Nikki moet haar troep toch ergens kwijt 
Ach ik wist helemaal niet dat dat ook van Nikkie was 
Ik snap @propje wel. Ben gestopt met kijken want ze betrekt echt álles op haar zwangerschap. Oh ik heb zo’n honger want ik ben zwanger / oh ik ben moe want zwanger / oh ik heb een puist want zwanger / zo’n zin in taart want zwanger (fictieve voorbeelden hoor). Maar we get it… je bent zwanger.
Tien is begonnen met microdosing. Ik had geen idee wat het was en ben gaan googlen. Het schijnt dus dat je hiermee hele lage doseringen psychedelica tot je neemt voor spirituele doeleinden. Ik weet er niet genoeg van, maar ik vind het wel lastig dat het tot je nemen van drugs zo op deze manier toch een beetje salonfahig wordt gemaakt.
In mijn hoofd zie ik nu Tien zitten die kleine stukjes paddo’s naar binnen werkt om lekker te spacen, met op de achtergrond de kinderen rond rennen. Ik neem aan dat het niet zo is in de praktijk 
God, wat een gelul ook weer.
Wat hebben drugs nou weer met spiritualiteit te maken.
Nee tien, je bent niet in walhalla, je zit gewoon te spacen.
Wat een vermoeiende vrouw.
Ik zou dat ook niet zomaar doen als ik voor 2 kids moet zorgen. Maar ik weet er ook niks vanaf. Kun je gewoon alles doen als je microdoset?
Ik heb een tijdje gemicrodosed en ik werd er minder vaag van dan van antidepressiva, met die laatste word er ook van je verwacht dat je alles gewoon doet.
Deed niets voor me trouwens, helaas.
Je gaat van een microdose niet trippen!
Werkt dat ook met speed?

Oef die post van Elise Joanne… Wat een enorme zorgen hebben ze. Het lijkt me zó heftig om je af te vragen of je kindje de meest ‘basale’ dingen wel ooit zal kunnen. En naast alle liefde dat verdriet voor het leven dat je dan tegemoet gaat met alle onzekerheden. Heb echt met ze te doen.
Nou er is gelijk een post van MBollen na de posts van vanmiddag. Zou ze meelezen?
Vreselijk, wat een nachtmerrie. Vind het maar knap hoe ze het kan verwoorden
Ik moet zeggen dat ik Elise eerder vaak wat hysterisch vond. Helemaal in tranen als ze haar kinderen na een paar dagen leuke dingen doen weer zag. Ik heb echt wel eens gedacht; wat gebeurd er met haar als er ooit echt iets gebeurd met haar kinderen?
Maar wauw, wat een kracht laat zij zien. En ook als zij die kracht nu niet hadden, had ik dat volledig begrepen. Mega heftig wat zij moeten meemaken nu en ik hoop echt dat zij hulp krijgen bij het verwerken. Het is levend verlies en rouw. 
Het lijkt er op dat Michelle meeleest of iig hier wellicht op gewezen is, want ze wijdt er een hele post aan en gebruikt ook het woordje ‘relatable’, haha.
Maar ik vind dus niet dat ze dingen moet verzinnen of dingen ‘zwaar’ moet maken om relatable over te komen, en uiteraard heeft ze ook moeilijke dingen meegemaakt.
Ik vind zelf alleen dat enorme geprijs en zuurstokroze opgehemel van de dingen die goed gaan steeds gewoon een beetje too much. Het ligt er allemaal zo dik bovenop en moet allemaal tot in den treuren benoemd worden. Zoals ik eerder al weleens zei is het zo Amerikaans soms ofzo. Ik heb geloof ik meer met mensen die gewoon gelukkig zijn zonder dat dat steeds zo uitgesproken hoeft te worden. Daar ben ik zelf ook meer van. Maar tegelijkertijd, ze is influencer en ze moet content maken en dit is haar manier en veel mensen vinden het juist top en gaan er heel erg in mee, dus het werkt prima voor haar denk ik.
Echt kritiek lees ik hier niet maar eerder verbazing en bewondering. Ze schrijft elke dag onder een perfecte foto hoe gelukkig ze wel niet is en ze wordt daaronder meteen overspoeld met honderden complimenten, waarom voel je dan eens in de zoveel tijd de behoefte om hier een hele post aan te wijden? Zonder de post gezien te hebben kan ik nu al raden wat ze schrijft en 3 gebeurtenissen benoemen die ze aanhaalt in het bericht.
Staat er in die post ook dat het niet allemaal hosanna is? Ga ik nu checken.
Edit: ga ik niet checken want ben geblocked 
De vader van Sanny zoekt geluk heeft sinds kort een website, Kadopa, waar je kinderspeelgoed kunt kopen. Ik had daar wat besteld, maar het blijkt gewoon dropshipping via AliExpress te zijn. Product is 2x zo duur als bij AliExpress. Voel me echt genept. En voel me ook een sukkel dat ik daarin getrapt ben.
Maak me ook zorgen over de veiligheid van het speelgoed.
Wow, echt? Ik heb er ook nog naar staan kijken. Ze zei ook iets als ‘hij zoekt alles helemaal zelf uit, bla bla bla’. Bij ome Ali dus pfff. Echt slecht wel
Het staat wel gewoon op de website dat het overal vandaan komt en vanuit verschillende landen wordt verstuurd. En ook dat hij het ‘selecteert’. Blijf het een triest concept vinden en vooral heel lui: de “toegevoegde” waarde is dat zijn kleinkinderen hebben getest of het leuk is. Maar opzich staat er wel vrij letterlijk op de site dat het dropshipping is toch?