik daar dan eigenlijk van vind. Ook al is haar streven denk ik dat haar unique selling point haar mindset/ motivatie / inspiratie teksten zijn, maar anderszins speelt haar zoon met microcephalie wel een hele grote rol speelt op haar tijdlijn en dus misschien ook wel haar usp is. Ook al wordt hij dan niet ( veelvuldig) gebruikt als ‘model’ voor spondeals, ik vind hem wel veel naar voren komen en er worden ook best kwetsbare dingen over hem gedeeld.
Wat zou een kind / volwassene daar dan later van vinden? Is hier ook wetgeving voor?
Ja klopt hoor, naar aanleiding van die post ging ik dat ook voor mij zelf na.
Of je je er bewust van bent maakt m.i. voor de uitkomst ( je kind wordt al dan wel of niet het web opgeslingerd) natuurlijk niet uit.
Nogmaals; niet in combinatie met spondeals, maar misschien wel iets wat nog zoveel meer
persoonlijker is. Niet dat ze er niet over mag schrijven, hoe het is om een kind met een beperking te hebben, maar meer dat ik denk jemig hoe zou ik dat ‘later’ vinden dat mijn hele levensverhaal, inclusief hoe mijn moeder zich daarover voelde met duizenden vreemden is gedeeld zonder mijn toestemming?
Zie nu pas dat Rosanne van lifebyrosie zwanger is
Hmm Janne deelt niet mega veel over Caiden. Vind ik. Niet in details althans. En vind dat wel net even anders dan voor een spondeal. Eerder taboebrekend mja.
Mee eens, ik vind dit toch iets anders dan je kinderen inzetten in reclame. Als moeder van een kind met een beperking vind ik het persoonlijk heel fijn om hier over te lezen, ik herken er veel in en ik vind het ook een belangrijk onderwerp om bespreekbaar te maken.
Ja, erg waardevol wat ze deelt. Ze denkt daar ook altijd goed over na en ze geeft ook vaak aan dat ze sommige dingen ook niet deelt, want te persoonlijk.
Wie o wie durft te gokken wat Kelly Caresse gaat lanceren morgen…