Ze doet ook samen met haar man podcasts maken. Dan ratelen ze ook zo doorelkaar. Irritant om naar te luisteren.
Waar kun je dat vinden? Tuurlijk weer iets waar ze mensen geld uit de zak kan kloppen. Is ze goed in. Net als haar onzinnige cursusjes.
Ik heb wel eens een poging gewaagd aan KC haar podcasts maar ze lult een uur en zegt eigenlijk niks
Oh brrrr ik vind kelly echt 1 van de meest cringe vloggers die er zijn: haar principes mbt kinderen in beeld brengen radicaal omgooien voor spon/gare podcasts zonder inhoud/rare cursusjes/âŠ
Wow, die laatste zinnen vooral: âprone to cancerâ. Talk about moeders een schuldgevoel aanpraten. Wat een gek joh.
@DonnieDarko ik heb je bericht verwijderd. Dit is niet veel anders dan crossposten en de discussie hoeft niet bewust op twee plekken gevoerd te worden. Eén plek is voldoende. Verder is het, zoals je zelf al aangaf, niet mommyblogger-gerelateerd.
Gestoord toch??? En natuurlijk uit de mond van een man
Nou jammer @Lula.
Iedereen die het wil lezen dan maar ff lezen in hetâ wat je even kwijt wil, zwanger/kinderen topicâ dan.
Gelul in de ruimte.
KC wilde in ieder geval niet investeren in een professioneel logo. Ze is lekker zelf aan de knutsel gegaan zo te zien. Terwijl ze met het membership model genoeg gaat verdienen.
@kellycaresseclub stond in die post. Maar weet niet of iedereen dan ook meteen membership heeft hoor.
Volgens mij is dat een open Insta account
Haha ik bedenk me vooral ik dubbelgevouwen zou liggen als mijn buurvrouw dit zou doen in haar tuin
Deze âgrapjesâ ben ik nog meer zat dan die lockdown.
Alles met nazaat die hetzelfde hihaho grapje maakt over die koters die weer naar school gaan.
We get it!!
Ik volg haar niet maar zag dit voorbij komen en vind het meer dan cringy. Ik snap niet dat mensen dit daadwerkelijk leuk en grappig vinden en haar volgen voor deze bullshit. Wat een portret joh dat mens.
ThAnks Tien, had echt zin om naar een close up van een spugend kind te kijken op Instagram (stories)
Gatver hoor, ook weer typisch âdoet ie anders noooooitâ kind breekt huis af gnagnagna wat een ondeugd ben jij ookđ„Ž
Ik vind het altijd moeilijk te beseffen dat Kelly ongeveer even oud is als ik.
Ze geeft me echt 45+ vibes altijd
Hoe oud is ze ? Ik vind haar ook overkomen/uitzien als 45+ idd.
Maar ook erg kinderachtig op die filmpjes van dr.
Dit is de reden dat ik haar geblokkeerd heb. Ik trok die reels niet meer.
Misschien een domme vraag⊠maar bestaat dit topic onder deze naam of net een andere? Ik kan hem niet vinden